Buenas, llàstima no haver anat el dissabte, però es que crec que no tinc el braç en condicions. ¡¡ Quant porte mitja hora a la mateixa posició me s'adorm la mà i em fa mal la clavícula!! No obstant el dimarts eixiré. Pero crec que sol, per provar-me i vore que tal, no puc arriscar-me a a eixir amb el grup i que a l'altura del pla de pavia em tinga que tornar.
pakito, que tal la boca? Com ho portes? Jo vaig a eixir esta vesprada, si algú vol vindre, vaig a pegar una volteta.
wenas,os informo de que voy a tener un plan renove de bicicletas de montaña al comprar un nuevo modelo de carbono de una de mis marcas. mas informacion y condiciones en la tienda. P.D.:tambien he incorporado una forma de pago en 6 meses sin intereses para que os sea mas comodo pagar vuestras compras. saludos
Yeeeee, yo hui no eixiré. Tinc la burra al taller per mirar lo de la maneta del freno. Una peeenaaaaaaaa!!!
El video es impresssssssssionanttttttttttttttttttttttt!!! Espere que no siga res greu, Paquitooooooo. Vota deixa de fer tonteries i recuperat bé.
Fet, k b r o, has canviat els dies i m'has fotut, perrrrlaaaaa! En lloc d'eixir el dimarts, podriem eixir el dilluns i el dijous. Neeeeeennnnngggggggggg Hay trato????
URGENT!!!!!! DIVENDRES ÚLTIM DIA INGRÉS €€€€€ EQUIPATGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquest divendres, hem d'estar tots al día en la pasta dels equipatges!!! Si no hi ha cap problema, el dilluns 14 se suposa que els recibirem, per tant eixe día haurem d´anar a pagar-los!!!!!! Aviseu als que no entren en el foro per a que es posen al día!!!!! Avisarem per a quedar la setmana que ve, per a que els aneu replegant!!! Gràcies a tots!!!!
per mi, dimarts i dijous de **** mare, que el dilluns tinc clase de vespra. De totes formes si ixiu els dilluns jo aixire els dimarts que sino em quede arrere i no pot ser aixo.
els que sapien segur que van a fer el circuit serrania, de moment les 4 primeres marxes, anem fent una llista per a traure el bono, encara q crec q es pot comprar el dia de la primera marxa. Jo, si no pasa res greu, anire a les 8.
URGENT!!!!!! DIVENDRES ÚLTIM DIA INGRÉS EQUIPATGES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aquest divendres, hem d'estar tots al día en la pasta dels equipatges!!! Si no hi ha cap problema, el dilluns 14 se suposa que els recibirem, per tant eixe día haurem d´anar a pagar-los!!!!!! Aviseu als que no entren en el foro per a que es posen al día!!!!! Avisarem per a quedar la setmana que ve, per a que els aneu replegant!!! Gràcies a tots!!!!
el dilluns 14 se suposa que els recibirem, per tant eixe día haurem d´anar a pagar-los!!!!!! Comorrrrrr????? Si ja els hem pagat i el dia 14 els rebem, com que haurem d'anar a pagar-los, serà a replegar-los, noooooooo??????
Bueno, els equipatjes jo ja els he pagat. Tono me tenia que donar la pasta el diumenge, però no va vindre. Supose que ho haurà pagat ja.
falta pagar HAY QUE INGRESAR 66€ LOS QUE PIDIERON DOS EQUIPAJES .Y 30€LOS QUE PIDIRON UN EQUIPAJE. paco lucha