Malo sera que me perda sen track pero xa que temos gps hay que darlle uso. Creo que vamos a ser unha boa tropa haber se non chocamos.
Con dolor de corazón acabo de comunicarlle a Jose a miña baixa para mañán por si estivera a tempo de entrar outro biker no meu sitio. Si coñecedes a alguien que quedase fora, comentadello por si pudera ocuapar a praza. Sinto avisar ahora pero antes contaba ir. Boa ruta para todos e que disfrutedes.
Que obsesión co track!!!, tal como está a ruta señalizada, o que se perda íase perder tamén co GPS, é imposible, imposible, imposible, imposible perderse, se alguén se perde as birras van de conta miña!!! je je AH!!!!!!! MAÑA TODO CRISTO AS 9:00 PARA FIRMAR E RECOLLER DORSAL, E NON OLVIDEDES O CASCO,!!!!!!
A mi me puedes invitar a las birras por adelantado, ya que después te garantizo que me pierdo seguro...:cerveza:cerveza
listo bicis todo preparado para mañana , !QUE SE PREPARE DUMBRIA ¡ a las 7 40 nos juntamos los de boiro rianxo puebla y cures y salimos todos en caravana hacia alli asi que jose vete reservandonos sitio para aparcar por que nos ba hacer falta jajajjajaja , por cierto yo tambien me apunto a lo de las birras
Para que diría nada de birras!!!! vaia banda!!!! Sitio para aparcar hai para elixir, vide con cuidadoooooo!!!!!!!!!!
Enhorabuena por la marcha!!! Nos lo pasamos de vicio!!! Lo malo es que quedó el listón muy alto para siguientes ediciones...:aplauso4:aplauso4:aplauso4
Desde Dumbría querémosvos dar as gracias a todolos/as participantes polo exemplar comportamento e respecto, quedamos con ganas de repetir gracias a todo vós. E intentaremos que para a próxima sexa algo diferente.
Un dez a organizacion!!!moi ben señalizada,moito apoio pola organizacion,etc!!!unica pega...duchamonos en auga quente os seis primeiros...o resto!!!ajaajja
Ruta de dez, dende logo, moita xente currando para o disfrute dunhos poucos, mágoa de néboa que truncou a paisaxe e fixo perigosas ás baixadas. Para o meu gusto e quizás o dalgún máis votouse en falta algún sendeiro ou trialeira, pero tamén hai que dicir que había moita xente que está empezando nisto é sería moi heavy metelos por zonas bravas, aínda así case 43 km cun desnivel de 1.200 mts, en fin, completiña. Dende logo voltarei, aínda que non sexa pola patilla, por suposto. O dito, moi bo traballo de todolos anónimos/as que traballachedes hoxe. Saúdos dende as terras do Eume. Ruta de diez, desde luego, mucha gente currando para el disfrute de unos pocos, lástima de niebla que truncó el paisaje e hizo peligrosas las bajadas. Para mi gusto más se echó en falta algún sendeiro o trialeira más, pero también hay que decir que había mucha gente que está empezando en esto y sería muy heavy meterlos por zonas bravas, aun así case 43 km con un desnivel de 1.200 mts, en fin, completita. Desde luego volveré, aunque no sea por la patilla, por supuesto. Lo dicho, muy buen trabajo de todo los anónimos/as que trabajasteis hoy. Saludos desde las tierras del Eume. Mís fotos: https://picasaweb.google.com/104377926040645410013/DUMBRIA#
Buenas tardes, gracias a la gente de Dumbria, por la manera que se involucro en el evento, sois unos fenomen@s. La proxima se repite, y si hay alguna trialera mejor, y si no, pues a bourar como hoy. Un saludo https://picasaweb.google.com/lh/sre...sRgCIqc9PWX_Kuu-gE&invite=CIOz69EC&feat=email
Crónica de la marcha y fotillos: http://portelabikers.blogspot.com/2011/02/marcha-concello-dumbria-2011.html
De volta so decir , que todo millor do que esperaba , e mais eu non pondria nengun defeto , por que os pequenos detalles son iso pequenos detalles.E como curiosidade nencionar o do atallo dos 8 km , que por iso a min non de daban as contas , que si no foro dicia 35 km , e no enlace a prensa 42 , o final descubriuse , xa pondrei un video . Gracias por todo a organización , e como non o Concello de Dumbria.