I ruta cicloturistica pico sacro. boqueixon

Tema en 'Galicia' iniciado por Juanma_85, 28 Ene 2012.

1. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    El track, lo puse en un enlace al principio del post, el recorrido es ese, solo que el comienzo y el final del mismo no coincide en el mismo punto no se exactamente porque, la lista ya e dicho que se publicara en la pagina del concello, me han confirmado que apartir de esta tarde la publicaran:

www.boqueixove.com

La salida pues en la esplanada del colegio en el forte, boqueixon, por detras del concello al lado del centro medico. entrega de dorsales apartir de las 9:00 y la salida para las 9:30, siento no poder dar mas informacion, pero como ya e dicho puse el post para informar y dar a conocer a mas gente la ruta, y pongo las cosas conforme me van informando. Hoy me allegado esto:

REGULAMENTO
    “RUTA CICLOTURÍSTICA PICO SACRO”( BOQUEIXÓN )
    Marcha Social Non Federada

1. – A OMIX Boqueixón,organizan a I Ruta Cicloturística “PICO SACRO” – Marcha Social Non Federada, cun percorrido de 38 km/ aprox., de dificultade técnica e física media- alta. A mesma será de carácter non competitivo. A saída terá lugar ás 9:30 horas na explanada do colexio de Boqueixón ( O Forte ) Coordenadas G.P.S.: 42º 49´31.95´´ N 8º 24´57.92´´ W

2. A concentración e entrega de dorsais terá lugar a partir das 9:00 horas, do domingo 25 de marzo de 2012 na explanada do colexio (Boqueixón). A saída efectuarase ás 9:30 horas. A recollida de dorsais farase de xeito individual.

3. - Á participación na proba incluirá o avituallamento (bebida, froita, na metade da ruta), servizo de lavado de bicicletas, servizo de ambulancia, servizo de recollida no caso de avería, seguro R.C. e de accidentes. Só serán considerados participantes, aqueles que realizaran a inscrición correctamente e leven o dorsal visible en todo momento. O devandito dorsal será facilitado pola organización.
    - Cada participante será responsable do seu propio material de avería.
    - No caso de avería terá que desprazarse a un cruce asfaltado.

4. - O emprego do casco é obrigatorio, e non levalo implica a retirada do dorsal e da ruta. A organización non se fai responsable dos accidentes, nos que puidera ser causa, a neglixencia dos participantes, así como os danos que estes puideran ocasionar durante a realización da marcha.

5. - O percorrido da proba transcorre na súa maior parte por camiños rurais, forestais e de monte do Concello de Boqueixón, existindo cruces con tramos de estradas, que se atopan abertos ao tráfico para outros usuarios polo que se deberá extremar a precaución por parte dos participantes, respectando as normas de circulación contidas na Lei de Seguridade Vial e no Regulamento Xeral de Circulación.

6. - Todos os participantes deben respectar o entorno por onde transcorre a proba, quedando terminantemente prohibido tirar o lixo en todo o percorrido a excepción dos contedores situados no punto de avituallamento e de inicio e final de ruta .

7. - En todo momento respectaranse e acataranse as ordes e directrices da organización, non sobrepasando en ningún momento ó vehículo que abre a mesma, o cal será obxecto de descalificación inmediata.

8. - A Organización contará con servizo de ambulancia a disposición dos participantes, ao igual que dun Seguro de Responsabilidade Civil e de Accidentes (limitado), non facéndose responsable de ningún accidente nin gastos fora desta cobertura, debendo entenderse que os participantes inscritos asumen e coñecen os riscos do BTT.

9. - A Organización resérvase o dereito a modificar a presente normativa, así como a modificación do percorrido, quilometraxe e data da proba.

10. - O feito de inscribirse na proba, supón a aceptación total do presente regulamento.

DNI ……………………………... SINATURA

2. CHURIÑOBIKE

CHURIÑOBIKE Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    YA APARECE EN LA PÁGINA QUE INDICABA JUANMA LA LISTA DE INSCRITOS( 480!!!!!) Y POR MI PARTE HE RECIBIDO EL REGLAMENTO TAMBIÉN, ASÍ QUE NOS VEMOS EL DOMINGO ALLÍ!!. GRACIAS JUANMA. DE CAMARIÑAS(PC BAIKERS DO VILÁN) IREMOS 5.

3. CHURIÑOBIKE

CHURIÑOBIKE Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    PERDÓN, IMOS 8 NON 5.

4. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    solo habia que tener paciencia,jejejejejeje, nose vemos el domingo.

5. juaris

juaris Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    55
    480!! que pasada!! a por el pico sacro!! nos vemos domingo

6. ovionekenobi

ovionekenobi maestro JEDI

Me Gusta recibidos:
    0
    vamoooooooooooooooooooooooooos

7. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Vemonos o domingo

8. Picto

Picto Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    415
    Hasta domingo!

9. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Os paso el track de la alternativa a la subia al pico, ya que al ser tantos el seprona no autoriza a subir por donde tenian pensado, eh de decir que mucho mejor asi, ya que la subida original esta practicamente imposible,jejejejeje, ovione eso te facilitara mucho las cosas, jejejejeje:

http://www.endomondo.com/routes/43477142

10. FONTENLA

FONTENLA Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    hola a todo a ruta vai estar perfectamente señalizada e vai haber xente en casi todolos cruces asfaltados asi ke non vai haber problema un saudo

11. franchuti

franchuti Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Nos vemos el domingo.... somos 4.

12. loscar

loscar Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    y otro más apuntado, mas el mogollón que vamos juntos... nos vemos

13. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Acordaros que el sabado nos cambian la hora...que no seria el primero que se le olvida, jejejeje

14. ovionekenobi

ovionekenobi maestro JEDI

Me Gusta recibidos:
    0
    llegaran los pinchos para todos , la empanada con poca cebolla que repite.............

15. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    imagino que si, eso si que no pase como en la del lacon, que un colega mio vio que algunos cogian fruta y bebida para 3 y luego los mas atrasados se quedaron sin nada. Nos vemos el domingo.

16. loscar

loscar Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Chicos, he leido en algun lado, ahora no lo recuerdo, de llevar algo firmado o algo similar, sabeis algo?

17. Picto

Picto Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    415
    Tienes que llevar la hoja que te han mandado por correo con las normas firmada mañana.
    Un saludo y nos vemos mañana!

18. danigalego

danigalego Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    buena ruta , organizacion perfecta, recorrido adecuado muy bonita la segunda parte de la ruta ,para el año repetimos

19. CHURIÑOBIKE

CHURIÑOBIKE Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Felicidades a la organización. Marcado perfecto, gente en todos los cruces y ruta llevadera con un poco de todo. Todo muy bien. Para el año si podemos, PC Baikers do Vilán volveremos...

20. Tomacte

Tomacte Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Enhorabuena a la organización y como siempre en estos eventos la gente de lo mejorcito, mucho compañerismo y buen rollo. Me llevo muy buen sabor de boca y una experiencia genial con esos paisajes de la zona. Espero que repitais durante muchos años

Compartir esta página