mira que esteu eixits!!! que no vos donen lo que toca???? Quanta fam hi ha per ahi, jejejeje Per aixo entreneu tant, com no teniu altra feina,jejeje
mirad que caramelitos tengo en la tienda.a parte de estas tengo unas crossride y unas crossland de oferta....
Jajaja. CASA LA CULTURA........ Yo se de vaaaaaaa. Per al Vota Charcos: mira quina foto més bunica. Jejejejeje
Per al pròxim sopar que fem d'amics, intentaré portarte una com eixa. :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto ANIVERSARI FELIÇ, CUMPLE AÑOS FELIZ, TE DESEAMOS TODOS... CULET CULET. :loco:loco:loco:loco:loco:loco
Yeee yo tb tengo unas ruedas para vender o..., mejor si quereis os las regalo. :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto:meparto
Yee makines ya he penjat el video de la trialera de Pacogime y Tovarich. Si el voleu vore ací esta la direcció. Incubus si quieres lo cuelgas en la web. Por cierto a mi no me carga bien, es normal o da problemas la pagina? http://es.youtube.com/watch?v=_RL_s51bOww
Aci he trobat un video de la manifestació en Castelló. Si voleu vore'l http://es.youtube.com/watch?v=rUgwKbVXr0g&NR=1
LLLLLLLLLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.... este finde quina ruta fem? PAki, inventa't alguna coseta... Podíem fer la trialera eixa que dieu que és tan txunga no? La de barraix crec que és. Bueno gayers, demà a l'hora de sempre... a les 8:00 on sempre?
Yo ja vaig avisar que este cap se setmana no eixire en vosaltres perque sou tontos i menfade, ale ale i ale.jejeje. Que no, es que vaig quedar en el meu sogre pal dissabte i el diumenge m'en vaig en els del curs de mecanica. No se on anirem a esmorçar pero igual se veguem per ahi perque eixirem per la zona de Gilet. Que s'ho paseu molt be, encara que ara no hi ha molts xarcos per a que algu faça de les seues, jejeje. Es veguem el proxim dissabte.
Per cert, no aprofiteu per fer la senda quan jo no estic, que jo vull ferla. Bueno si no vos pareix mal.AU CACAU
Jujujujujuju, Incubus hace perla. Esto no puede ser neenngggg. Que nooooo, que te lo pases bien en la cena y bebe por todos nosotros. Jajajajaja :chinchin:chinchin:chinchin:chinchin
Has vist el video Pacogime en el que baixes la supertrialera amb Tovarich. Jaqjaja. Au, si no ens veiem dema, que disfrutes.
Mare meua Vota, eixos videos has grabat i damunt els has penjat en youtube, tu eres el P U T O A M O. Jajajajajaja. Vaja panda de fumaos, alcoholicos empedernidos, sinverguenses... :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto El P U T O H E A V Y esta colgao. :loco:loco:loco:loco:loco