Per cert Vota, el día de Cap d'Any me'n ani amb la bici i en la font del Salt on anarem l'altre dia, me vaig trobar a esta xicona. Me va dir que li fera una foto i que te l'enviara. Jajajajajajajaja
jajajaja.... ja t'agradaría a tu (i a mi). em trobe a eixa xica a la font i... ¡ m'enduc la bici ! Quina volteta et vas pedre ninot!!!
yo voy...jejeje aunque no nos conozcamos. los del mtb morvedre van en coche hasta port saplaya y luego por la malva a la mani para volver mas rapido. saludos
BUENO...xicots, sent dir-vos que hem d'allargar una miqueta més el kilometratge de les nostres eixidetes. Mireu el que ens espera:
com veig que no vol apujar-ho, us envíe el link i que vos follen a tots http://www.ccutiel.com/marcha_sierra_Utiel.html
yo a la mani no vaig a poder anar, tinc examen el dia 16 i dinar amb tota la familia el 13. La marxa te molt bona pinta. i si puc aniré
Redolator, pots enviar-me els track que tingues al seguent correu? mcardona@asic.upv.es gràcies un beset.
NENES, demà a l'hora de sempre, a vore si PAKITO ens possa una ruta interessant. A mi m'agradaría fer una llargueta, que ja està be de fer 30 km de merda!!! Vamos, a la meua opinió.
RUTETA INTERESSANT: Pujem als depòsits de nàquera(els que estàn a prop del pino padre -- o del salt), tirem per allí darrere fins al castell de serra i al garbi. per allí anem per la mallà a lña mola segart, baixem a Sant esperit i pel picaio a casa. ¿S'atrevim o no?