Per mi de **** mare, si voleu fem la ruta que vaig fer el dimarts amb alguna modificació per a fer alguna senda mes, ferla mes llarga...etc. Una cosa que vos vull comentar a tots, ja que lo de l'ajuda pareix estar clar que son 500 € minim, podriem fer un altre soparet i començar amb els papeleos i tot l'asunt. I un altra cosa, en abril es la primera marxa del circuit serrania, que consta de 8 marxes en total (una d'elles la de sot de chera) i si es fan quatre hi ha un bono especial amb el que ix un poco mes econòmic. Algú te ganes de fer el circuit???Jo faria totes les posibles. A mes puntuen els 50 primers i si puntues en 5 entres en el ranking final. No guanyarem res pero pot ser una motivació per a entrenar un poc mes. que vos pareix???
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, ni lo sueñes baby!!! ROBE = MAKINONA Jejejejejjejeje "LO DEMÁS SON ILUSIONES" Jajajajajajajaja
Lle, m'han dit que el diumenge és la marxa de utiel. Jo no vaig a anar, em fa un poc de mal la cadera i la clavícula i passe d'anar a patir. el que vullga patir que pata. Prou faré si ixc dijous o dissabte. AGUR
Està és la informació que va penjar Fet l'altre dia. "En el tema de los ekipajes de Albuixech hay k ingresar esto no os olvideis de poner vuestro nombre en el ingreso. HAY QUE INGRESAR 66€ LOS QUE PIDIERON DOS EQUIPAJES .Y 30€LOS QUE PIDIRON UN EQUIPAJE EL DÍA 14 HEM D´ESTAR TOTS AL DÍA PER A PODER REPLEGAR-LOS, FEU CÓRRER LA VEU PER A QUE TOT EL MÓN ES POSE AL DÍA!!! JoAN" No se si hi ha algo més. Jo he d'anar al banc encara. Jejejeje, ja ho se Fet. Sóc un despiste.
Rober li he enviat un sms a Miguelón i a Jose Carlos per al dijous. No se si vindran pero bueno. Dew vaig a dinar.
Nenes, he trobat per fi una ruta digna de nosaltres. En resposta a la que ha proposat pakito, jo propose esta, a vore que us pareix: http://www.biertijd.com/mediaplayer/?itemid=6108