Hui baixant el picaio per Alfinach, m'he trobat de cara, despres d'una curva a 4 cavalls solts. M'han acompanyat casi al final de la baixà, quan una xica s'ha fet càrrec. S'avien escapat de la merda valla que hi ha vora el cami. Aneu aspai baixant, per si sel's trobeu en algun moment de la baixa mes delicada.
Jajajajajaja, gràcies però jo millor m'encarregaria de la xica, si està bona, clar. Bueno o a lo millor s'encarrega el Vota. :meparto:meparto:meparto:meparto Gracies Redolator, m'alegre que ja hajes tornat a la montura i que estigues recuperat.
mare meua, ara mateix, conforme estic, me follaría fins als caballs...i fins a redolator, en com es pose a tir jajajajajajjaja
Per cert redolator,a vore si podem quear per a que em doens el programeta de crear tracks i mapes. Pq no m'aclarixc i comence a alterar-me. Un beset perla. TONO ==> CULÓ
Bé, si no hi han canvis hui Fet i Crazy hem quedat a les 18:20h. en la rotonda dels bombers. El que vulga o puga que s'apunte. Ok nenes.
jo tb vaig, no s'oblideu!!pero eixire antes per a pegarli una llava a la bici que porte dos eixides molt coxines i la tinc plena de fang, tant que del que hi ha al desviador no baixa al plat xicotet, jejeje.
A mi m'agrada mes el primer, encara que es podria cambiar algo de les lletres per modificar el nom o algo. Bueno ja direu algo, tot son idees
Una senda, que va desde la senda dels caçadors fins a la carretera de Segart. Similar a la de Barraix pero sense punxes. Atencio a la cantitat de clots que hi ha. Molt divertida. Amb trams puntuals curts per fer a peu (un servidor), pero se poden fer en bici conegent-los. El Xufi sobrat. Hi ha altra senda paralela a eixa que fa cap al mateix lloc, pero es mes complicada. Pa gustos colors. Les dos fan cap a una font xula. Per a fer algun dia, pilla de pas si anem per la senda els caçadors. P.D. Millor que la del barranc de la Merla
Feia temps que volia tornar per la zona, a vore com estava. Pegar-li la volta a la montanya que hi ha entre la mola y la rampa de la verge. El cami esta prou mal, pero hi han trams molt divertits. Hi ha un tram que no es gens aconsellable si no se voleu matar, avise. La volta completa a la montanya se te que fer un tros a mountain peu. Se veu el pi pare desde dalt, esta molt ve. Aconsellable fer dos tramets. Hi ha que caminar per a fer-la completa.
Tram de fa temps que va per darrere de la montaya de la creu de sant spirit... Se puga casi dalt de la muntanya... empalma amb el cami del xocainet baixant a peu.
Pues podem fer, penyes de guita, la senda de gilet, el troç de senda de caçadors fins la que diu tovarix, pujem per la carretera fins segar, pujem el murtal (asfaltat) que torna a las senda del caçadors i las senda que vaig fer jo l'latre dia que ix a la baixada del pic i a casa. que vos pareix??? ¡¡¡molta senda!!!
jeeee xics ja estic aci pa comentar la ruteta de hui que ha sigut molt divertida pero accidentada. En primer lloc hem fet les antenes, la senda de gilet, la senda que comentava rdolator on me pegat un molt bon piño, que per cert estic pijor del q pensava. Les costelles em fan prou mal, supose que alguna fisurà, si no se pasa anire a que m'ho miren, a part de una fort contusió y hemorragia interna. A vanda d'aixo el trau de la barbeta i els rascons. Despres de la caiguda i del apaño que el senyor Juan m'ha fet amb el botiquinet que solc dur, hem anat a esmorçar al bar que hi ha en la carretera de Segart, pero el tio devordaba simpatia i ganes de fer nous clients aixi que s'en hem anat a un altre bar Robe, Ruben i jo. La tornada a casa per sant espirit i la senda de monestirs. Esto es to, esto es to, esto es todo amigos. Estic pujant el video de la caiguda en el youtube, a vore si em deixa. Ahhh, i a redolator poc li ha faltat pa fer un mortal!!!
http://www.youtube.com/watch?v=O6DZxjcQIFk El video mes canyero, ajajaja. Quin tovarix, jo vull dependre a fer aixo, jajajaja
Molt way el video. El pinyo impresionant, espere que siga no siga res la cosa i te recuperes prompte. Lo de la pirueta la ho he fet prou voltes, la tecnica la tinc depurà Adjunte material del track...