Me parece bien lo de la cena, decir sitio y hora, he hablado con el concejal de deportes y me a dicho que si hacemos la peña habria algún tipo de ayuda. Respecto a ese hombrecito que através del foro nos comunica que acudirá a la rotonda y de vez en cuando hace perla recordarle que hay hombres, hombrecitos y cairetes de cagar. Creo que xufero=caireta de cagar, bueno minicaireta de cagar.:bond :laserkill
jeeeee cagones!!!ja tinc el mapa de la serra espada quasi acabat, jo crec que durant esta setmana l'acabe i l'imprimeixc. Si algu vol una copia que ho diga, de totes formes vos el pasare en format pdf quan el tinga. Ahh, i açò tambe vol dir que podem anar a fer bones rutes per alli, sense problema, encara que algú es quede dormint a casa. per cert, jo prefixc sopar que esmorçar un diumenge pero si s'ha danar pues se va.
Hola a tots FILLSDEPUTES. El que vullga patir que pata. Si el dijous hi ha que quedar a sopar, per mi be. Podríem sopar en el manà. Fan bons menjars.. Tono => cabrosario rodataules Enculus => cagona Ruben => seràs batejat com toca, no et preocupes no... Fet pols=>ja tens prou amb el que tens. Resúmen .. EL QUI VULLGA PATIR ... QUE PATA .... i el que no, a les falles.
Per cert, ja tinc en casa els papers que m'havíen d'enviar. Si quedem el dijous, ho podem vore entre tots. SALUT maricons
Tono => cabrosario rodataules Enculus => cagona Ruben => seràs batejat com toca, no et preocupes no... Fet pols=>ja tens prou amb el que tens. vota=pagafantas
Jejejeje, vuelvo a la tierra. Que he tingut molta feina este cap de setmana. Esteu molt flipats posant-se en la kaparra poséïda. No sabeu el que pot arribar a fer. Jajajajajaja Gràcies per botar-me kaparra. :meparto:meparto:meparto
Jo, en principi no tinc problema. On, quant i hora???? Lo de la penya si interessa avant i si no, pues res.
jeee, jo este dijous ho tinc malament per al sopar, perq tinc sopar amb els de clase (el d'avanç de feste) i despres anirem a pillar una castanya, jejeje Si voleu canviar-lo de dijous o el fem un altre dia...com volgau Per cert este vesprada, m'ha paregut vore un buzo camuflat de paisà en la gasolinera, supose que vindria de ferli la manicura a la burreta, jeje
Bueno, nem a queder definitivament o q? deuríem de quedar aquesta setmana, ja que la q ve son falles, i la cosa pot estar mal. Podem quedar per pendre alguna cosa i punt, així podem xarrar igualment i compartir idees. Ademés, si quedem allà a les 19:30 (per exemple) sempre serem més que per a sopar. Feu-se a la idea de que si quedem per a sopar, Tono el rodataules no ha de vindre, pq la dona no el deixa. (haurà de passetjar a la rata peluda eixa a la que la dona vol més que a ell)
Si algu se pasa per ca Lluch i me fa el favor, despres de rebre audiència imploreu-li (despres de lo vostre) que me mire la bici (la BH del del pinyo en la cama). Gracies.
Redolator sabent com va de feina lluch i com es de puntual...antes te jubiles que t'arregla la bici, jejeje. Si veus que te vas a ficar be i no la te m'ho dius i te la mire i si hi ha que cambiar algo se demana i jo t'ho pose. Per cert, si fem el sopar este dijous, encara que tinc el sopar en els de clase, igual puc anar perque amb els de clase el tinc a les 23:00 i crec que em pot donar temps i encara que arribe un poc tard no pasa res, la questió es la festa de despres. Aixi que ningun problema amb el tema del sopar. Els demes, sortiu del forat i digueu si vos ve be per agafar taula i ixes coses, a vore si podem fer-lo abanç de les festes