Veig açó massa apagat. El dissabte a vore si ja podem eixir tots. Tinc unes ganes....... Mare meua !! LLE, el pròxim sopar per a quant? podíem fer-lo la setmana que ve no? o que?
Yo no es por nada, pero los hombres del tiempo dicen q a partir del jueves y durante el resto de la semana llovera, ¿se saldra el sabado? Saluts.
Jo tenia igual que tu Rober: culot L i maillots XL (estiu i hivern). Encara que crec que ja ho sabies. Lo de la paella com va? Bueno ja parlem, després te pegue un toc i te torne l'oli. Ok
Esta setmana el xufi i jo anem a acabar de organitzar lo de la quedada nocturna. Tot el tema del recorregut, parades de reagrupament i tot el demes. Dema eixirem a fer el recorregut, en principi, mola i antenes. Hem quedat a les 5 en la rotonda, aixi que si algú s'anima ja sabeu.
LA MEUA TALLA ÉS TOT "M" de miguel, de mascle, de màkina, de menjatallarins, de lo que vullgueu (de marica no, que vos veig vindre)
llleeeee, "BIG BOB", que tal l'eixida? Ja m'han dit que te mola el plat gran que la flipes ehh. Has de saber que el plat gran és per a menjar paella, o per a les calderes. Tb m'han dit que aprofitaren un moment que et vas descuidar per apretar-te a traïció les cales dels pedals. Fet pols ho sol fer als que venen nous. ¡Que cabró està fet!. Res, ànim i el dissabte a vore si ens veiem. Si plou no passa res, tenim xubasqueros.
Gracias Tonorufes, poco a poco intentare ir mejor, vuelvo seguro :-D Jejejejeje......., sip, yo ande o no ande plato grande :mrgreen: Sera........ este Fet pols jajajaja:meparto:meparto:meparto Pues nada chubasquero y para ariba el sabado Saluts.
Bob, aqui hay gente que no esta bien y llueva o no llueva se sale de todas formas, o sino preguntare al tonorufes, jejeje. Creo que quedo escarmentao de alguien, jajjajaja
debo de estar al 35% para cojer la bici y al 0 % de ir en ella ,osea que solo me apunto a la paella jejeje,