la Asi me gusta Santi, veo que vas aprendiendo a como montar en bicicleta:aplauso2 a ver si se anima Monaka y alguien más, y que no se pierda este post, seria una lástima, que en la primera edición se pìerda y más siendo gratis:cuñao lalalalalalala
Bueno y hablando de todo un poco, que es de Lucky luke, David2, etc... etc... se habran quedao sin internete¿?
perdoneu per tardar pero ahi estan algunes fotos q lo meu ma costat pq la informatica no es lo meu jajajajaj posdata ara a quexarse de q no esteu jajajajajaj perdoneu per tardar :aplauso2:aplauso2:aplauso2:chinchin
:aplauso2:aplauso2:aplauso2:aplauso2:aplauso2:aplauso2 :foto:foto:foto:foto:foto:foto:foto:baile:baile:baile:baile :baile:baile:baile
Molt be David, ara amb més paciencia a vorer si arreplegueu més, a la eixida de la marxa, quan vaixabem el barranquet baix del pontet ni havia un fotografo, el coneixes?
Supose que ja aniran pasante fotos poc a poc, no et preocupes, i gracies per tot, esperem que l any que ve mos tornem a vorer i ferne mesla2:rocker
clar sí,poc a poc la gent supose que anirà passant les fotos i vídeos. Jo com era dels últims i no vaig vore a ningú gravant no isc a cap foto però no passa res,la qüestió és recordar el dia de la marxa que va ser i va fer un dia de categoria. A l'any que vé espere que més i millor...........
Muy buenas las fotos....he salido en varias...que suerte...jejejeje Las de unpiñomas creo que son de la marcha de Javea...se ha equivocado..jajajajja
david2...me gustaria preguntarte si tienes las fotos que has colgado a mejor resolucion. Si es asi, te pediria que me enviaras 2 o 3 a una direccion correo. Gracias