Y esto es todo amigos..., no olviden supervitaminarse y mineralizarse!!! :chinchin:chinchin:chinchin:chinchin Por cierto, COMEPIEDRAS, lo de la ruta nocturna en mayo va o no va??
jeeee, ja era hora que em deixara enrar al foro!!! En primer lloc dir que la ruta del dissabte estigué molt guapa, massa carretera pero....a la tornada no quedava altra perq l'hoa sen's tirava damunt. en quant al tema de la quedada nocurna, jo vam estar parlant i pensem que lo ideal es quedar en la plaça de l'ajuntament de la creu sobre les 22 mes o menys ja sopats de casa i fer una ruteta tipica no massa llarga pero divertida. Despres d'una ona dutxa els que tinguen ganes eixiran de festa a celebrar tots els pinyos que s'haurem pegat. Ixa es la idea de moment. Com ue encara queda temps s'acepten sugerencies de tot tipus. De moment mentres no estiga tot completament decidit no posare res a foro en general per a la resta de la gent.
Per cert Rober, el diumenge no vaig eixir perq despres de la palisa del dissabte volia eixir a estirar les cames i prou, encare que em vaig juntar amb mon tio i acabí fent 70 kilometrets. Ahhh, i per a totes, este diumenge es la marxa de villar, tindrem que anar menegant-se. Jo vaig segur. Aneu confirmant i vorem el tema dels cotxes. MARXEROS VILLAR DEL ARZOBISPO - Paco i la kona
Un altra cosa, dema nose si podre arribar a temps. Si no estic no mespereu, ja fare jo marxa. El dijous podriem fer algo mes llarguet perq com el diumenge es la marxa jo el dissabte tinc pensat descansar
:malaleche :malaleche :malaleche jo no puc anar a la marxa:malaleche :malaleche :malaleche :evil: :evil: :evil: :evil:
¿Y eso...?, yo la veritat es que encara no ho se, pq el dissabte tinc que tocar per la vesprada en Rafel i me tenen que confirmar si tb per la nit a una despedida en Bonrepós. Així que jo encara no se si aniré. Esta vesprada pot ser que ixca, ja parlem.
Cagona??? Nosaltres hem eixit el dimarts i hui (dijous), tu si que eres una cagona que estas desaparecido en combate. Jejeje
Per cert, jo, a part que no puc, no tinc la bici en condicions d'anar a la marcha pq se me torna a enganxar el freno de darrere. I'm sorry babies!!
Tinc que portarla a que me canvien la bomba del freno, o a que li posen una bomba al **** freno ja a vore si s'arregla d'una vegada.
jo esta setmana estic molt liat i la que ve mes encara, aixina que no se si eixire entre setmana. Dema tampoc eixire. Els ***** examens tenen la culpa!!! De totes formes a vore si s'anima algu pa la marxa...que me veig anant asoles
Bueno, la cosa ja esta arregla per a dema. Don tovarix i Don paquito, se'n anem mano a mano a villar disposats a menjarse totes les pedres i no amb la boca, jejeje. Ja vos contarem a totes les cagones i lisiats (que son un quants) que tal ens a anat. De moment hi ha ganes, aixo per descomptat. Per cert, ULTIMAS NOTICIAS!!!! El xufero esta netejant la bici "a fondo". Tant que l'hem desmontat completament els dos. Tindrieu que vore les politges del canvi, no se li veuen les dents de la quantitat de grasa i merda acumulada, jejeje. Ja era hora xufi, menys mal!!!
xeeeeee, acabe d'arribar. Menuda merda d'oratge!!! Bueno, en realitat que poca previsio la nostra, sobretot la meua, he anat de curt i quan hem arribat caia un aigua de por i a mes un fred que pelava.... La gent se'n tornava cap a casa i sols els mes valents han sigut capaços d'eixir. Nosaltres com a bones cagones ja s'imagineu el que hem fet, no per por sino per no agafar una pulmonia (tots sabeu la por que li tinc jo a l'aigua), que jo esta setmana tinc molt que estudiar i no es plan destar amb el moquillo penjant. Bueno, la proxima sera ----> 25 de maig en Chulilla
Una llastima. Quan mes s'acostabem a Villar, mes plouia. El mèrit a sigut arribar e intentar-ho. Hi ha que tindre coneiximent i pa pillar un costipat pos casi que no. Espere que els cuatre gats que hagent corregut estigen tots be. Pos aixo, a la proxima... a vore si se anima mes gent. La bici es patir, pero lo justet per disfrutar.
Ohhhhhhhh, quina llàstimaaaaa!!!!! No passa res, la lliga l'any que bé!!! Jejejeje, una retirada a tiempo es una victoria.
acabe de trovar la cuberta que pot ser em compre... la Maxxis mobster 26x2,70 wire --- 2.7 !!!!! ---- si si s siis http://www.fizzbikes.com/?topic=listing&cat=76&product=1848 es que si em compre una de rally de 1.85, com que em pot durar......