Este dimarts el vota comentà de fer una eixida noctura l'ultim divendres de maig dia 30. Vaig proposar fer-ho oficial al foro per a que vinga mes gent, seria un tipo KDD organitzada pels comepiedras. No te mala pinta no?? El tema de la ruta, si el vota no ha pensar res encara esta pendent, pero aixo es el que menys importa, la qüestió es anar fent coses xules. Jo crec que com el vota i jo no estem molt aplomats, encara que no vinga ningu mes segur que la fem, de totes formes digueu a vore que vos pareix la proposta.
Ta guapa la idea!!! Pero tindrem que agafar uno dels focos de Rockola i posar-lo al manillar. Bueno encara que amb tu, Paco, no hi ha problema pq en algun invent dels teus podem fer que siga de dia. :meparto:meparto:meparto
LLE, aviso a navegantes, el diumenge es celebra a la Vall d'uxó una prova del mudial (copa maxxis) de descens. A mi m'agradaría anar, però es que el dissabte per la nit tinc cumple i me'n vaig a evento i no se nia quina hora tornarè ni en quine stat, ja que anem en autobús. Vos recomane que aneu a vóreu, ja que és un espectacle vore com baixen. Jo de totes formes eixiré el dissabte i ho parlem. AGUR. Enculus => cagona
Jo si que vaig vore un any la prova de descens de la Vall i és la canyaaaaa!! Ambientillo, makines, pinyossss,... Estaria molt guapo, ja parlem a vore. Jo de totes formes no se encara si podré anar.
Cómo estas Enculus??? Ya recuperado y dispuesto??? Paco esta vesprada si no passa res penjaré la teua foto del parxe. Jejejejeje q estas molt guapa i atracativa. Com van les costelles???
bien gracias cada dia un poco mejor...aunque para coger la bici un poco pronto....el domingo saldre a dar una vuelta a ver q tal
Recorde que el dissabte passat se digué de anar a Tristan... un poc mes avant esta la torre de Gatova. Per mi de categoria. Per a tornar conec 5 possibilitats... alguna combinació mes tambe... Bocadillo? Armotzar en tristan o en la torre? Ja vorem ... a la aventura... Notisia: en Decathlon hi han cascos de 50 euros monobloque amb bona pinta, rebaixats a 21 euros.
Si les fotos les fiqueu en un zip per mantindre la qualitat original, per mi millor... Debem de pareixer sargantanes al sol, quina estobà...
Jejejeje, yeeeeee penya d'animalets de sang freda, pareixem fardatxos al sol. :meparto:meparto:meparto
Ahi van algunes fotos, jeje que ruta més guapa i més canyera. ehhhh Per cert, el bocata estava de P M, Paco. El vam compartir entre els tres animalets com a bons germans, així com les barretes.
Tinc que enviar en varios arxius pq si voleu al tamany real de les fotos es la unica forma que em deixa.