En cas de fer la ruta d'Espadà..., qui podria fer-la? hora d'eixida? dinar? hora d'arrivada? i demés...
De 66 a 64? Els dos km que te faltaven que eren pa no fotre't més el genoll u que Fet? Estàs com una carabassa :loco:loco:loco:loco
si io deia no siento las piernas!!!! jejejejej ni ha k entrenar la marxa de Requena no sera facil http://www.bttrequena.es/
VALE, vote per quedar a les 7 a la plaça del ajuntament, igual que per a la marxa. Jo dispose de cotxe amb baca per dos bicis + 5 places per persones. o Furgona peugeot partner (3 bicis desmontant roda i dos places per persones.) Indiqueu qui ve segur. A les 13:00 estarem a casa(crec jo). ---- C A G O N A ---- ó rodataules?
Mireu la ruta. Son 38 km. O siga que podem estar pronte en casa. Altra cosa es l'oratge, que de moment pinte prou mal.
Jo, si no es per molta necesitat no puc dur el cotxe. Dic per molta necessitat perque l'il tindria que demanar a mon pare que el meu esta pa entrar en el taller i no pot fer molts kilometres
No es per fotre, pero Fet i jo hem estat parlant de deixar la ruta pa més avant quan canvien l'hora. El temps no acompanya i eixes rutes son per a disfrutar-les. Si plou aci en un moment estem en casa "ducha calenteta- Fet" i un bon esmorzar. Alli ous com cacahuets i un fred que te cagues. Vosaltres direu? Fet i Crazy opinem que no. Sense ser cagones ni pagafantes que ultimament n'hi han moltes. ????????????????
el que siga,però hi ha que decidir-se ja. "esedeahi" ja ha dit que be. Sou uns pagafantas, que en quant cauen 4 gotetes s'axineu. Deuríeu de provar la sensació d'eixir plovent de veritat. És impressioant, i, si portes roba per canviar-te quant arribes al cotxe, és lo mateix. (ademés, els xubasqueros s'inventaren per a algo no?). Ale llepons.
Llepa ye pa ye, llepa ye pa ye...!!! aixo ho canten en "los bestias". Cadascú disfruta d'una manera i a mi personalment no m'agraden ni els xubasqueros ni els paraigües. Depen del temps que pinte demà faré jo i supose que Fet tb. En cas d'anar jo puc montar la baca en el meu cotxe, 2 bicis i 2 o 3 places pq Fet supose que vindra amb mi.
jeeee, bon dia, feia mol de temps que no m'alçava tan pronte, ja vos contare el canvis que pega la vida. Jo no me raje!!!Si hi ha que anar a espadà se va, ecncara que neve. De totes formes, crec que han anunciat milloria del temps pa estos dies, je vorem com ix hui.
por cierto,por si a alguien le interesa nos hemos quedado en exclusiva para la zona la distribucion de las bicicletas suizas bmc tanto en montaña como en carretera. las dobles de montaña con el famoso pivote virtual pagando licencia a santa cruz. si quereis algun tipo de informacion no dudeis en mandarme un mp o pasaros por el taller. os dejo unas fotillos para abrir boca saludos