*****!!!!! ti xa sabes demasiado de min,jaja. pois si,eu vivo a uns 500 m dese busto de teu bisabuelo.
Aki un galleguiño de Vigo, master 30 yap y compitiendo por muchos años y mas k faltan saludos a todos
Otro gallego más que acaba de ver este hilo, desde Ares (Ferrolterra) 34 años (pero por poco) :crybaby, jejeje, saludos :saltarin
Saudos a tod@s de un reenganchado dende O Carballiño; 33 tacos disfrutados a tope (e os que me quedan...)
Hola a tod@s, Outro galego máis. Dende Marín onde me criei, incluso no mtb, e Santiago de Compostela, onde vivo agora. 27 anos son os que teño agora. Por certo, se hay alguen ou algún grupo que saia os fins de semana pola zona de Santiago ou arredores (enténdase radio de 20-25 km) que avise. Suados
Eo non se falar galego, mais.... (seguro que lo he dicho mal) No tengo ningún ascendiente gallego. Nunca he vivido en Galicia. No sé hablar gallego. No me he casado con ninguna gallega. Sólo voy cuando puedo.... y puedo poco. Vamos, que tengo pocos "méritos". Sin embargo, no sé porqué, Galicia es para mí, desde que era un niño pequeño, una tierra especial. Me siento suyo.... como si viviera en ella. No sé explicároslo (evidentemente, no tiene relación alguna con que haya estado en ella haciendo turismo, descuidad) ¿Aceptáis gallegos de sentimiento? Sería un honor. :neutral: