Crazy, tu vas? Javi samsung i jo segurament anirem (però anirem molt de tranki, que no estem en les millors condicions, ademés encara estem preparant el tour de frança) La cagona ja sabem que no va, pero.... Redolator va?
traidor yoooooooooooooooooooooooooo?????????????? jajajajajajajaja venint de tu es 1 cumplit vota=mal keda impresentable
ah per cert fa nose cuantes pagines ia eu pregunti peri nimgu me va respondre damunt tu "votaim" sense donar señals se vida. xafaxarcos rodataules
Jo ja vaig parlar en les persones "series" i vaig dir que no podia pq jo el diumenge tinc que tocar en la "xaranga". Han arribat les falles, aixi que NO PUC ANAR a la marxa. El dissabte si la gent ix si que eixiré.
En principi el únic que jo se segur que anava es Fet. Dels demés no se sap rés. Paco ja va dir que estava tocat del genoll. Esedai tb va dir que estava tocat del genoll. Jo no puc, ja vaig parlar en Fet. I de la resta no sabem rés, ni de Incubus, Vota, Samsung, Redolator..., els demés ja es per descontat que no van. "Supose"
Jo ja estic apuntat a la marxa. Anar segur que vaig... si no pasa res greu. Si vos pareix be, qui vullga vindre se vegem a la plaça del ajuntament sobre les 7 menys algo, per moure a les 7. Jo anire amb el meu "fiesta" convertit en biplaza. Cap uno mes i si cal una bici mes amontonada.
si la caparra dice q el domingo va....no conteis con el ni de coña.a ultima hora le entra la fiebre y el acojone.
Ya, tu si que lo conoces. El finde pasado "se puso malito" :meparto:meparto Bueno Incubus, tu si que saldras el sabado. Nooooo????
tranki ruben, nosaltre contem en tots mentre no es diga el contrari o les enfermetats ho permeten, jejeje. PD.acudit:eres tan fea que enviaste tu foto por email y la detecto el antivirus
Xeeee, quina ascampà. Encara que tinga que anar a soles, sense problemes, mes tranquil. Pos eso, si apareix algú el diumenge a la plaça be i si no tambe.