per mi este dijous este dijous a les 8 per a fer un berenar-sopar aixina podria arrivar a l'laltre sopar, pero pensant en mi. Si no podeu pues a les 9 o aixina. El lloc me dona igual, que siga baratet. Ale, si vos pareix be apunteu-se:com que fique jo aço l'hora es a les 8 i si no se pot se canvia -Paco
Vale, que vos pareix el dijous a les 21 al fèlix? Per dir algo. Tb podem anar al joventut, que el que l'ha agafat ara es econòmic i m¡'han dit que s'ho fa be. REDOLATOR, no et preocupes per la bici. Si vols eixir el dissabte, jo et puc deixar la meua Sunn, que va prou be. (Samsumg l'ha gastada més de una vegada recientment)
Ok, gracies. En principi fins la setmana que ve, lo de eixir ni de conya. El problema es que si no me la mira esta setmana, la que ve de falles menos i si se junta en pasqua, fins l'estiu... La bici, no te res serio, lo unic era una revisio pendent: de ajust de canvi, canvi cables, engrasar eix buje, igual canvi cadena i "puesta a punto fino". Lo que isca. Tot lo demes m'ho faig jo sense problemes, pero ja tenia pendent fa temps una revisio fina "made in lluch". Ja anire a pegar-li la vara (literalment amb la muleta). Si no, me la torne a endur, fins altra ocasio.
Be pues, l'hora i el lloc ja estan fixats. Dema a les 9 en el Felix. Aci la llista -Paco -Ramon -Xufero -Roberto Als germans i la gent que no entra aci, la tindrem que avisar per telf. Seguiu apuntant-se. Redolator, si vols estes falles te puc pegar una mira a la bici i te la dixe fina fina, aixina la tindras per a pascua.Jo no tinc cap problema, ho faig en molt de gust, tu prepara la xequera i prou, jejeje.
Hola a todos: Estoy conforme con lo de crear la peña, de vez en cuando entro en el foro y me pongo al dia. Por cuestiones laborales ya que estoy trabajando entre semana en Zaragoza no voy a poder asistir a la 1ª CENA OFICIAL DE LOS COMEPIEDRAS Pero estoy de acuerdo con lo de federarnos y con lo que decida la mayoria Que aproveche la cena y ya me contais. Saludos
Por cierto Redolator he leido lo de tu caida animo y que te mejores pronto y si quieres probar a salir con la bici, la mia la tiene el xufero y yo este fin de semana no voy a poder salir Paco lo del invento del movil muy bueno he visto los videos falta que hubieran salido las ****** que estuvieron guapas y todos tocamos suelo
Tindrem que avisar a tots aquells que no entren aci. Jo tinc el tlf de tono pero els altres no. Jo li enviare un sms a ell, als demes aviseu-los vosaltres. A vore si podem estar tots.
Bueno, açò de la penya ja pareix que comenca a moure, a vore si hi han bones subvencions i tal i qual pascual, jejeje. Xufi que es el que te teniem que enviar????que l'alcohol produeix amnesia i aixi depas ja ho saben els demes
Jajajajaja Li tens que enviar el numero de compte corrent i la contrasenya. Després ja s'encarregara ell de fer feina. :meparto:meparto:meparto
Bueno xiques pareix ser que damà si que puc eixir. Si no hi han canvis d'ultima hora. A les 8 on sempre. Dew "menjapedrolos"