fet ese video de calico es de hace 3 temporadas, si los quieres ver todos en www.calicoelectronico.com
Eii nenes i nenas!! maxos i gayers.... El diumenge el 3er del mon de trial, també profesor de mecanica i corredor de descens en bicis belga ens dugué per una serie de sendes que eixint des de Gilet van recorrer un bon troç de la calderona per on nosaltres solem anar. Vam empalmar amb la senda de Barraix i el tio ens donà una bona lliçó de conducció temeraria pel monte, jejeje. Les sendes estigueren molt guapes aixina que quan vulgau prepare una o dos rutes per a ferles, per no ferles totes en el mateix dia, encara que per mi no hi ha problema. Amb l'emoció del descens em vaig pegar dos pinyes, una d'elles (la segona) prou vistosa i em vaig carregar el contakilòmetres, i, per sort, res mes. I el millor de tot es que jo estic d'una peça, alguna rascaeta i prou. Be nenes, si voleu, aci deixe la proposta de preparar algo amb estes sendes.
Yeeeee Fet Pols te sona esta foto?????? Prueba no superada. :meparto:meparto:meparto:meparto:loco:loco:loco:loco:loco
Si vols te envie la foto original pq esta esta redimensionada. Els videsos mirare a vore si valen la pena i els penje en Youtube per si Incubus vol penjarlos en la web. No???
JAjaja, pero s'ho passàrem super be eh? LLE pepino, ja t'has enterat de lo del esmorzar? 25 pavazos, com flipen!!!!!!!!
Atentos navegantes, el dissabte ruta com sempre no? A les 8:00 al puesto de sempre. Jo vull propossar algo per als que tinguen festa el dilluns. He quedat amb Fede per eixir a pegar una volteta per almedijar, el que vullga vindre ja sap, sols te que apuntar-se. La volteta no serà molt dura, pero per vore sendes noves val la pena no?
yeeee seu pasaren eixe dia de piiiii mare.(lo de buzo meu digue 1 veina cuan baixaba al garaj) io ha estac en grastoenteritis 2 dies y este divendres tinc sopar de empresa no eixire el disadte pero el diumenge si aixina k vuiga k eu diga
Sí, esta setmana esta molt xunga. Pero bé esperarem a vore que podem fer el dissabte o el diumenge. no? Vota-Incubus-Fet-Paco-Tono... and company. Incubus aqui te pongo la foto del sabado por si la quieres colgar en la web. okis. :loco:loco:loco:loco
De moment el dissabte a les 8:00 al lloc de sempre. El dilluns va a vindre algu? ¿s'animeu o que? Estarà molt be, ja que anem a almedijar, en el cor de la serra d'espadà. Per cert el diumenge esmorzarot.
A mi també em dona igual que ploga, jejeje.Vaig a preparar una ruta normaleta per a no ficar-se massa pel fang. Vota, lo del dilluns com esta??com aneu a anar i a quin hora?
Opció de ruta per al dissabteente 45-50 km) Eixida com sempre a l'hora de sempre cap a Gilet, pasant per st esperit. Ahí pujarem cap a una urbanització per a agafar una senda que ens durà a la senda dels caçadors. Continuarem fins la mola, per la cara est. Seguirem cap al rodonet (com si forem al Garbí) i abanç d'arribar a la carretera girarem a l'esquerra per una pista en direcció del castell de serra. Baixem cap a serra on podem esmorzar i despres tornem a casa per carretera. He intentat agafar tot tipus de terreny pero sense pasar per zones que s'enfanguen massa perque amb l'oratge com esta no avellix molt plenarse de fang. Demà ho decidirem. Adeu i que el senyor ens pille confesats per a que dema no caiguen 1000 l/m2
Jo dema segons l'oratge, ja ho se soc un gayer pero no m'agradaria pillar una pulmonia de cara a les festes, encara que tinc mono. El diumenge per a mi impossible i per al Vota supose que tb. Tenim jaleo i del gran. jajajajaja