Jeje... non, só haberá recoñecemento do circuito no día, xusto antes da proba, para que todos cheguedes en igualdade de condicións. Como moito poderíase poñer recoñecemento do circuito o día anterior, Sábado, pero non se van subir os tracks.
Para os que veñades de lonxe, recomendamos un aloxamento cercano, barato e moi ben preparado, BAR RESTAURANTE EL VOLANTE, no Casal, Budiño.
hola, 1º gracias por hacer una prueba competitiva,. pero tengo dos cositas. bien sabeis (creo) q eso de reconocer el tramo solo el dia de la prueba, eso nunca se cumple en ninguna carrera q asi lo establecen, desde los locales hasta la gente q es de porriño, mos salceda....etc.., mas de una carrera me pase sin entrenar, y luego resulto de gente q lo tenia machacado. y eso sin contar q esa gente, ya se ahorrara verlo y el ahorro de fuerzas si andan justos. no me parece apropiado siendo competicion federada, dar premios a cicloturistas y el restooo* ,masculino y feminas, cuando las categorias, son elite/sub23, cadetes, junior,master 30 (la mas grande), 40, 50...etc, senior, cicloturistas...., mas q nada por un cadete q queda sin premio, y quizas un cicloturista...lo tiene. haciendo el mismo merito. y mas examinando categorias, q cadete es 100% competitiva y con rango fijo de edad, ycicloturista, es una opcion mas light* de elite. por el resto, mirando el reglamento, me da q sera un xc a series, lo cual siempre es original, y me alegro q exista gente q apueste por cosas nuevas. os deseo lo mejor en esta carrera, a la q pienso ir,...aunque vendiera mi bici la semana pasada leñe.....jejejejje. saludos
das las gracias por una prueba competitiva y luego sueltas lo de los premios a cicloturistas y el restooooooo aclarate un poco si es competitiva cada uno en su nivel y si uno en tu categoria de edad te da pal pelo te aguantas , no pensaba ir pero viendo este tipo de comentarios igual me paso ( cicloturista )
Tanto o dos tramos que comentas, como o dos premios das categorías, estableceuse así este ano, por ser o primeiro en realizar esta proba xa que non podemos establecer con certeza a xente que vai acudir. Falouse da posibilidade de comezar con todo o cotarro de inscrición e recoñecemento de tramos o sábado, ou facer isto o domingo pola mañá e os tramos pola tarde, pero se ven xente de lonxe é un pouco complicado, co cal este ano, apostamos por comprimilo todo en unha mañá. De todos os xeitos, os tramos non se van a marcar ata o sábado pola tarde-noite, co cal se alguén proba a facelos só conta co mapa que temos na web, e para poder identificalos soamentes con esta información, sen track, é bastante complicado, co cal penso que ninguén se animará a facelo. En canto os premios igual, dende o equipo o premio para cicloturistas estivo contemplado dende o principio xa que queremos motivar a esta xente a que se animen a asistir a este tipo de probas, e con iso a federarse en outras categorías incluso. Para o resto de categorías dudamos en cal será a asistencia das mesmas, á vez que tal como está a economía tanto as administracións como as tendas de deportes non colaboraron con nós todo o que nos gustaría, así que ahí nos temos que quedar cos premios. De todos os xeitos, pensade en que estamos intentando impulsar unha nova disciplina no BTT galego, e que ese é o espíritu da proba de este ano, mais que que sexa competición pura e dura. De feito atrévome a pedir desculpas por anticipado por calqueira erro que poida existir na organización así como calquera cousa que se nos poida quedar atrás en esta primeira edición. Gracias polos vosos ánimos e comprensión.
no me explique demasiado bien,..lo q me parece mal es q den premios a cicloturistas y todas las demas categorias (igual o mas importantes) entren todas en una, denominada masculino. pues pasate a mi q me cuentas, es una amenaza eso de ir??? jejejeje, si no pensabas ir, y gracias a un mensaje del foro vas....tengo claro q tipo de ciclista eres. saludos
ok, es una respuesta logica y fundamentada,lo decia por ser dos puntos q no encontre muy logicos,( bueno lo de reconocer circuito seria logico si se cumpliera por todos), pero ya se sabe.muchas gracias por responder, y mi pregunta no fue a mala fe , nos vemos alli, y suerte con este proyecto, saludos
no se muy bien cual es tu categoria , en este caso importa poco o nada ,me parece imcreible el estar respondiendo a tu mensaje,de verdad que no te entiendo si no te gusta no participes para lo demas ajo y agua
Pues yo no quiero entrar en polémicas, pero creo que Dany tiene razón en lo de los premios. Yo no puedo competir contra un elite o un sub 23, o imaginaros un master 50...... No gana fijo. Lo ideal seria por categorías aunque se que en estos tiempos es muy difícil. Gracias por la iniciativa y a ver si se anima mucha gente.
Non te preocupes, estamos aquí para escoitar todas as opinións, e sexan benvidas. Mais sendo a primeira vez que nos poñemos a organizar algo de este tipo, nós tratamos de facelo o mellor e mais sensatamente posible cos medios dos que dispoñemos, esperemos que saia ben. De todos modos preferimos ser cautos e ir pouco a pouco. Se prometemos premios para todas as categorías e logo non os damos conseguido é peor que so poñer un premio e cumplir. Logo tamén está a clasificación que sí se vai a facer por categorías, para clarexar os piques entre compañeiros da mesma categoría, jeje. O dos premios... pouco a pouco, non é o mais importante de momento. Animádevos a participar, e así arreglamos os piques da web no propio terreo, jeje (sanamente eh, non vos cabreedes homiños!)
Está complicado hoxe en día o dos premios para todas as categorías, pouco a pouco. De todos os xeitos Sí vai haber clasificación por categorías ok. Un saúdo, a ver se se anima a xente que o tema vai estar divertido.
hombre aunque no haya premios para todos las categorias , con que halla una subida de podiuns por categorias ya me parece un premio en si y depues tres premios para la categoria scrath ya estaría bien.
animos ya que las cosas están difíciles hoy en dia para hacer cosillas de estas.......asi que nos veremos por ahi....
Me apunto, no me pierdo la primera edición de esta nueva iniciativa, las marchas ciclistas están bien, pero también es necesario que se reinventen este tipo de "pruebas" y gente con ideas nuevas, esto de que te cronometren le da un toque picante... Solo espero que haya mas cicloturistas como yo, y no sea una concentración de "pros" porque sino voy apañado, no tengo ni opción de disputar el último puesto : )
As inscricións empezan a correr, anótate canto antes! Recorda que o ENDURO está limitado a 150 participantes como máximo. As inscricións rematan o xoves que ven.
Hola a todos .....fue un placer coincidir con la organización hoy cuando íbamos a la aventura para ver los recorridos. decir que el recorrido es impresionante,se hace duro y tiene de todo...... recomiendo a todos que asistan que se lo están currando........ un saludo y nos vemos el finde......
Señor fotomarco, estou defendendo o noso, o legal, simplemente, co cal non creo que ninguén se teña que molestar.
A web xa volve a funcionar tras un par de días caída polo temporal así que xa vos podedes inscribir. E polo tempo non vos preocupedes que xa falamos con Pemán e para o Sábado marcar a ruta e acabar de preparar todo, e para o Domingo celebrar a proba imos ter bo tempo!