COSTA GALEGA etapa 27: de A GUARDA a OIA

Tema en 'Galicia' iniciado por JOLIN, 20 Jun 2018.

  1. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Foi aló no 2008 cando empezamos a aventura de percorrer a Costa Galega en rutas de BTT de ida pola costa e volta pola montaña, e coma todo o que empeza ten un final , o Venres pasado Bletxu, Pachi e eu puxemos o broche final na Guarda coa baixada do monte de Santa Trega, mellor colofón non puido quedar.

    Pechamos un libro pero, de seguro que pronto abriremos outro coas páxinas por escribir.

    Grazas a todos os que me acompañaron en algunha etapa, vai ser hora de recopilalas todas e facer resumo dos 10 anos que levou facelas.

    https://photos.app.goo.gl/DoyHh524yi9Y2Nv18

    DSC00625 P.JPG
    _______________________________________
    Traducción online: www.opentrad.com

    Fue allá en el 2008 cuando empezamos la aventura de recorrer la Costa Gallega en rutas de BTT de ida por la costa y vuelta por la montaña, y como todo lo que empieza tiene un final , el Viernes pasado Bletxu, Pachi y yo pusimos el broche final en A Guarda con la bajada del monte de Santa Trega, mejor colofón no pudo quedar.

    Cerramos un libro pero, a fe que que pronto abriremos otro con las páginas por escribir.

    Gracias a todos los que me acompañaron en alguna etapa, va a ser hora de recopilarlas todas y hacer resumen de los 10 años que llevó hacerlas.

     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
    Última edición: 20 Jun 2018
  2. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
  3. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    Junto con el resto de tracks queda completa a colección COSTA GALEGA.

    Este é o resumen gráfico de 10 anos de rules de BTT coñecendo a nosa fermosa costa e os montes que a escoltan. Penso que non semos conscientes da beleza que nos rodea, e, a pesares do pouco coidado que temos os galegos para coa nosa paisaxe. O deber será concienciar as vindeiras xeracións para que intenten conservar os recunchos que quedan ainda sin estragar. De novo grazas aos que se animaron a acompañarme e facer ainda máis pracenteiras esas rutas.

    mapa.jpg

    TABLA resumo.jpg
     
    • Me Gusta Me Gusta x 2
  4. FSEOANEP

    FSEOANEP Miembro

    Registrado:
    16 Ene 2007
    Mensajes:
    280
    Me Gusta recibidos:
    14
    Ubicación:
    PONTEDEUME
    Gracias a ti por ese gran traballo , un gran legado que nos deixas ..... Moita Saude para poder percorrelas , espero facer algunha mais contigo
     

Compartir esta página