Ahi van algunas fotos Incubus. Siento el retraso pero ya sabes que me habia petado el ordenador. Desde el colegio lo he intentado pero es para desesperarse.
http://actua.greenpeace.es/cyberaction/show/llamada-por-las-ballenas vamos a colaborar un poquito..eh
Ahir la ruta estigue molt xula, alguns s'acollonaren de baixar dos escalonets amb pedra solta i baixaren caminant el que altres van disfrutar. Eixirem com sempre, menjant asfalt fins que arribarem quasi a betera on agafaren una pista fins l'hospital, des d'alli pujarem per unes rampetes molt xules pero xungues que algun fiera aconsefuí pujarla de tiró. Seguirem en direccio no se on i els germans i tono se'n anaren i ens deixaren a l'aventura. Despres de dos fracasos de descobrir nous camins, ens tocà tornar fins a serra. Arribats a Naquera, mentre que roberto, el xic de puçol i jo esmorçabem merescudament els demes components del grup féren fugina. Asi son las cosas y asi se las hemos contado. Este dijous que??????prepare una ruteta??
por mi tb bien.... voy a empezar a salir con la bici por el poligono de museros sobre las 19h,los lunes y los miercoles....si alguien se apunta q lo diga por aqui.
Yo crec q tb mapunte per al dijous aixi que prepara una ruta guapa, guapa. Per cert jo no vaig fer fugina, tenia asuntos que no podia dejar pasar "la sogra" :meparto:meparto:meparto:meparto A mes, que conste que tenia el esmorçar pagat i tot i no me vaig poder quedar. El tono i el crazy ferem una baixada fins al poble "A SACO PAKO" anavem cagant llets. Ehhhhhhhh Tono? Lo de los lunes y los miercoles creo que tb, de todos modos ya hablamos.
La ruta estigue molt guapa Vota. Per cert, Fet Pols me devia un esmorçar i m'enrecordi que el Vota me'n deu un altre. Jejejeje Així que el dijous tinc l'esmorçar pagat tb. jeje :chinchin:chinchin:chinchin:chinchin:chinchin
Jee, he tingut una idea per al dijous o el dissabte. Podriem fer une ruta mes llarga i portarse el bocata de l'esmorçar de casa. La ruta que he pensat seria esta, a vore que vos pareix la idea. Eixida normal com sempre cap al coll de la calderona, desviarse a la dreta abanç d'arribar i seguir direcció a la font de l'or. Pujar al motor i baixar a naquera. Anar cap a serra una vegada pasat el poble girar a l'esquerra per anar al la font del llentiscle on esmorçarem sentaets en companyia de bona aigua. Remprenderm la marxa baixant molt poquet (pel mateix lloc) per desviarse a la dreta i pujar a rebalsadors on agafarem una senda que ens portara al camí del dissabte passat (on estava la senyar de Serra 1.5km) i baixarem per on indica la senyal (per ahi s'arriba a la pujada de la font del llentiscle). Des d'aci agafarem carretera fins naquera i despres cap a casa per on es habitual. La ruta es llarga, millor no dir els km pero la proposta es per a pasar tot el mati i arribar a hora de dinar amb la taula parà, jeje. Si hi ha molta gent que no li ve be estar tot el mati, busquem una cosa mes curteta a arreando. Ale, au cacau
Per mi perfecte, ara, hi ha que entendre a Ramón, que ha de ficar a bollir la sang humana pronte, perque si no, després no es pot ni cuinar, ni fer rites satànics ni res de res.
no exactamente pero mas o menos....ademas q **** dices si luego t rajas y acortas la ruta porque estas hecho ******...jajajaaj
Como decia Don Pío: "...eso, eso y a los cocodrilos que les den por c u l o" :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
por cierto, yo nunca acorto la ruta. Siempre cumplo. BOO. El dijous que? Anem a eixir? Pakito dis algo que tu ets un desfaenat i segur que pots.
Jo per mi fem la llarga pero no es qüestio d'anar-se'n sense la gent que ha de tornar pronte si son pocs. Si fórem dos grupets pues podriem fer dos rutes i cadascu a la que mes l'interese pero no se, ja vorem els que som. De moment Roberto, xufero i jo podem la fer la llarga, dels demes no se res. Xufero, si t'enteres d'algo pues me crides a vore que se fa. au