I RALLY BTT FARO DE BUDIÑO_DOMINGO 6 de NOVEMBRO de 2011_BUDIÑO, O PORRIÑO

Tema en 'Galicia' iniciado por euxoto, 3 Oct 2011.

?

Parécevos interesante a implantación da disciplina do ENDURO BTT en Galicia?

La encuesta se cerrará el 10 Nov 2011.
  1. SI

100,0%
  2. NON

0 voto(s)
    0,0%
  1. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Jeje... non, só haberá recoñecemento do circuito no día, xusto antes da proba, para que todos cheguedes en igualdade de condicións.
    Como moito poderíase poñer recoñecemento do circuito o día anterior, Sábado, pero non se van subir os tracks.

2. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Para os que veñades de lonxe, recomendamos un aloxamento cercano, barato e moi ben preparado, BAR RESTAURANTE EL VOLANTE, no Casal, Budiño.

3. dany-DNR

dany-DNR Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    5
    hola, 1º gracias por hacer una prueba competitiva,.

pero tengo dos cositas.

bien sabeis (creo) q eso de reconocer el tramo solo el dia de la prueba, eso nunca se cumple en ninguna carrera q asi lo establecen, desde los locales hasta la gente q es de porriño, mos salceda....etc.., mas de una carrera me pase sin entrenar, y luego resulto de gente q lo tenia machacado. y eso sin contar q esa gente, ya se ahorrara verlo y el ahorro de fuerzas si andan justos.

no me parece apropiado siendo competicion federada, dar premios a cicloturistas y el restooo* ,masculino y feminas, cuando las categorias, son elite/sub23, cadetes, junior,master 30 (la mas grande), 40, 50...etc, senior, cicloturistas...., mas q nada por un cadete q queda sin premio, y quizas un cicloturista...lo tiene. haciendo el mismo merito. y mas examinando categorias, q cadete es 100% competitiva y con rango fijo de edad, ycicloturista, es una opcion mas light* de elite.

por el resto, mirando el reglamento, me da q sera un xc a series, lo cual siempre es original, y me alegro q exista gente q apueste por cosas nuevas.

os deseo lo mejor en esta carrera, a la q pienso ir,...aunque vendiera mi bici la semana pasada leñe.....jejejejje. saludos

Última edición: 23 Oct 2011
  4. DEWI BTT

DEWI BTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    das las gracias por una prueba competitiva y luego sueltas lo de los premios a cicloturistas y el restooooooo aclarate un poco si es competitiva cada uno en su nivel y si uno en tu categoria de edad te da pal pelo te aguantas , no pensaba ir pero viendo este tipo de comentarios igual me paso ( cicloturista )

5. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Tanto o dos tramos que comentas, como o dos premios das categorías, estableceuse así este ano, por ser o primeiro en realizar esta proba xa que non podemos establecer con certeza a xente que vai acudir.

Falouse da posibilidade de comezar con todo o cotarro de inscrición e recoñecemento de tramos o sábado, ou facer isto o domingo pola mañá e os tramos pola tarde, pero se ven xente de lonxe é un pouco complicado, co cal este ano, apostamos por comprimilo todo en unha mañá.
    De todos os xeitos, os tramos non se van a marcar ata o sábado pola tarde-noite, co cal se alguén proba a facelos só conta co mapa que temos na web, e para poder identificalos soamentes con esta información, sen track, é bastante complicado, co cal penso que ninguén se animará a facelo.
    En canto os premios igual, dende o equipo o premio para cicloturistas estivo contemplado dende o principio xa que queremos motivar a esta xente a que se animen a asistir a este tipo de probas, e con iso a federarse en outras categorías incluso. Para o resto de categorías dudamos en cal será a asistencia das mesmas, á vez que tal como está a economía tanto as administracións como as tendas de deportes non colaboraron con nós todo o que nos gustaría, así que ahí nos temos que quedar cos premios.
    De todos os xeitos, pensade en que estamos intentando impulsar unha nova disciplina no BTT galego, e que ese é o espíritu da proba de este ano, mais que que sexa competición pura e dura.
    De feito atrévome a pedir desculpas por anticipado por calqueira erro que poida existir na organización así como calquera cousa que se nos poida quedar atrás en esta primeira edición.

Gracias polos vosos ánimos e comprensión.

6. dany-DNR

dany-DNR Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    5
    no me explique demasiado bien,..lo q me parece mal es q den premios a cicloturistas y todas las demas categorias (igual o mas importantes) entren todas en una, denominada masculino.

pues pasate a mi q me cuentas, es una amenaza eso de ir??? jejejeje, si no pensabas ir, y gracias a un mensaje del foro vas....tengo claro q tipo de ciclista eres. saludos

7. dany-DNR

dany-DNR Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    5
    ok, es una respuesta logica y fundamentada,lo decia por ser dos puntos q no encontre muy logicos,( bueno lo de reconocer circuito seria logico si se cumpliera por todos), pero ya se sabe.muchas gracias por responder, y mi pregunta no fue a mala fe , nos vemos alli, y suerte con este proyecto, saludos

8. DEWI BTT

DEWI BTT Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    no se muy bien cual es tu categoria , en este caso importa poco o nada ,me parece imcreible el estar respondiendo a tu mensaje,de verdad que no te entiendo si no te gusta no participes para lo demas ajo y agua

9. damicl

damicl GLOBERO-PRO

Me Gusta recibidos:
    18
    Pues yo no quiero entrar en polémicas, pero creo que Dany tiene razón en lo de los premios. Yo no puedo competir contra un elite o un sub 23, o imaginaros un master 50...... No gana fijo.
    Lo ideal seria por categorías aunque se que en estos tiempos es muy difícil.
    Gracias por la iniciativa y a ver si se anima mucha gente.

10. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Non te preocupes, estamos aquí para escoitar todas as opinións, e sexan benvidas. Mais sendo a primeira vez que nos poñemos a organizar algo de este tipo, nós tratamos de facelo o mellor e mais sensatamente posible cos medios dos que dispoñemos, esperemos que saia ben. De todos modos preferimos ser cautos e ir pouco a pouco. Se prometemos premios para todas as categorías e logo non os damos conseguido é peor que so poñer un premio e cumplir. Logo tamén está a clasificación que sí se vai a facer por categorías, para clarexar os piques entre compañeiros da mesma categoría, jeje. O dos premios... pouco a pouco, non é o mais importante de momento. Animádevos a participar, e así arreglamos os piques da web no propio terreo, jeje (sanamente eh, non vos cabreedes homiños!)

11. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Está complicado hoxe en día o dos premios para todas as categorías, pouco a pouco. De todos os xeitos Sí vai haber clasificación por categorías ok. Un saúdo, a ver se se anima a xente que o tema vai estar divertido.

12. remuiño

remuiño Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    28
    hombre aunque no haya premios para todos las categorias , con que halla una subida de podiuns por categorias ya me parece un premio en si y depues tres premios para la categoria scrath ya estaría bien.

13. damicl

damicl GLOBERO-PRO

Me Gusta recibidos:
    18
    animos ya que las cosas están difíciles hoy en dia para hacer cosillas de estas.......asi que nos veremos por ahi....

14. xuxoo

xuxoo Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    51
    Me apunto, no me pierdo la primera edición de esta nueva iniciativa, las marchas ciclistas están bien, pero también es necesario que se reinventen este tipo de "pruebas" y gente con ideas nuevas, esto de que te cronometren le da un toque picante...

Solo espero que haya mas cicloturistas como yo, y no sea una concentración de "pros" porque sino voy apañado, no tengo ni opción de disputar el último puesto : )

15. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    As inscricións empezan a correr, anótate canto antes!
    Recorda que o ENDURO está limitado a 150 participantes como máximo.
    As inscricións rematan o xoves que ven.

16. damicl

damicl GLOBERO-PRO

Me Gusta recibidos:
    18
    Hola a todos .....fue un placer coincidir con la organización hoy cuando íbamos a la aventura para ver los recorridos.

decir que el recorrido es impresionante,se hace duro y tiene de todo......

recomiendo a todos que asistan que se lo están currando........

un saludo y nos vemos el finde......

17. fotomarco

fotomarco Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    euxoto

defiende lo tuyo y deja de molestar a los demas .

saludiños

18. damicl

damicl GLOBERO-PRO

Me Gusta recibidos:
    18
    Ya va la web....... Ahora a ver si para de llover

Última edición: 2 Nov 2011
  19. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Señor fotomarco, estou defendendo o noso, o legal, simplemente, co cal non creo que ninguén se teña que molestar.

Última edición: 2 Nov 2011
  20. euxoto

euxoto Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    A web xa volve a funcionar tras un par de días caída polo temporal así que xa vos podedes inscribir.

E polo tempo non vos preocupedes que xa falamos con Pemán e para o Sábado marcar a ruta e acabar de preparar todo, e para o Domingo celebrar a proba imos ter bo tempo!

Compartir esta página