Material de ruta de hui. Track en format GPX, mes estandard. Tambe l'obri el google earth. La senda de la redona se baixa molt millor que pujar-la.
Tot aixó es teu BUZZOOOOOOOOOOOOOOOO??????? I aixó que feia un fed que pelava pimentonsssssssssss Xufero pagafantas! jajajajajaja
que fotos mes guapes, si senyor!! Un 10 pal camara!! I un altre per a carlos que sense ell no se per on hauriem anat
valio la pena y eso k yo me encontraba mal me levante vomitando y cagando pero aun asi fui no como otros...................
http://www.dailymotion.com/crazylacreubtt/video/x4hr41_sierra-espadan-azuebarxovar_sport Ací teniu el link del video: especialment per a tu "Vota" :meparto:meparto:meparto espere que ja estigues bé. Dew
Al pasarlo ha perdut un poc de calitat. Si voleu les fotos al tamany original i el video paseume els correus. ok :loco:loco:loco
ya me di cuenta cuando llegue a casa. Le dire a Roberto que me la deje cuando vayamos para fotocopiarla si no me pueden dar alguna alli. Se puede rellenar en el momento no?