Dijous anire a Extrems en Felipe i el seu cunyat Juan, ells a provarse l'equipacio i jo a fer-li algun canvit a la TREK
Perdoneu pero jo aquesta setmana no podré passar, com vaig dir tenía la setmana complicada pel tema del curro i desde hui :globero fins el diumenge doble tots els dies. Hui i demá dinars i sopars d'empresa, i el finde bodes i comunions...:???: I jo me pregunte :comor3 ¿si la gent está tan mal económicament com es casa? :comor3 La setmana que ve podría pasarme per Extrems segurament dilluns o dimarts. Ho sent, sé que per mi i uns quants més la cosa es va a retrasar... ho lamente :crybaby PD: com a compensació podría preparar per a aquest estiu alguna ruteta :biker per la meua zona, segur que vos agrada perque es la Serra Espadà :biker :biker
I jo me pregunte ¿si la gent está tan mal económicament com es casa? RESPOSTA: el casament es un negoci....
De 25 que hi han apuntats.... només 11 hem pagat....NI TOWE NI EXTREMS HAN PAGAT :malaleche:malaleche:malaleche:malaleche
No se si vos pareixera bona la idea pero .. Ahi al costat de Extrems hi ha un baret que tenia unes tapetes impresionants, i una camarera moreneta també prou interesant .. I SI QUEDEM ALGUN DISSABTE O ALGUN DIA PER A ESMORSAR ALLI ? ? ? ? no estaria mal,,,no ?
Siento mucho ser presa del poco estimulante vicio del trabajo, y aún no he podido llegar a una hora decente para pasar por l´alcudia. Espero entre mañana y el sabado (si llueve y no ruteamos) pasar a pagar, sino ya pido un nº de cuenta del responsable y lo ingreso sin probar la ropa. Salud y sexo.
ya puestos pienso yo ¿y unos calcetines blancos con banda naranja y el logo del foro como quedarian???? modo valencià on: I ja posats, pense jo I uns calcetins blancs en un poquet de taronjeta i el logo del foro com quedarien???? (has vist Towe com si que se....)
Ieeeeeppppp!!!!!!!!!!:laserkill El tío Towe lo tiene resuelto aunque no está en la lista. I servidor, ni que decir tiene,:-D