Hola Pedro, nosotros salimos todos los sabados y, algunos, tb domingos. Salimos desde Puebla de Farnals. Si quieres probar solo tienes que estar en la rotonda de los bomberos a las 8 de la mañana. Después..., a pedalear. Tu decides!
pra todos los q no estabais deciros q m e caido y tengo uun esguince en la zona de la clavicula....estare dos semanas, en principio, parado.para los q si estabais gracias. xufero cuelga las fotos
para lo k podia aver sido es lo minimo menos mal, nada la kaparra tambiem esta tocada pero a pasado de todo parecia 1 croketa por el aire
Estais colgaos o que? Como que piñooooosssss? Bueno Incubus espero que t recuperes pronto, muuuuuu prontooooo. La croqueta es demasiado dura para joerse. Jajajajajaja Que ruta habeis hecho, colgaos?
jeje, me alegro ramon, ara a recuperarse. Que lastima no haberla gravao, jeje Juan dema rober i jo tambe eixim, t'apuntes???
jeje, me alegro que no sea lo que podria haber sido, para lo aparatosa que ha sido la caida...no es mucho.
Dema tinc despertà a les 7:30. Si voleu quedar a les 5 del matí, jo si que isc. Jejejeje Ho sent però comencen les falles i no puc fallar. Jejejeje Tinc que tocar, apañeros. :banda:banda:banda:chinchin:chinchin:chinchin:defiesta:defiesta:defiesta
Ja ho se Fet Pols, quan n'hi ha festa..., no pot ser. Però es així. Demà no torneu a caure ehhhhhhhh.
Por si lo quieres ver más grande: http://www.yonkis.com/w.php?id=1332008105339.jpg A recuperarse brother!!!
Bueno ara que tinc uns dies de vacances, vaig a intentar fer un remix de la idea de Paco i del Vota. A vore que ix.
JAJAJAJAJA, menuda bici, ixa es dieal per al xufero, encara que li faria un altre forat pa un altra cosa, JAJAJAJA. La gent ja no sap ni que inventar
He fet una ruta per a la sermana que ve (la que tenia pensada per a hui mes o menys), a vore que vos pareix. De 56 km Eixida com sempre capa a la cova momedera, pujem el xocainet, fem una senda que du a la baixada del pic de l'aguila, pujem la mola, baixem als diposits de naquera, senda de la pedra, castell, i a casa per carretera. L'esmorçar en Serra.
si voleu podem fer una ixideta el dimecres pel mati, aixi rober i ruben tb podeu vindre no??ja direu algo