La figa tatia, sense pardal! Ok, espere que dema no ploga. Ahh, dema crec que ve l'home d'Al¡dela. ja vorem si no mor en el intento.
Be, dema al tall... Lo dels tracks, estan tots per aci penjats. Si busques els meus missatges te apareixeran tots en un munto per a descarregar. Ademés tenen mes "morralla": fotos, perfils, etc ... De totes formes si els vols en algun format en especial o algo t'els envie al correu, pero estar, estan per aci.. Una web que vaig vore que te tracks interesants de la zona calderona, es la web de la penya de moncada. Ho tenen prou ben montat. El programa GPSBabel esta molt be per a transformar formats de tracks. Aixi se pot obtindre el format que uno vullga. Formats mes comuns: format ozi, format google earth i gpx De totes formes dema parlem.
Dema me molaria molt anar a la mani, pero ja quedi fa temps de cuinar dema una paella. Que s'ho passeu be i feu molt de soroll. P.D. A vore si estic jo penjant aci zips amb material i despres no ho veu ningú. Descarregeu i descomprimiu. Format que manté el contingut original intacte.
Jo si que ho veig i m'ho desacarregue. M'agrada. Aixi que no te preocupes Redolator. :loco:loco:loco Espere que te ixca bé la paella!!! Pq els que anem a la manifestacio despres anirem a menjar-se-la. :meparto:meparto:meparto
Bo, demà a les 9.30 h, plaça Ajuntament. Jo ja he avisat a Incubus. A vore si demà després de tot anem a ser 4 gats i un "NINO". :meparto:loco:meparto
A fer la ma la paella... Al final he pogut anar. Estava de gom a gom la cosa. Ahi van unes fotos, que he anat fent. El ambient impresionant.
De paso he fet el track del anar, la ruta de la mani i el tornar. La velocitat mitja de tornar a sigut enorme. Considerant el fer "slalom". Gracies al pito de Roberto el "slalom" a anat de categoria.
Ara a vore l'impacte mediatic dema. En el canal OU, no ha eixit res, l'estant ficant a caldo. A estat be pegar-se el passeget per Valencia, l'ambient molt bo i el temps a sigut de categoria.
Nas, estos PEPEROS son unos CENSORES (censores es una palabra deribada de CENSURA y esta tiene la raiz en la palabra FRANCO fracisco alegre y ole) y como CANAL IX come del cazo no saldremos nada mas que el levante y poco mas. un saludo A2
Je,je,je ahir..., molt guapo. El que passa es que la TV no te vergonya. A les noticies de la nit si que va eixir algo i, és més, m´han dit que si vaig eixir jo a la Plaça de la Verge quan estavem alçant les bicicletes. No ho se, jo no ho he vist. El dia impressionant i l'anada i, sobre tot, la tornada va ser una passada. :loco:loco:loco