Más vale tarde que nunca, os dejo los dorsales personalizados de los dos primeros inscritos del paseo, espero que te guste rompepedras.
Tengo pensado participar sólo, igual me acompañan un par de amigos pero ellos harían la ruta de 37 kms. Eso del equipo que es?. La organización te mete en un grupo en función de tu nivel o en cambio hay que inscribirse en grupos previamente.
El equipo es el que tu decidas, si eres de un grupo el nombre de ese grupo, si no perteneces a ninguno, pues el que tu quieras poner ej. "el solitario" y si no quieres poner ninguno pues eso nada. dentro de tu equipo pondrian la posicion que consiguieses.
bueno xa estou apuntado o btt nocelo crece,... pero queria facerlle unha peticion o sr orbeas porque creo que vai estar de fotogarafo , e quero que teño compasion con ise objetivo , xa que vou a sair de traballar as 4 da mañan e dijamos que moi desperto non vou a estar ,........................
Muy chulos. :saltarin Muchas gracias jolumar. :amo Salu2 :unmonton :bye Nos vemos el 26 en Albarellos. :chinchin
Como di que o mellor, pola falta de sonop igual anda medio aparvado, pois nada, !!!!!un chapuzón!!!!!
Bueno en http://www.bttverin.com/?Lista_Inscritos veo que esto va en aumento,eso esta bien, el sabado por la tade ma toca hacerla a mi,(pero con el rastrillo ""u engazo"" ) ya os contare como queda ,,,las manos ja ja
yo te puedo ofrecer un truco que te puede servir como escudo y camuflaje con la indumentaria del club pasaras desapercibido o nos tira a todos ,o te libras
A este paso me parece que voy a llevar gafas de buceo, botella de oxigeno y toda la parafernalia.... esto va acabar mal.
Ajá, ahora "colega" significa máquina, porque lo de las tres horas,... Dios mío. No me quiero ni imaginar a como pueden in tus compadres, je, je,... (tal vez una hora?)
No teña pena Sr. Nocelojar, pois por si no acerta ven (sería una magoa) un estará para indicarlle o camiño da auga, je, je...
Son ás instalacións das piscinas que o Concello porá a disposición dos participantes, por si algún morde o polvo no camiño,...e se libra das corrientes naturais, je je....
como indica el amigo Orbeas, aunque no aparece escrito en ningun lugar ,despues de la marcha , y mientras esperamos a la terminacion del ultimo participante ,se ofreceran unas ""birras"" en la piscina ,(detras del punto de partida) y el que se vea perjudicado por el drinki,drinki se podra dar un bañito,asi es que no os olvideis de meter el bañador en la mochila
Hola compañeiros!! Como sabedes, por mala sorte ou mala planificación, coinciden na fecha esta marcha coa que organizan a xente de carretera..... coas poucas marchas que temos pola nosa terra coinciden o mesmo día!!!! En fin qué lle imos a facer!!! Esperemos que solo sexa este ano. O que vou!!!, para os amantes da bici en xeral!!!, o fin de semana das marchas, vai a vir a Verín o gran Ezequiel Mosquera, o 2º clasificado da última volta a España, nin máis nin menos!!!. O sábado 25 as 20:30 vai dar unha conferencia sobre nutrición e entrenamiento no salón de actos da casa da cultura de Verín e o domingo participará na marcha que organiza o Club Ciclista de Verín. Un verdadeiro lujo para a comarca de Verín e os amantes da bici!! Máis info en http://www.clubciclistaverin.com/?Inicio Un saludo
Parece que este fin de semana a comarca de Monterrei estará de moda no mundo da bici, espero que próximos anos, sexa posible un acordo e non pisarse a datas, as veces soio con un pouco de vontade sería moi fácil unha solución, logo non valen queixas.