1. Cierre cancelado
    He reescrito esta nota 10 veces porque las palabras no son lo mío y no se explicar la montaña rusa de emociones por la que estoy pasando.

Por ahora se cancela el cierre. Siento las molestias.
    No voy a entrar a valorar los comentarios de algunas personas, cada uno es libre de opinar lo que quiera (siempre desde el respeto). Solo quería comentar, que la noticia de cierre no fue una cosa pensada en dos días sino en bastantes meses y llegó un momento en que era insostenible.
    También les quiero dar la razón aquellos que se quejan del abandono que sufría la web. Si, tenéis razón y es culpa exclusivamente mía.
    Y por último, esta situación cancela gracias a las múltiples personas que se han puesto en contacto conmigo insistiendo en revertir este cierre. Gracias.

Gracias otra vez a todos.
    PD. Según tenga noticias las iré comentando de este modo.
  2. Tras 22 años de funcionamiento y muchas vivencias, lamentablemente, ha llegado el momento de decir adiós. Lo que empezó siendo un pequeño foro de "backup" de la web que muchos solíamos visitar, Solomountainbike, se convirtió en una web de referencia del ciclismo en general donde se compartían rutas, vivencias, fotos, kdds, etc.

Gracias a todos los que contribuisteis moderando secciones, participando en los post, compartiendo vuestras aventuras y en general, haciéndonos participes de vuestras rutas en bicicleta.

Ha sido un verdadero placer. Nos seguiremos viendo en los caminos/carreteras/watopia o donde sea siempre que se pueda ir en bici :)

Un saludo

PD. El cierre será el 5 de Abril de 2026.
    PD2. Actualización: Será el 15 de Abril y quizás se pueda revertir.
    PD3. He quitado toda la publicidad que, sinceramente, era excesiva.
    Dismiss Notice

II MARCHA BTT - SERRA DA GROBA SUR - A Guarda/ O Rosal - 31 DE OCTUBRE (Gratuita)

Discussion in 'Galicia' started by machutiu, Oct 16, 2010.

1. c-l2remedy

c-l2remedy Miembro

eso de gratuita esta muy bien,deberia haber mas asi.yo me apunto

2. vill77

vill77 Novato

Hay que dar el margen de la duda. Seguro que nos lo pasamos muy bien.

3. nglobe

nglobe Novato

habra q ir...

4. Queimada

Queimada Novato

O "seguro" é que o pasaremos moi ben . animádevos que a ruta é moi bonita

5. butelobike

butelobike Coyote

Eu, como estou fedellado (r), boume "estampar" contra o escaparate dunha xoyeria.....:comor2

6. ALSA100

ALSA100 Miembro

do que estou (((SEGURO)) e de que os Aragonta estaremos ali.
    vemonos na Guarda.

7. JROliveira

JROliveira Miembro

Eu buscarei o escaparate da pastelera, seguro k esta mais dulce!!

8. alex jalda

alex jalda Urban Member

Como se llega al sitio de salida?,En qué salida de la autovía se sale??

9. Queimada

Queimada Novato

Hola Alex se vas por Tui sales na salida que hay antes de cruzar a ponte internacional para Portugal salida A Guarda , O Rosal , Goian . A salida creo que é a 172 e colles a carretera PO 552 sobre 30 km hasta A Guarda

10. mipuca

mipuca Novato

Queimada ¿podese inscribir un no mesmo dia?
    Outra ¿en que lugar da Guardia e a salida? GRACIAS

11. super666

super666 Miembro

A saida e dende a Alameda da Guarda, non ten perda, se entras pola carretera que ven de Tui, a man esquerda.
    O tema das inscripcions, deberias preguntalo no correo, pero supoño que o fan para saber canta xente vai ir, o ano pasado non hubo dorsais, mellor pregunta ou chama.
    saudos

12. yoguiponte

yoguiponte Miembro activo

hola eu chamei hoxe e pidenche o nome dni e un telefono de contacto despois eles chamante para confirmar a asistencia

13. a_1000

a_1000 Baneado

Por suposto que estou federado, por 60€ anuais ter seguro médico en povisa e responsabilidade civil, ademais de prezos mais económicos nas marchas "legais" e poder saír tranquilo todo o ano... non ten prezo! como dí o anuncio. Sobretodo se como ben dí un compañeiro no post, se tes unha bici e unha equipación, etc, etc, estar a chorar 60€ o ano por estar asegurado non ten moito sentido.
    Dende logo non vou a entrar a discutir se estar federado ou non, ese é un tema moi escabroso, eu só o preguntaba mais ben pola organización, para que pensen as cousas antes de facelas. Como dixen antes eu estou federado e sei que se caio en unha marcha q non ten seguro teño que dicir "caín eu só no monte" se non quero meter a ninguén en lios, pero se o comento aquí é para que tanto a organización como os que van a un evento deportivo sen seguro sepan onde se meten nada mais.
    Non vou discutir con ninguén por isto.
    Saúdos a todos.

14. a_1000

a_1000 Baneado

Grazas pola información superlimon.
    O final xa sabemos que a marcha non ten seguro, co cal tampouco as licencias pertinentes para a súa celebración, co cal todo o que vaia xa sabe a que aterse.
    Inda non vin unha soa marcha na que non se producira ningún percance, por pequeno que fose, pero esperemos que esta sexa a primeira polo ben de todos.

15. TURUKMAKTO

TURUKMAKTO Miembro

BUENOOOOOOOOOOO. POIS EU VOU A IR, A MIN QUE NON TEÑO SEGURO DAME IGUAL CAER POLOS MONTES DA GROVA QUE POLOS DO GALEIRO, VANME A ATENDER IGUAL COS DEMAIS.
    AINDA ASI TEÑO QUE RECOÑECER QUE ESTOU PENSANDO EN FEDERARME, PRA AFORRAR UNS CARTIÑOS NAS MARCHAS E POLO DA RESPONSABILIDADE CIVIL. E XA QUE ESTAMOS NISTO, ALGUEN ME PODRIA INFORMAR COMO TEÑO QUE FACER PRA FEDERARME.
    SAUDOS E GRAZAS

16. Ángel Lago

Ángel Lago Miembro

pola tarde ainda se pode inscribir?

Last edited: Oct 28, 2010
  17. machutiu

machutiu Miembro

Se podes chama pola mañan, porque a onde chamas para inscribirte e o axuntamento, e como estes son funcionarios teñen horario de mañan, e igual estan hasta as 3 da tarde.

18. Ángel Lago

Ángel Lago Miembro

agora pola mañan non podo chamar intentareino pola tarde e se non m collen pois deixarei un mensaxe.

19. Doneciño

Doneciño Miembro activo

Yo les envié un correo con mis datos y de otro compañero, me llegó report conforme vieron el mensaje pero no me confirmaron nada, supongo que estaremos inscritos.

20. pichonbiker

pichonbiker Novato

Done si recibiste el report conforme es la confirmación de que estáis en la lista. En mi caso, hice lo mismo, envié el correo hace unos días y esta mañana llamé para confirmar.Me dijeron que todos los correos enviados y confirmados se consideran anotados.

Share This Page