Aixo estaria molt guapo, pero es molt dificil, Paco. Pero be tot es parlar-ho. Jo tinc un company que se planifica les rutes i en fa molt guapes, pero este no es de muntanya, sino més bé carretera.
llllllllllleeeeeeeeee el vota is coming back !!!! Primer, que res disculparme per la meua ausència : HE TINGUT FEINA !!! Segon alcarir un detall : ENCULUS = CAGONA Tercer, respecte ala ruta del dissbate; ¿Nem a anar a espadà? Per mi perfecte, però hem de resoldre-ho ja. El xicon que anava a fer de guia (FEDE) no pot vindre, ja que porta la cama escaiolà. jo m'enrecorde de una molt xula que vam fer l'altre dia, però és molt curteta (uns 30 km), ara, te unes trialeres im-presionants, que passen per un llac en lo alt de la muntanya, i per l'ultim bosc de pi autèntic mediterrani que queda per ací. De totes formes (paco) mira a vore si pots preparar un dels track de la ruta que has comentat per fer-lo el dissabte. Colaboreu, bastards
jo m'he baixat tracks pel l'espada, uns 5, a banda de la ruta de 160 km i abanda estic fent un mapa de l'espada com el de la calderona pa quan anem tindre-lo de soport. Les rutes que he baixat tenen bona pinta, lo unic que tenim que fer es decidir com anem i tot aixo, la ruta es mes secundari.
A vore, hem pensat xufero i jo fer una que ix de alfondeguilla i pasa per azuebar (on podem esmorzar) i torna a alfondeguilla. Anem a començar a dir qui anem segur iaixina vore el tema de cotxes i demes. Aci deixe el track de la ruta:
vosotros hacerle caso a la caparra q os liara y luego no ira ...como siempre... Primer, que res disculparme per la meua ausència : HE TINGUT FEINA !!!...jajajajaajajajaj....caparra cagona
El tio este se ho a currat molt. Te resum de ruta i tot: NOMBRE DE LA RUTA Ruta por la Sierra de Espadán I PUNTO DE PARTIDA Y LLEGADA Algimia de Almonacid, parking con fuente y merendero en la salida hacia Matet PUNTOS INTERMEDIOS Almedíjar, Barranco de la Mosquera, Pico Espadán CARTOGRAFIA Mapa 640 (Segorbe) del I.G.N. (escala 1.50000) DISTANCIA 38.5 kms TIEMPO REAL DE PEDALEO 3 horas, 10 minutos DESNIVEL ACUMULADO 1225 m (cotas 334-913 m) CICLABILIDAD 100% DIFICULTAD FISICA (e índice IBP) Media-alta (140) DIFICULTAD TECNICA Media-baja Belleza paisajística (escala de 1 a 5) 4 TRACK (.plt de Ozi) Algimia
NOMBRE DE LA RUTA Ruta por la Sierra de Espadán IV PUNTO DE PARTIDA Y LLEGADA Azuébar, en dirección a Chóvar PUNTOS INTERMEDIOS Alcornocal del Pico Bellota, Puerto de Eslida, Eslida, Umbría de Castro, Nevera de Castro (ésta opcional, ida y vuelta = 1.5 km, la mitad de ellos andando sin la bici), Chóvar CARTOGRAFIA Mapa 640 (Segorbe) del I.G.N. (escala 1.50000) DISTANCIA 39.5 kms TIEMPO REAL DE PEDALEO 3 horas, 15 minutos DESNIVEL ACUMULADO 1400 m (cotas 265-822 m) CICLABILIDAD 97% (hay que descender 1 km por una senda no ciclabe en el km 31) DIFICULTAD FISICA (e índice IBP) Alta (168) DIFICULTAD TECNICA Media Belleza paisajística (escala de 1 a 5) 4 TRACK (.plt de Ozi) Azuebar
NOMBRE DE LA RUTA Ruta por la Sierra de Espadán III PUNTO DE PARTIDA Y LLEGADA Caudiel, salida hacia Higueras PUNTOS INTERMEDIOS Gaibiel, Matet, Villamalur, Pavías, Higueras CARTOGRAFIA Mapas 640 (Segorbe) y 639 (Jérica) del I.G.N. (escala 1.50000) DISTANCIA 51 kms TIEMPO REAL DE PEDALEO 3 horas, 20 minutos DESNIVEL ACUMULADO 1200 m (cotas 506-881 m) CICLABILIDAD 100% (todo por pistas asfaltadas, recorrido ideal para días con barro o lluvia) DIFICULTAD FISICA (e índice IBP) Media (119) DIFICULTAD TECNICA Nula (todo por pistas asfaltadas) Belleza paisajística (escala de 1 a 5) 4 TRACK (.plt de Ozi) Caudiel
NOMBRE DE LA RUTA Ruta por la Sierra de Espadán II PUNTO DE PARTIDA Matet, en dirección a Villamalur PUNTO DE LLEGADA Azuébar PUNTOS INTERMEDIOS Jinquer, Alcudia de Veo, Ahín, Mosquera CARTOGRAFIA Mapa 640 (Segorbe) del I.G.N. (escala 1.50000) DISTANCIA 34 kms TIEMPO REAL DE PEDALEO 2 horas, 15 minutos DESNIVEL ACUMULADO 940 m (cotas 277-864 m) CICLABILIDAD 100% DIFICULTAD FISICA (e índice IBP) Media (118) DIFICULTAD TECNICA Baja Belleza paisajística (escala de 1 a 5) 4 TRACK (.plt de Ozi) Matet
Be, pense que son asequibles, i amb el resum se pot elegir be. Aneu dient... tenint el track, puc preparar to el tema de mapes, gps i tal per no perdres.
Incubus=Cagona:conmigo no conteis para ir lejos....ya sabeis q de tiempo no voy muy sobrado.<------------ESTO ES SER CALZONAZOS:rocker
El diumenge vaig fer una escapadeta exploratoria que tenia pendent... Ani a la font de l'abella, mirador de l'abella, la senda que comunica amb la font del berro, font de la gota i explorar una senda per a tornar del cami que va desde el gorgo o tristan per darrere (olocau). Esta de categoria, a vore si la fem un dia amb temps... En el mirador de l'abella (i la seua pujada, pa rebentar) hi ha molt bona vista. La sendeta que comunica en berro, la vaig fer de semi-pujada (millor de semi-baixada a la proxima). Pillen de paso algunes variants de sendes pa qui vullga matar-se barranc avall. Me quedi en ganes de explorar mes la senda-atajo que ve de la part d'Olocau, altra volta será.
Jo no se com estara el tema si podré... pero Espadà esta a mig hora o un poc mes. Una volteta xano xano de 4 horetes (per dir algo) i tornar a casa rapid. (Mes armotzar). Es algo asequible. "Sempre nos quedará nuestra Calderoneta"