per cert la proposta era per a dema dijous per a que no hi haja confusions pero si, en general, be millor ferla dissabte, pues dissabte.
tambe vindra la megua profe de spinnig y el seu home no han agarrat la bike fa de molt de tens pero anen a vore com va la cosa dema a les 8 en la rotonda dels bombers vos aspere
el sabado mejor....q yo no salgo. por cierto,a faltado el padre de tono.lo entierran a las 16 30...para q lo sepais desde aqui te acompaño en el sentimiento tono. por si alguien lo quiere llamar 639080996
Crazy tb va. El Vota sempre diu que "hasta el rabo tot es bou". Pero ell aguanta com els bons. Tot hi ha que dir-ho.
Per cert, m'akabe d'enterar de lo de Tono i m'he quedat de pedra. Des d'ací tb t'acompanye en el sentiment, COLEGA!! Un fort abraç
Soy Tono El Sabado Si Que Voy A Salir, os doy las gracias por el apoyo recibido de toda la peña por lo que nos a pasado a mi familia, muchas gracias a todos de corazón.
soy tono os doy la gracias a toda la peña por el apoyo recibido en estos momentos tan dificiles que estamos pasando mi familia y yo.
os comento aver k os parece de salir mañana a las 8:30 si no kereis no pasa nada hacer marxa,Ruben,Juan,y yo saldremos a las 8:30 por motivos de trabajo de Crazy votros direis no vemos
bona ruta la de hui, ja ni m'en recordava de la frontera i molt menys aixina d'asfalt. No ha sigut molt dura ni llarga tenint en compte que a sigut tot carretera. Per cert se nota que tots menos jo feu algo mes entre semana o eixiu mes vegaes, me tindre que ficar les piles que ja me paseu sense contemplacions, jejeje. agarreu-vos que ve a SAKO PACO.jejeej