per cert, podrieu posar tots la direcció de correu aixina la tenim tots de tots i si es fot el foro com altres vegades tenim forma de comunicació gratuita. el meu es pacogperis84@hotmail.com o fragimpe@topo.upv.es
ya seran menos ramonet!!!, por cierto, porque no te haces una cuenta de correo para ti????tu mujer me dijo que te lo preguntara, asi si te veo conectao se que eres tu
Paco el meu es jbgarcia55@hotmail.com La ruta del dissabte estigue de PM. Un poc dura aixo si, pero de PM Molt bé als valents que continuarem!!!
Este diu que vol apuntar-se a la colla. A qui li te que demanar permis? :meparto:meparto:meparto:meparto
menudes fotos!!! i menuda la ruta del dissabte, menuda pujaeta!! jejeje. Pero també hi ha que fer cosetes aixina de vegades que sinó s'emperrem. Ara ja podeu dir-me tot eel que volgau, jejeje El dissabte que ve a espada o que?per mi de **** mare, a vore si fem una ruta xula xula. jo mirare de baixar tracks per la zona i demes.
conmigo no conteis para ir lejos....ya sabeis q de tiempo no voy muy sobrado.por cierto me duelen los dedos de la mano de la trialerita de marras...esta wuapa.
Con los dedos de la mano y los dedos de los pies..., los cojines y la plla, todos suman 23 :meparto:meparto:meparto:meparto:meparto Mirem a vore la gent que pot anar i si no la deixem per a un altre dia. No? Jo en principi si que puc.
Jo tambe puc anar. Per cert he trobat una pedazo de ruta de 3 etapes per tota la serra d'espada. Va desde sarrión fins a petres i son 161 km en total. Si vos pareix be podriem anar buscant-li una data per a ferla. Le mirat un poc i te molt bona pinta.
Es podrien muntar les bicis en tren i anar fins a rubielos de mora que esta al costat de Sarrion i depen de la data que siga dormir a la intemperie o en albergs o algo aixina. no se si sera molt viable per la gent que te nanos i demes pero bueno, es una proposta que si se planifica en temps soles son 3 o 4 dies fora de casa.