pacogime,echale un vistazo a la web y alli encontraras la informacion necesaria http://lacreubtt.phpnet.us arrobes no tengo vacas hasta septiembre.depende de la hora de salida podre o no.ya me dices algo...
LLLLEEEEEEE !!! Menos mal que algu s'anima a parlar. Que tal la eixida, segons la explicació de la falla que ha fet l'arroba estaría pou be. Pero m'apostaría la pell de la meua bolsa escrotal que el millor de la ruta estigué al final. (I no son els entrepans). Rubia de bote = tal y tal !! Jo si que puc eixir per la vesprada, sols heu d'avissar-me i prou. Arrobes tu tens el meu mòbil. Però si es queda es queda, o no em quedarà més eixida que matar-te. El incubaor de polls te que portar el cos ple d'alcohol !!!! jajajajajaj
Demà dimarts a les 17:00 eixim Redolator, jo i qui vullga vindre a fer la senda de Barraix a la cantera de Estivella. Punt d'eixida: davant de ma casa. Xufi, contesta al mòbil.
Arrrobes, sent molt no haver-te contestat, però es que el vaig tindre tota la vesprada sesnse batería, i quant el vaig encendre quasi el gripe de tantes cridades. Jo avui justament no puc, que he d'acompanayar a la novia!!!! Porca miseria. Pero bo, ja eixiré el dissabte, dona igual.
Confirmat a les 17h me pase per tacasa. Per al de Albuixec i per a qui vullga vindre... Nosaltres quedem a les 7:00 AM els dissabtes. En la plaça de "Tomas y Valiente" de la Pobla de Farnals. Com que la Pobla no es molt gran no es complicat de trobar. Se pot dir a lo bruto que está al poble, entre la ronda de les rotondes, la antigua nacional, mercadona i el ajuntament. Sector sur-est.
Com que la exploració de hui ha resultat un poc insípida, s'està preparant un altra per al dijous, però ja en plan buscar variants al camins coneguts de per açí prop, durada aproximada de 3 hores només. Ja confirmaré l'hora de eixida segons el que aneu dient-me. Xufi, a esta si que et deixarem vindre perque no serà només per a matxotes.
holas gente una cosa,el miercoles dia 18 por la tarde(hora por confirmar) salvo imprevistos voy a tener algunas bionicon en el taller para hojearlas/manosearlas,lo digo por si alguien quiere venir.por si alguien aun no sabe que son,son unas mtb de doble suspension con cambio de recorrido/geometria tocando un boton en el manillar. www.bionicon.com saludos
Estan guapas las bichas esas, lo que no pone en la pàgina es si tienen toma de fuerza para ponerle el retovator. ¿Ahí por Puçol hay alguna escalera para probarlas?.
BUeno, bueno, bueno.... ATENCIÖ GARROFES! Jo vaig a eixir a les 17:30. A quina hora aneu a eixir vosaltres? Abans no puc pq ting que anar al manà a passar les proves de qualitat ISO-9002, i després d'eixir tinc partideta de frontó a Nàquera. Con vullgau, si voleu eixir a eixa hora em dieu alguna coseta... (vos promet que avuí montaré el sillí, que l'alumini de la tija em produeix alèrgia) Parlant de les bicis eixes txunguess......jo passe de matarme! Si em compre una d'eixes fumaré poc.
Millor quedem a les sis a un lloc neutral, per eixample la porta de ma casa (ni pa tí ni pa mí). A eixa hora a lo millor pot vindre l'Incubakinders. Redolator si te pareix be contesta, no tingues por que me he enterat be i açò dels foros es de vades (ho dic perque com tú lo de l'informàtica no ho controles gens).
NO SE ON VIUS llepò !!!! El enkula-kinders no se si vindrà de totes formes, perquè és un rodataules i haurà quedat amb la dona. De segur que encara està rotant els Mojitos ajajjajaja
Enculus, te adjunto la última foto que me ha enviado redolator del almuerzo del sábado pasado. Incubus i redolator juntos...que bonito
OK. A les 18 hores en casa Paco (Darrere de on quedem sempre) carrer Ramonet el Traquer. Per si de cas no se troba, quedem on sempre els dissabtes, jo pegaré voltetes per la plaça de Tomas y Valiente. Qui vullga vindre alli estará qui vaja.