Feliç any pa tots. A vore si cola, i els reixos en duen alguna "maquina de patir decent", per a patir menys.
Feliç any a tots!!!!! No he pogut entrar pq no tinc internet a casa, per bueno, tampoc passa res. Pepino, si vols esta setmana quedem i et passe les afotos que es vam fer. Bueno, de totes formes, el dissabte hi ha eixida no?
Bon any a totes!!! :defiesta:vino:chinchin Ja te pegue un toc jo, Peggy-*****. Fet Pols ja tas bé u que? Q ho pilles tot? k b r ooooo
llleeee A vore si Pakito s'anima i dissenya una ruteta per a demà!!! jo propose la següent: Pujem per el picaio fins a Sant esperit, agafem el xocainet i pujem fins a la mola. De la mola baixem a Segart i després pujem per la senda dels caçadors.. Que vos pareix?
una altra cosa, si hi ha canvi d'horari (entenc que eixim a les 8:00) aviseu via sms o crideu-me, ja que no tinc internet a casa.
Pos aixo, dema a les 8:00 A.M. on sempre. Hora oficial del reino. Per als gayers: Demà fará sol i vent moderat. P.D. Per mi, tot lo que siga ruta nova ok. Que sempre lo mateix aburreix.
Jo havia pensat una ruta per la zona de rebalsadors, si vos pareix be, ara lo de jerica me pareix bona idea, si no hia ha noticies (movil, que no tinc internet a casa) dema a les 8 on sempre. Ruta: Pujada al pic de l'aguila, baixem a la ont de l'or, motors, baixem a serra, pujem a la font del llentiscle, tornem un poc enrere i (a partir d'aci toto nou) pujem a rebalsadors i despres baixem per una senda. Arribem a una pista per la que tornem a serra. Esmorçar i tornar a casa. Per cert hui faig 24 anyets iaios, jeje. Dema convide a un xupito en l'esmorçar. Au.
Siento aguaros la fiesta, pero mañana sabado hay que ir a Segorbe a ayudar en las labores de busqueda del ciclista quese ha perdido, asi que cambiar de planes y nos vemos en Segorbe... www.foromtb.com/showthread.php?t=261745 Saludos.
FELICITATS PACO. :chinchin Va per el xupito!!! Ahir no vaig poder anar, bueno, més bé no me vaig poder alçar. :meparto:meparto:meparto:meparto
Vos ha tocat algo en el Sorteig del Neenng? ¡¡¡A miiiiiiii siiiiiiiiiii...!!!, ¡¡¡TORNAR A COMPRAR!!! Jejejeje, com sempre.
Yeee, mireu quines fotos més guapes..., a vore quan fem una ruta d'estes. Ehh PacoooooGimeeeee. :loco :meparto:meparto:meparto