Mas afotos Encara que siga per culpa d´una averia..... "LOS DIOSES TAMBIEN SUFREN":mrgreen: INCREIBLE..... A Alberto se li ha trencat la cadena i en poc menys de 5 minuts la tenia arreglada............. NI ELS MECANICS DE LA F1
Salva.... he quedat amb Manolo el Camioner que la II kedadeta esto es to pa bajo la organitzeu vosaltres.... pero que siga en pasar le kedadeta d´Elda:risa
Sou uns cracks!! com seu monteu de be!! M'alegre que continueu fent rutes, espere no enganxarme molt tard al grupet, que veig que no pareu!! :biker Ja he tornat de la neu, els dies a Formigal de luxe, un Sól que pelava castanyes casi tots els dies... lo mal... la neu...ah! i la lesió :crybaby tinc un esquinç del lligament lateral intern del genoll dret que hem tindrá 7 dies inoperatiu :crybaby :crybaby es a dir... les pasques a fer la má! :malaleche peró be, amb ganes de provar alguna de les rutes que teniu preparades. Un abraç a tots, a vore si ens vem prompte! :-D (Vicent, el abraç sense mariconades! jajajaja)
Salvagarto, ja te tinc calaet en les fotos...JA SE QUI ERES...sabia q eres el germà de "jose el de santju", pero ara q t'he vist ja se qui eres. Recorde haverte vist per aci pel "barri" jajaja. Tens un focus verd no? A vore si a la proxima eixideta m'apunte eh? q veig q s'ho passeu molt be!ademes, nose on collons esta la trialera de les gasolineres, aixina me l'ensenyeu!