Suso,non viñeches nada polo lado de arteixo dende a ruta da capela.Eu sain todos os domingos e non vin a ningun do mb3.Espero verte antes da de DUMBRIA.Ata logo e "FELIZ NAVIDAD"
Richi 1968 dime o teu nome e apelidos e confírmoche se estás ou non na lista, pero vou apuntando e respostando a todos un por un os correos.
Buenas, desde la zona de Pontedeume asistiremos unos cuantos LEBOREIROS. Suerte con los preparativos y ánimos. Nos vemos. Saludos tropa.
Intentarei colgar algunhas fotos do recorrido, sobre todo das espectaculares vistas que teremos de Finisterre e Camariñas dende o alto do control marítimo, que é un punto geodésico da zona, a ver se está bo tempo para febreiro, e se pode divisar toda a zona.
Con lo relativo a fotos de la ruta, os voy a dejar un enlace de un vídeo de youtube, por donde está el control marítimo, y las vistas de los alrededores, el vídeo habla por si solo. http://www.youtube.com/watch?v=EzF9iD0UYrE.
De Pobra do Caramiñal ya nos hemos anotado un grupeto, así que el 5 de febrero nos vamos de juerga a Dumbría a rular por esa impresionante zona!!!!!
Impresionante la zona!!! No me da llegado el día de disfrutar de esas maravillosas vistas! A ver si tenemos suerte con el tiempo...
Para toda a xente da Costa da Morte e para a xente do resto das zonas tamén, as miñas máis sinceras feliciadaes nestas maravillosas navidades. Felíz navidad a todos e un próspero ano novo. Ricardo.
HOLA COMPAÑEROS/AS, YA HEMOS LLEGADO AL CUPO QUE MARCABA LA RUTA QUE ERA DE 200 PERSONAS, ASÍ QUE COMPAÑEROS/AS, PODEIS DIFUNDIR POR LOS FOROS Y A LA GENTE, QUE YA HEMOS AGOTADO EL CUPO, Y QUE ESTAMOS A LA ESPERA SI SE PUEDE AMPLIAR EL CUPO? GRACIAS A TODOS/AS
bueno pois si estou libre habra que ir a burela un ano mais por que primeiros de ano non sei si teño a fecha libre
Si no amplían las plazas no podré ir, ya que tenia pensado hacer la inscripción la semana que viene. Nos vemos