Yo de mayor quiero ser globero como tu... o al menos tener tu bicisssss. A ver si entrenas un poco mas por la zona del pic de tiula, y coges ritmo, juas, juas. Un saludo, maestro.
Tendrias que haberte venido hoy, por lo menos han caido unas diez bajaditas de todo tipo, jejeje. Saludos....Loquehayqueoir
Tras la primera prueba de la anbaso felicitar a la organización y ya de paso y viendo su post también felicitar a roger por su victoria. Espero que el domingo en manresa aflojeis todos un poco y asi pueda subir mi moral. Un saludo a todos
Nosotros al final tampoco, no nos hemos podido levantar despues de participar en la 24h de montjuic, querer queriamos pero el cuerpo nos ha dicho que mejor que no, jejeje. Saludos....Loquehayqueoir
Yo tampoco he ido, espero que la proxima si, pq si no hasta septiembre nada. Harkan fui a veros el viernes por la noche, que pasada estar 24h pedaleando, a ver si el año que viene puedo, la pena es que no habia mucho publico, creo que la han promocionado poco para el publico en general.
Yo he estado en las dos primeras y la de Manresa me a parecido espectacular,muy tecnica,con muchas trialeras y bastante rapida.La siguiente es del mismo estilo pero un poco mas dura,lastima q no podre ir.
Para la próxima no fallo, nos vemos en Valls de Torroella, por cierto esta es nueva, como sera el circuito, alguien tiene informacion aparte de la que sale en la pagina de anbaso?
La pròxima Anbaso, a Valls de Torruella, es una passada però molt dura, amb trialeras molt tècniques i un desnivell acumulat de 1300m amb 30km!
Pos vaja, sí això ho dius tu com serà per la resta de mortals? Vindrem a disfrutar el màxim possible.
Roger no ens espantis abans d´hora, tu fes-la cada día aquesta setmana i retira las pedras més fotudes que tots to agraeirem. Jo a la de Manresa ja vaig tindre prou,meins dura que la primera pero molt mes técnica i divertida.Amb 40 anys es la meva primera "competi" i els dilluns arrivo a la feina amb un somrriure de orella a orella, m-ho estic passant de **** mare. Salut a tots
Rargelaguer ets un crack, a per totes a la següent. Si aquests dies fas la de Valls de Torruella, em podries dir si les trialeres son molt heavys? No sòc gaire bo baixant i menys amb baixades d'aquelles per matarte, em tallen el rollo de la marxa. Ne fet algunes d'Anbasos d'altres anys i en algunes les baixades semblaven de descens, una bojeria. Salut a tothom
Buenas, vaig anar a fer la de Valls de Torruella fa un parell de setmanes amb el Cinto Franch (Veterà 50 / organitzador), i em va semblar bastant dura. El recorregut i la zona són una passada, però a les baixades haurem d'anar amb precaució, ja que les trialeres són una mica més tècniques que les de Manresa. De totes maneres i només per la feinada que ha tingut el Cinto a netejar i recuperar trialeres, la diversió estarà assegurada! Per cert, no aniré a fer el circuit fins el mateix diumenge, així que si hi han pedres mal fotudes, haurem de tirar del fre d'emergència!! Salut a tothom.