Una cosa a tots molt important!!! Tots aquells que vullguen traure's la llicencia federetavia de ciloturstia que avisen ja mateix. El divendres per la vespra anire a dur totes les fulles i pagar-ho tot. Les ventages m'imagine que ja les sabreu pero entre elles esta el tindre un segur medic esportiu, pagar menys en les marxes... Tot aço costa uns 50€ a l'any Be, lo dit, aquells que vullgen que m'ho diguen, farem copia i que fiquen totes les dades personals que despres intentare posar aci per a que sapiau quines son. El que no me puga donar la pasta, ja me la donara (ho pagare jo)
yo el sabado trabajo...pero el domingo si no pasa nada a las 8 en la rotonda. vota se cree el ladron q todos son de su condicion....t recuerdo q aqui nos conocemos todos....no t esfuerces mas q te dara la fiebre.
paco , prepara una ruta de 10 o 15 km , si puede ser llana, por si acaso alguno se escuentra mal ,cuando se despierte(y no bomite ni se cage) o le duela la rodilla. A, SI PUEDE SER QUE EN ESOS KM ESTE ALGUN BAR
las cagonas si salen i quieres cagar el unico bar que tendran sera la "soca d'un pi" i que recen para que haya matorrales y no lluevan piedras, jejee. La ruta sera de 90km y con un desnivel acumulado de 3000m por medio del desierto, idonea para esas cagonas, jejejeje Vaaaaaaa, penseu lo de la dederació que anem dema
Esta vesprada pakito i jo mateix anem a anar a la federació. Ja sabeu e tema de les dades personals. Jo ja tinc la sol.licitud de FET_POLS i DE CRAZY. Si algu vol olla, que m'ho diga per el telèfon o que m'envie un correu amb les seues dades personals i una image de la seua firma per poder-la imitar. Ale, que vos bomben.
Que vos pareix la ruta??? Ruta 11. 56 km. Eixida del punt habitual, pujada al pic de laguila per la variant del Xufero, baixem com sempre cap a la font de lor i pujem als motors pero no per la rampa sino pasant prop de la font del salt (per laltra banda del barranc), agafarem la senda de la pedra que ens dura a la pista que porta al garbí pasant per la pujada del castell de serra (pero sense pujarlo). Nomes arribem a la carretera del Garbí agafarem una senda que ens porta a la de barraix i continuerem fins a estivella, després a Gilet per la via minera (alguns trams). Després podem tornar per sant esperit cap a casa.
ayer me envio un sms manolo pia,para decirme q me llevara bocata q habia ruta larga...o sea q la ruta para mañana pongo q ya esta organizada...lo digo para los interesados.
y cual es esa ruta???que aparezca de las profundidades para que la veamos. Per cert!! Acabe de disenyar i realitzar un MEGAINVENTO!!! Ya tenim camera per a gravar les baixades i tot el que faja falta! Despres de rondar i rondar la idea de fer un soport per al movil per a la bici he arribat a una bona idea quan ja quasi m'ahia desanimat L'invento funciona a les 1000 meravelles pel carrer (testat i provat cientifica i empiricament, jeje), ara sols falta que pel monte l'invento no defraude. Tots aquells que vingau dema, el vore perque l'estrenare. Aixa que a partir d'ara, i com que retrase el grup en les baixades, jo anire l'ultim per a gravar tots els posibles pinyos
la ruta exactamente no la se...creo q es la q hicieros roberto y estos hace dos domingos..... por cierto nadie se apunta para el domingo?
xe xe xeeeeeeee, quina canya de videos!!!! Açò es nivell!! estic pujant-los al youtube ara fique el link
http://es.youtube.com/watch?v=dD_H3XczfHs Este es el link de uno, si se fiqueu en el meu usuari estan els demes. Soles he pujat 3 perq els altres no valen la pena
per cert, totas aqueslls que vulguen patir lo just dema que estiguen a les 8 on sempre, ale. Ara mirare alguna ruteta xula en la que hi haja alguna senda per a poder gravarla
enorabona per el invent y els videos estan molt xulos, gracies per recordarme baixant el llentiscle io men recordare de vosaltres dema en Requena al atakeeeeeeee