DESAFÍO COUREL 70 y 98 KM MTB - 26/09/2015

Tema en 'Galicia' iniciado por Albergued e Quiroga, 19 May 2014.

  1. TITITE

    TITITE De Foz

    Registrado:
    8 Ago 2008
    Mensajes:
    1.002
    Me Gusta recibidos:
    148
    Ubicación:
    Por tierra mar y aire
    Como ya dijeron varios, los organizadores tienen la última palabra pero también voy a dar mi opinión que pretendo sea constructiva.
    Hay clubes que programan sus eventos hasta con un año de anticipación, por el motivo que sea, tradición, coincidencia con fiestas, etc y "fastidia" un poco que alguien llegue a última hora y te ponga algo en las mismas fechas. Está claro que a estas alturas está todo muy pillado pero todavía hay huecos.
    En este caso el mismo fin de semana está la Marcha San Froilán a menos de 100 km (distancia que se considera aceptada como mínima), otra en Ponteareas y otra en Cee. Está claro que vosotros a la San Froilán no le vais a afectar mucho, pues ya está consolidada y cubren de sobra las plazas, pero ellos a vosotros seguro que os van a restar gente.
    La fecha anterior el 1 de Noviembre parece que sí estaba libre y creo que el 19 de Julio queda libre la Ruta del Agua, fecha ideal si os da tiempo para los preparativos.
    Repito, es mi opinión.
     
  2. ROCKIDOL

    ROCKIDOL Miembro Reconocido

    Registrado:
    5 Dic 2009
    Mensajes:
    3.158
    Me Gusta recibidos:
    173
    Ubicación:
    Pontevedra
    Vaya.Estaba entusiasmado con esta marcha.La llegué a poner en el Face de mi peña.Pero el cambio de fecha me coincide con la Madrid-Lisboa en la que ya estoy inscrito_Os seguiré con la esperanza de que cambieis la fecha.Se que es difícil contentar a todos.
     
    • Útil Útil x 1
  3. MUNDIL33

    MUNDIL33 Miembro

    Registrado:
    5 Ene 2011
    Mensajes:
    98
    Me Gusta recibidos:
    2
    Sigo o tema...

    Espero que non coincida ca BTT de Ourense, que será tamén en Setembro...
     
  4. JOLIN

    JOLIN Miembro Reconocido

    Registrado:
    1 Jun 2005
    Mensajes:
    3.872
    Me Gusta recibidos:
    2.285
    Ubicación:
    A CORUÑA
    El finde del 6 y 7 de Setiembre es la Travesía Nacional de la Cordillera Cantábrica en Asturias, a la que, como todos estos años, acudiremos unos cuantos de Galicia y Portugal.

    Por cierto que la recomiendo para el que quiera saborear BTT en mayúsculas y además este año es la 25 edición con lo que seguro que tendrán preparado algo especial. Son 2 días de rutas espectaculares y duras. Las inscripciones vuelan en horas desde que las abren el Julio.

    Para O Courel, quizás que finales de Agosto (asumiendo que si hace calor toca sufrir) está mas libre de citas... como dije anteriormente para mi la fecha ideal sería en primavera con buen tiempo y neveros en lo alto... por pedir que no quede...

    ;)

    El terreno es espectacular pero el personal tiene que saber a lo que va que, 80 qm de alta montaña, son telita. Para bajar, como en la foto tras Pía Paxaro, primero hay mucha subida que pedalear... y no es lo mismo un grupeto reducido como íbamos nosotros (48 km en 9 horas), que 200 tíos de todos los niveles. La organización del evento cambia totalmente y ya no digo si hace mal tiempo.

    P4090164.JPG
     
    Última edición: 21 May 2014
  5. Albergued e Quiroga

    Albergued e Quiroga Miembro activo

    Registrado:
    1 Oct 2013
    Mensajes:
    388
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Calle Real 118, Quiroga, Lugo.
    Jolin proba a baixar por Lucenza...jeje...cando teñas oportunidade de voltar por aquí. Hoxe en día, por fortuna para todos, nun mesmo fin de semana podemos elexir entre ir a tres ou catro rutas. Debido a que organizamos varios eventos no ano, abril témolo cuberto coa ruta btt da Feira do viño, un pouco máis endurera para todos os públicos. En Maio temos o Trail do Castelo. En Febreiro e Outubro o Trail do Boi e o Trail do Lor, que forman parte xunto coa do Castelo do circuito trail running de Quiroga. A maiores en Decembro temos unha carreira de orientación e os meses de Julio e Agosto son meses donde desde o Albergue xa non podemos asumir facer nada máis debido a que os nosos recursos están enfocados hacia outras cousas. No nome da organización pido disculpas tanto a organizadores doutras probas (das cmoitas que hai) por si esta proba coincide coa deles, o noso desexo non e competir con ninguén nin nada parecido, soamente queremos sumar máis probas ao panorama actual e tendo en conta as nosas posibilidades non nos queda máis remedio que facela o día 27 de Septembro. De verdade que o sinto moito, espero que a todos os que vos encaixe a data e o tipo de proba poidades vir, xa que, que nos sepamos nese fin de semana non hai ningunha proba desta tipoloxía, tendo en conta dificultade, terreo, desnivel, alta montaña. Por isto que na variedade está o gusto, e haberá quenes prefiran unhas ou outras, polo que considero unha sorte que teñamos donde elexir.

    De novo quero pedir disculpas e intentar poñer fin ao debate da data, tede en conta que en 24 horas modificámola 3 veces polos vosos comentarios, e ao final, parece que na organización non temos claro o que imos facer. E en realidade e todo o contrario, temos moi claro o tipo de proba-evento que queremos, a dificultade, o que ten que haber nos avituallamentos e cuantos, os vehículos, o marcaxe, o recorrido, os puntos de control, a medición de tempos, o protocolo de emerxencia, os seguros, as ambulancias, os puntos de vixiancia da carreira, os cruces, os permisos...un monton de variables que temos controladas, para que o final non fagades outra cousa que vir a Quiroga, disfrutar da ruta, sufrir un pouco, e sentirvos coma auténticos heroes ao remtar, polo mesmo feito de rematar.

    En fin queremos que veñades todos os que poidades neste 2014, e para o ano que ven en función do que pase analizaremos todas as melloras. Hoxe por hoxe, o reto está servido para o 27 de Septembro, así que ide preparando esas pernas!!!! Abrazos a todos. Juan
     
    • Me Gusta Me Gusta x 3
  6. julk

    julk Maratoniano Probadores

    Registrado:
    21 Feb 2005
    Mensajes:
    3.811
    Me Gusta recibidos:
    27
    Ubicación:
    In the middle of nowhere
    Se a data final é o 27 de setembro... Ídeme apuntando...
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  7. sufridorr

    sufridorr Miembro

    Registrado:
    28 Mar 2010
    Mensajes:
    108
    Me Gusta recibidos:
    7
    Ubicación:
    Riveira
    Siendo el 27 Os Saltamontes no faltaremos a la cita.
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  8. peribrown

    peribrown Miembro activo

    Registrado:
    23 Jul 2013
    Mensajes:
    695
    Me Gusta recibidos:
    194
    Que coincidan dos rutas no tiene porque ser traumático, uno siempre tiene donde escoger y además se evitan las aglomeraciones en la ruta. Dicho esto, creo que la fecha escogida es un acierto para el tipo de ruta (me parece más lógico que hacerla en pleno verano o invierno). Habrá que ir reservando la cita en el calendario ...
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  9. keris

    keris Miembro Reconocido

    Registrado:
    28 Sep 2009
    Mensajes:
    4.186
    Me Gusta recibidos:
    2.247
    Ubicación:
    Vicus-Gallaecia
    Anotada no calendario. Con esa nova data podemos facer a Barbantia Roda, e esta no mesmo mes, ufff, moita tralla, pero este deporte e para sufridores...
    Yo también la anoto. Podemos organizar un pequeño grupo de Vigo y prepararla.
     
  10. ruper124

    ruper124 Adicto a los clasicos

    Registrado:
    20 Oct 2010
    Mensajes:
    425
    Me Gusta recibidos:
    17
    Ubicación:
    Galiza (cambre)
    Cuando se abre el plazo de inscripciones
     
  11. Albergued e Quiroga

    Albergued e Quiroga Miembro activo

    Registrado:
    1 Oct 2013
    Mensajes:
    388
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Calle Real 118, Quiroga, Lugo.
    Buenas, en principio abriremos o 1 de julio e cerraremos entre o 17 e o 20 de septiembre ou ata cubrir limite. Nas proximas 3 semanas colgamos toda a informacion. Saudos a todos
     
  12. ruper124

    ruper124 Adicto a los clasicos

    Registrado:
    20 Oct 2010
    Mensajes:
    425
    Me Gusta recibidos:
    17
    Ubicación:
    Galiza (cambre)
    Ok ,a la espera me quedo de tener mas info
     
  13. etulolo

    etulolo Miembro

    Registrado:
    5 Ene 2009
    Mensajes:
    69
    Me Gusta recibidos:
    9
    por aquí outro que se apunta o desafío ;)
     
  14. Albergued e Quiroga

    Albergued e Quiroga Miembro activo

    Registrado:
    1 Oct 2013
    Mensajes:
    388
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Calle Real 118, Quiroga, Lugo.
    Estamos en contacto con moitos patrocinadores para intentar que o desafio, xa que vai ser duro que polo menos que vos salga razonable. Asi que dende aqui todos os que coñezades ou teñades tiendas, marcas de roupa, bicis, panaderias, cadenas de supermercados, entidades aseguradoras...ofrecemosvos o noso maior evento, publicidade, etc por un pouco de colaboracion. Non obstante xa temos alguns de renome confirmados. Apertas
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  15. Phil Waardor

    Phil Waardor Miembro

    Registrado:
    20 Dic 2011
    Mensajes:
    129
    Me Gusta recibidos:
    17
    Ubicación:
    Salceda de Caselas
    Que buena tiene.....o_Oo_Oesta por fecha si no se vuelve a modificar me la anoto....para mi agenda de Septiembre apretada: 6 Rodabike, 27 esta.....ufff no me va adar ni la preparacion ni la rscuperacion:D:p esperemos que este buen tiempo
     
  16. xviana

    xviana Miembro

    Registrado:
    23 Ago 2010
    Mensajes:
    52
    Me Gusta recibidos:
    3
    Hola, os do Albergue de Quiroga tedes rutas para GPS da zona?, podedes recomendar algunha?
    Gracias
     
  17. Albergued e Quiroga

    Albergued e Quiroga Miembro activo

    Registrado:
    1 Oct 2013
    Mensajes:
    388
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Calle Real 118, Quiroga, Lugo.
    Boas, algunha hai xa en wikiloc para ir facendo boca tanto en Courel como en Quiroga. Pero esta sera secreta ata pouco antes do gran dia ;)
     
    • Me Gusta Me Gusta x 1
  18. Phil Waardor

    Phil Waardor Miembro

    Registrado:
    20 Dic 2011
    Mensajes:
    129
    Me Gusta recibidos:
    17
    Ubicación:
    Salceda de Caselas
    Oks, espero que sea en la mañana del dia anterior, para los que nos gusta disfrutar la zona antes de la ruta;)o_O, por los temas de conexion...
     
  19. carlos28

    carlos28 Novato

    Registrado:
    19 Jul 2013
    Mensajes:
    16
    Me Gusta recibidos:
    3
    boas somos do monteferros bike club fomos a marcha do feira do vino e gustounos moito o recorrido e a organización gustaríanos non faltar a este desafio. A data cal e a definitiva se e o 6 mal asunto non creo que vallamos. darianos pena pero o ano pasado xa nos chegou con A rapa das bestas a 34º grados e foi mas tarde que esta e o 6 habrá igual o mais calor. grazas he esperémonos ver no desafio. saludoos
     
  20. Albergued e Quiroga

    Albergued e Quiroga Miembro activo

    Registrado:
    1 Oct 2013
    Mensajes:
    388
    Me Gusta recibidos:
    72
    Ubicación:
    Calle Real 118, Quiroga, Lugo.
    Boas, colgaremos o track dias antes con suficiente antelacion, estade tranquilos...jeje

    A fecha definitiva e o 27 de septiembre, esta 100% cerrada e xa estamos con todos os preparativos.

    Asi que señores do monteferros esperamosvos por aqui!! E graciñas de novo!!
     

Compartir esta página