I ruta rio ulla btt concello de touro

Tema en 'Galicia' iniciado por pepes, 15 Jun 2010.

1. ovionekenobi

ovionekenobi maestro JEDI

Me Gusta recibidos:
    0
    pero canto biker de touro donde vos metedes os domingos pola mañan

2. albertoburela

albertoburela Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    como poido facer para chegar a touro? donde deixamos os coche? temos duchas o rematar a rota? gracias

3. pepe16v

pepe16v piston fundido¡¡¡

Me Gusta recibidos:
    0
    yo tambien me apunto , que no aparezco en la lista¡¡¡¡¡¡¡¡¡

pablo sayar reboredo , alias moino ¡¡¡¡¡¡¡

4. Franbiker

Franbiker Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    160
    Queria hacer una sugerencia y varias preguntas a los organizadores.

La sugerencia: Intentar salir lo mas puntual posible para terminar pronto y poder ver el partido de la Seleccion en nuestras casitas....

Las preguntas:
    - ¿En que km sera el avituallamiento? ¿se esperara por todos los participantes?
    - ¿la marcha sera libre o neutralizada al ritmo que marquen los organizadores?

5. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Pois para chagar a touro o tes dúas opcións:

1ª O chegar a curtis coller a esquerda dirección Melide durante uns 12 km., a continuación en canto chegues a un pobo chamado as corredoiras, desvíaste á dereita dirección Boimorto, Arzúa, tirás dereito coma outros 12 km. ata chegar a Arzúa, e alí no cruce do centro do pobo, xiras á dereita, dirección Santiago, unha vez nesta carretera e despois de unhos km. ( non sei exactamente cantos), xa vas ver un indicador que pon Touro, sigues esa carretera e en 10-15 minutos estás en Touro.
    2ª Carretera de Santiago ata que chegues á conexión ca autovía do aeroporto, aquí colles a esquerda dirección Lugo, e sigues dereiro, pasas Amenal, Pedrouzo, e despois da subida onde remata o dobre carril torces á dereita, andas 1,5 km. aproximada mente e volves torcer á dereita, e logo todo recto ata Touro.

O coche pódelo deixar no aparcadorio de Buses do colexio q está xusto ó lado da Saída.

O remate hai duchas dispoñibles no pavillón e manguera pa lavar as bicis que esta auga de hoxe sacoulle o polbo ós camiños e de seguro que nalgunha das zonas nos prepara algunha boa poza.

6. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    de que localidade?

7. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Pois sobre a túa suxerencia, esperamos cumprir co horario establecido, xa que todos queremos ver logo a selección.

en canto ás preguntas:
    - o avituallamento no km. 10, prontiño, para q aqueles que non se vexan capacitados para seguir sexan desviados pola carretera ata Touro, xa que a segunda parte da ruta é a máis compricada técnica e físicamente.
    - Como a 1ª parte das ruta e bastante faciliña, agás ´dúas pequenas subidas e unha terceira un pouco máis longa, a nosa idea e que ata o avituallamento sexa máis ou menos controlada, é dicir queremos que a xente aguante no avituallamento ata a chegada de tódolos participantes ( sobre todo polo que dixenantes), a partir de aquí ferro a fondo e que cada un de o que teña. Remataremos onda as piscinas municipais, e logo cada un a ducharse ó pavillón, para despois tomar un aperitivo de novo todos xuntos na piscina.

8. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    bendita auga a caída hoxe, mañán non haberá que tragr o polvo dos q vaian diante dun. Grazas a todos pola vosa inscrición e esperemos que desfrutedes.

Sabemos que ó ser a 1ª vez que facemos algo así, haberá cousas que non sairán perfectas, haberá cousas que se nos esqueceran, o que sí vos podo dicir e que esta marcha é posible grazas o empeño deste menda e doutro compañeiro do Concello, que renuncia a facer a ruta con todos vos, para estar cos máis cativos na xincana e estar dispoñible para calquera incidencia.

Espèremos que vos guste e que non se lastime ninguén.

9. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    polo de agora non chove, esperemos q se aguante así. Tampouco parece q vaia facer moito calor, polo q se segue así o día é perfecto.

10. Beni77

Beni77 Never Surrender!

Me Gusta recibidos:
    1
    ver si é verdade.inda que se chove ahora que xa estamos apuntados.....é tonteria non ir...

11. liquidsun

liquidsun Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Boas a todos eh,Puga xa tou rexistrado jejeje boas fotos polo menos para facer unha ideiña de como pode ser.Bon vemonos logo a ver se polo menos non chove (son Quintas por se non te das conta jejeje)

12. Zipri

Zipri Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Felicidades por la marcha, el recorrido precioso y bien marcado. Mencion especial para los PINCHOS.

Un saludo de un Ultreia de Santiago.

13. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Grazas pola vosa presenza, esperemos que para o ano non nos coindida ca selección e se quede máis xente ós pinchos.

14. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Nun s intres póñovos o enlace para ver as primeiras fotos.

15. Beni77

Beni77 Never Surrender!

Me Gusta recibidos:
    1
    La verdad es que ha estado todo perfecto,al recorrido le faltaban un par de bajadas para compensar las subidas,pero ha estado muy bien montado,sobre todo los pintxos.para el año repito que hoy por ser buen samaritano fui con la lengua fuera todo el rato.

16. vegano

vegano Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    noraboa os organizadores.Todo perfecto.o recorrido precioso.

17. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Vaime bastante lenta a subida das fotos, en canto remate póñovos o enlace.

18. liquidsun

liquidsun Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    ufffffffffffffffff para min moi dura,un que non esta afeito jejeje.A verdade e que moi bonito o percorrido e para a proxima tereime que preparar algo se non un sufre demasiado +baixadas -subidas jejeje

19. pepes

pepes Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    Jejejeje todo o que se baixa logo hai que subilo

20. Beni77

Beni77 Never Surrender!

Me Gusta recibidos:
    1
    Daba a sensación de que habia moita máis subida que baixada,

Compartir esta página