Ermitanyos 2011

Tema en 'Cataluña/Catalunya' iniciado por EMP10, 1 Oct 2011.

1. aran84

aran84 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Molt bona marxa si señor!!!! es el prmer cop que la feia i un deu per la ruta, no tan per a l´organització, i esque per culpa dalgu que no compleix el tracte de la organitzacó es trist que calgui posar un punt negatiu a tant bon dia de marxa. Jo la vaig fer amb la dona la primera part 45km i decidit a fer el resto vaig arribar fins la segona ermita que mesperaria el segon avituallament per a fer la recta fnal, quina es la meva sorpresa que en mitg de la pujada a la segona ermita amb tota la solana es veu baixar una furgona (miran de reull i pensan mira quines pomes que porta el tio!!... que bones que estarien ara mateix ... espero que no sigui el conjunt del 2n avituallament) quan por fin arribo a la segona ermita els meus temors es van fer realitat no només havia marxat el segon avituallament abans de que (mitja hora després de jo arribar a la segona ermita) pases "la bici escombra" sino que una vegada a dalt només trobo un cul d'ampolla d'aigua, això si de 5L, per a mi i els 10 participants que havia adelatant a la pujada, després de decidir si continuar o no i tindre clar que sense benzina el cotxe no tira :) em vaig decidir a fer tan sols el segon recorregut, és a dir, segona ermita i cap a balaguer. Haig de dir que em va agradar moltíssim baixar per les trialeres marcades com a recorregut de baixada, trencadices, estretes, esglaonades i corriols entre arbres i van fer que m'oblides per complet de la falta de "benzina" i algo de decepció per no haber fet la tercera ermita!

Molt bon recorregut un 10 per la ruta i un 10 també per a l´organtzació (sense comptar algun personal que no es capaç de seguir amb lo organitzat) que un cop arribat al punt final de la marxa ens varen servir dinar, amb postre i caferet!! que es d´agrair despres de lésforç.

Bona gent, bon ambient, molts riuers i bon rollo la aconsello per ferla a tothom que s'animi.

MOLT BE!!! i anim pel proxim any, a veure com es presenta... Salut!!

2. jxupi

jxupi Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    90
    Un año mas y ya son 3, felicitar a los organizadores y en general a los participantes.

Gran ambiente, buenas mesas llenas de comida para coger fuerzas en cada parada y muchos quilometros.

Que buena la coca de Camarasa! Yo ya comí allí sin esperarme a llegar a Balaguer

3. fibra

fibra Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    jo també és el primer any que la faig i pujant les 3 ermites , bé que vaig evitar les trialeres però suposo que això és el de menys. Felicitats a l'organització i dir que ara sí que puc comparar ermitanyos i transmontsec i pel meu gust em quedo amb la cursa de Balaguer. Sempre està bé tenir un camí alternatiu a les trialeres , cosa que no passa amb la Transmontsec o al menys passava per que aquest any crec que han variat bastant el recorregut . Això sí , sempre em quedarà marcada com la cursa més dura que he fet, bastant més que ermitanyos . Per cert, la va fer algú de vosaltres ahir ?

4. EL AFILADOR PELON

EL AFILADOR PELON Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    ESPECTACULAR!!! JO TAMBE HI VAIG ANAR!!!

La primera vegada que la faig i ole,ole. NO MESPERAVA QUE FOS TANT PERO, O RECONEIXO M'HA SORPRES GRATAMENT, GRACIES.
    Esta molt currada, que puguis tenir tanta varietat en quilometres que si 40, 70 o 90 mes o menys. Esta molt be.
    Que puguis decidir que si per cami o per trialeres guapissimes, una passada.
    Les que mes hem van agradar la de despres de Ciervoles a ma esquerra, tens que pujar una mica pero la baixada, de les millors que he fet, ARA TE NIVELL.
    La de Montalegre per la part que estava senyalitzada com ENDURO, tambe era potent...
    APARTIR D'ALLI NO SABIA QUE FER QUE SI AMUNT O SI AVALL FALTABA PER A MI UNA INDICACIO, PERO BUENO PREGUNTAN S'ARRIBA A ROMA O EN AQUEST CAS A SANT JORDI.
    Un que ja ho havia fet m'ho va dir torna a pujar com si vulguessis anar un altre cop a MONTALEGRE y a la dreta.
    Collonut.
    Sant Jordi ja va ser una altra cosa, ja estaba fos pero ja que havia pujat, la trialera de la mitja pujada, s'havia de fer.
    ESMORZAR, HABITUALLAMENTS, DINAR, BON ROTLLO, OBSEQUIS, QUE SI UNA PETITA MOSTRA DE MEL, UN BUFF...IMPAGABLE

L'ANY QUE BE COMPTEU AMB MI!!!

5. EL AFILADOR PELON

EL AFILADOR PELON Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    L'any que ve m'emporto la doble, i a disfrutar per un tubo de les trialeres. DECIDIT!!!
    JO QUE PENSABA QUE SERIA UN PASSEIG DE RIGIDA, JAJAJA...
    Menos mal que no hi ha res al cap, i amb tecnica mes o menos se fa.

6. xavman

xavman Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    La primera ermitanyos en la que participo, toda completa con trialeras incluidas. Para mi algún tramo de trialera era de alto nivel, pero te permitia saltar a tiempo y patear. Una sola piedra que se dejo Mariano la pille yo par hacer un "front flip" a 100 m. de finalizar la ultima trialera (sin consecuencias), que por cierto compañeros me comentaron que era nueva de este año.
    Una marcha muy recomendable, para disfrutar sin prisas ni exigencias a les que nos somete un dorsal.
    Clima inmejorable muy buen ambiente
    Felicidades a la organización.

7. Mariano

Mariano Pajareitor

Me Gusta recibidos:
    0
    Muchas gracias a todos los que el domingo vinisteis a pedalear a nuestra marcha. Por lo que he leido aquí, la mayoria de vosotros acabasteis contentos y eso me da la motivación de volver a montarla en el 2012. Tenemos algunos fallos, lo reconozco, como lo del cierre del avituallamiento de Montalegre, alguna señalización de separación de marchas, etc. Intentaremos mejorar.
    Yo, como diseñador del circuito, tengo una pequeña decepción con parte de los participantes de la prueba. Primero por la falta de conciencia medioambiental que tienen algunos...el circuito estaba lleno de envoltorios de barritas, geles, camaras, etc., digo yo que no cuesta nada volver a meterselo en el bolsillo y tirarlo en el primer contenedor. El otro punto que no me gustó fue el atajo que muchos participantes hicieron en Os de Balaguer para ir hasta el Monestir de les Avellanes por carretera, esta acción me acarreo una amonestación por parte del Servei Català de Trànsit. Si el circuito esta marcado para ir por camino y sendero es por algo.
    Nada más bikers...nos vemos en "Ermitanyos 2012".
    PD.: El dia 6 de noviembre se disputará la primera edición de la "Rialb BTT Tour", yo he contribuido con un sendero larguisimo y super ciclable...animaos!!!!!

8. aran84

aran84 Miembro

Me Gusta recibidos:
    0

Estoy contigo en todo, los bikers por nuestra parte debemos respetar el medio en el que nos encontramos y mas si queremos volver a la zona y disfrutarlos de nuevo, que creo que es el espiritu disfrutar del medio ambiente sin ensuciar.

Mariano muy buena marxa de nuevo y animo!! para la siguiente yo en particular que fui por primera vez me lo pase genial..

9. EMP10

EMP10 Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    3.280
    Mariano sabeis algo de algún video??? es que a nuestro grupito nos gravaron y no se donde saldrá! y las fotos, nada más hay esas 115 fotos? o subireis más, más adelante???

Saludos y gracias!!!

Compartir esta página