Hoy tengo que llevar la niña al "médico" (revisión de horquilla, enderezar patilla de cambio). Espero no tener ningún problema para ir. Este año me cuadraron mal las rutas a las que fuisteis (que os tengo controlaaaooos, je je je) Salu2 y hasta el domingo
una pregunta estara el paisano del año pasado asando los chorizos en lo alto de la montaña??? se de alguno ..........que se los papaba todos ..jejeje
Un par de preguntas. 1_ Pódese inscribir un no dia da marcha?? 2_ É unha marcha, ou vai a ser coma a de Monterrei que puñan que era marcha pero saíron coma tolos que parecía aquilo unha competición??
Chicos, los que preguntais por poder inscribirse en el mismo día , nos han comentado que sin problema, nosotros los del Bike ou non vai fuimos el año pasado (este también vamos) y nos registramos el mismo día. Este año cada uno de nosotros lo hace a su manera, hay quienes ingresamos en cuenta y quienes se van a inscribir allí el mismo día.
Sobre el segundo punto te puedo decir que es una marcha normal, no se sale al sprint, quizá nos tendrán que dar con vimbias para salir ya que el año pasado daba pereza.
Eh, eh, por alusións. En vista das preferencias da xente, o Club BTT Verín está organizando marchas, pero de velocidade libre. É dicir, cada un marca o ritmo que quere, non hai ningún punto de reagrupamento. Adoitamos a que as salidas sexan neutralizadas. Pero de todo hai nesta vida e algúns pensan que están nunha etapa do Tour. De todos os xeitos estas actitudes non obrigan aos demáis a nada. Penso que sempre se respectou tanto aos que saen a fume de carozo como aos que van a disfrutar pedaleando en compañía e con outros fins. Se non é así gustaríame sabelo (hoxe escoitei unha cita que decía algo así como que preferimos empobrecernos cos eloxios antes que enriquecernos coa crítica; pois eu quero saber que fago mal para poder correxilo). Eh, eh, por alusiones. En vista de las preferencias de la gente, el Club BTT Verín está organizando marchas, pero de velocidad libre. Es decir, cada uno marca el ritmo que quiere, no hay ningún punto de reagrupamiento. Solemos hacer que las salidas sean neutralizadas. Pero de todo hay en esta vida y algunos piensan que están en una etapa del Tour. De todas formas estas actitudes no obligan a los demás a nada. Pienso que siempre se respetó tanto a los que salen a toda prisa como a los que van a disfrutar pedaleando en compañía y con otros fines. Si no es así me gustaría saberlo (hoy escuché una cita que decía algo así como que preferimos empobrecernos con los elogios antes que enriquecernos con la crítica; pues yo quiero saber que hago mal para poder corregirlo).
Estoy aquí de vuelta, he hablado con la organización y me han dicho que para la inscripción en el mismo día sólo dejaran sobre 20 plazas, y nos recomendaron pagar por transferencia, según pone el cartel y después mandarles por fax al 988.214.784 el justificante de pago en el que se concreta si es para la marcha de bici ó de andar, nos piden en el fax que se envíe que se ponga telf de contacto y un correo electronico. El importe por participar tanto en el día como por transferencia es el mismo 10 euros.
Alcalde, o de que sexa libre só foi un comentario, non é crítica nin nada. Está ben que se fagan marchas así, xa que nas outras hai xente q pide q sexan libres, ten que haber pa todos. Eu penso, como crítica constructiva, que o que hai que facer é poñelo en algún sitio. Igual me trabuquei eu, e sí o pon nas bases xerais da marcha, as que aceptas cando te inscribes, esas que ninguén lé, jaja. Siii, xa sei, hai que lelas, e fixarse mais, pero bueno. Creo que estaría ben poñer na información xeral da marcha se é libre ou neutralizada. Dígoo para todos, non so por vos. Xa que nuns sitios, sobretodo polo norte de todo, e pola vosa zona, que se fan marchas así, e en outros nos que se soen facer neutralizadas, como polo centro e suroeste, para que non de lugar a confusión. Así que para a xente que nos movemos, taría ben que quedase claro na información xeral da marcha si é neutralizada ou non. Que logo tampouco pasa nada porque sexa dunha maneira ou outra, xa que cada un marca o seu ritmo, e mola mais ir sós que no medio dun agrupamento. So fixen o comentario porque me chamou a atención. O mesmo me pasou o ano pasado nunha do norte e pareceume estrano, que estivera anunciada como marcha e logo fose libre. Ánimos e seguir traballando que a marcha tuvo moi chula. É a segunda q vou por esa zona e as dúas me gustaron moito. Saúdos.
Non vaias pensar que me pareceu mal, nin que me molestou. De verdade que é todo o contrario. Agradezo as vosas opinións. Axudan a mellorar. Unha forte aperta. No vayas a pensar que me pareció mal, ni que me molestó. De verdad que es todo lo contrario. Agradezco vuestras opiniones. Ayudan a mejorar. Un fuerte abrazo. :angelito
Como mínimo catro de Bike ou non vai xa estamos anotados pa darlle ambiente mariñeiro á marcha. Por agora só enchemos unha chalana pero cun pouco de sorte xa daría para un batel ou unha trainera. TRAD Como mínimo cuatro de Bike ou non Vai estamos apuntados para darle ambiente marinero a la marcha. Por ahora no llenaríamos más que una chalana pero con un poco de sorte llegaremos a un batel o una trainera.
Pekemesego, ya estamos anotados para el domingo, espero verte y saludarte, oye si nos ves tu antes lo mismo de lo mismo.
Se fai falla, eu remo convosco (ou mellor, póñome de patrón para darvos folgos :baile) TRAD Si hace falta, me apunto a remar (o mejor, voy de patrón dándo ánimos :baile ) Yo también estoy anotado. Hoy tengo que ir a buscar " la bestia :taz " al taller. No habrá ningún problema, así haremos las oportunas presentaciones para saber quién es quién. Por cierto: si vais a hacer vídeo avisad para ponerme guapo, que ya sabéis que me gusta chupar cámara, je je je Salu2
Si es que no se puede andar tranquilo por el monte... se va uno a Leiro y se encuentra marajotas, doneciñas... bicheria por todos lados. Menos mal que vamos 8 de Nigran para mantenerlos a raya. Amigos, nos vemos en el monte. Sau2
:taz La ventaja de toda esta bicheria es que la encuentras en todos lados (bueno en casi todos), y lo mejor de todo es que se multiplican...............jejeje,..la