Ayer fue una etapa muy bonita, hay que reconocer que era muy ****** aquí tenemos algo de material para demostrarlo y enhorabuena para los que lo sufrimos y lo superamos con algun incidente que otro. jajajajajaja:saltarin
Demà apujaré el tres videos que no tenen desperdici. Sobre tot el que Robe li pega el sacsó al pinet. Em va faltar gravar quant Robe (una altra vegada) va fer un peazo invertit IM - PRESIONANT. Ah, les fotos son un flipe.
Jajajaja, el abrazo del oso no quiere pq dice que ahi solo hay pinchos, no hay pinos para cogerse. Jmajajajajjaj
Ixes fotos estan molt guapes, hi ha que fer mes sendes com les del dissabte. Ja tinc un parell mes en el ull, jejeje. Ara sols falta vore els videos, sobretot el del pi!!!
Jeeeeeeeee. les fotos estan molt guapeess. Esta semana jo m'apunte a la idea de barraix, vaig a preparar ruta per allí.
jo el dijous vaig a exir per la vesprada amb un company del curro. Anem a anar rollo pastel, si algú es vol apuntar pot avisar-me.
Eixida com sempre cap a la font de l'Or, pujem als motors, agafem la senda de la pedra cap a la pujada del castell de serra, el pasem de llarg fins que arribem al Garbí. Des d'eixe mateix lloc agafem senda cap a la senda de Barraix. Baixem intentant caure les maximes vegades posibles i que ixquen en videos fins arribar a estivella. Baixada per carretera fins a Gilet. Pujema sant esperit i tornem per on sempre. Total uns 48 km. i podem esmorçar en Gilet.
Acabe d'enterarme que dema no tinc clase,jejejejeje que bona la vida d'estudiant, jejeje. Dema eixire pel matí a investigar un altra senda. Si algu vol vindre que m'ho diga. Au
hos informo hay cena de la bttalbuixech kien kiera ir k se pase por la pagina y en el foro k se apunte es este viernes. mas k nada es para conocerse 1 poco ya k no nos conocemos entre ntros la mitad yo voy animaros