II RUTA BTT do Xesteiras - Cuntis (Pontevedra) - Fotos y videos

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 9 Jul 2012.

1. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
    Boas noites,
    Como xa dixen onte, non coincide coa festa do Lacón, pero sendo o fin de semana anterior ás festas patronais seguro que haberá ese fin de semana algunha "feira" montada, porque pa festas Cuntis, jajajajaj....
    Por outro lado, o Track intentarei colgalo este fin de semana, tivemos que modificar unha parte inicial e como xa dixen hai sitios "con moita silva" e as miñas pernas dan boa fe, hoxe parezo un rasca y gana, jajajajaj....
    A Jesús decirlle que non sabía da túa lesión, espero que te mellores, pero seguro que chegas para a larga.
    Saúdos

Traducción:
    Como ya dije ayer, no coincide con la fiesta del Lacón, pero al ser el fin de semana anterior a las fiestas patronales, seguro que hay algo montado para esos días, porque para fiestas Cuntis.
    Por otro lado, el track intentaré colgarlo este fin de semana, tuvimos que modificar algun tramo inicial y como ya dije hay "moita silva", mis piernas dan fe bla,bla,bla,bla.,.......

2. robin0366

robin0366 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    otro que se apunta, un saludo.

3. Juanma_85

Juanma_85 Miembro

Me Gusta recibidos:
    4
    otro mas apuntado

4. Towery

Towery Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    outro máis anotado, e xa vin pola lista a varios compañeiros de bikestrada tamén. A min gústame o Xesteiras, pero uha vez arriba ;-) ... e algún tramo "llano" que hai polo medio, asi que a ver se chegamos arriba sin moita costa ;-). Confio no cdm Xeseteiras que sodes bos organizadores, así que espero chegar arriba sin moita costa jajaja ainda que non estou seguro de todo de que o fagades porque tedes un vicio de costas :))) só hai que ver o que buscastes no lacón

- for all Spain except northwest, and Southamerica (including the Miss Kirchner´s land -that woman who is hungry and happy al the same time -) ----
    Otro más anotado, sois cojonudo, lo haceis muy bien, me gusta el Xesteiras en la cima de todo, y estos de Cuntis tienen un vicio de cuestas que "manda carallo" (manda carajo ó manda ******* , pero la expresión autoctona lo expresa mucho mejor) , solo hay que ver la ruta esa en honor al trozo de carne con un poco de grasa por el medio y cocida en un caldero con agua, .. hirviendo, claro porque sino no sería cocida, sería mojada.

- El párrafo anterior ha sido traducido con un programa específico de traducción por lo que es posible que algún detalle se haya perdido en el proceso dado que es una versión Beta -

Un saúdo.

5. jgcalvino

jgcalvino Retelleiro montañés

Me Gusta recibidos:
    3
    Inscrito!!!

6. nokiro

nokiro Miembro

Me Gusta recibidos:
    11
    Dime qué traductor hace esta maravilla que empiezo a utilizarlo en el chollo y todo. :)

Apuntado, saludos!

7. Pabcor

Pabcor Baneado

Me Gusta recibidos:
    0
    Otra mas que se apunta

8. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Boas noites,
    Moitas gracias polos vosos comentarios e tamén porque xa case somos 100 inscritos, que para a data que é non está nada mal :unmonton. Por certo subir hai que subir, pero tranquilos, como xa dixen os que elixan ruta corta chegarán ata a cima sen moita dificultade, os da larga terán que subir algo máis pero faise perfectamente. Ademáis, despois de subir sólo se pode baixar, ou non, :scratch jajajaja......
    Bueno aviso para os do club mañán saimos ás 16:00 horas, lugar de costume, destino ruta larga, haber si desta sacamos o track. Os que prefiran a corta tamén jajajajaj....:biker:biker

TRADUCCIÓN:
    Muchas gracias por vuestros comentarios y también porque ya casi somos 100 inscritos, que para la fecha que es no está nada mal. Por cierto, subir hay que subir, pero tranquilos, como ya dije los que elijan ruta corta llegarán a la cima sin mucha dificultad, los de la larga tendrán que subir algo más pero se hace perfectamente. Además, después de subir solo se puede baja, o no, jajajajajaj...
    Bueno, aviso para los del club mañana salimos a las 16:00 horas, lugar de costumbre, destino ruta larga, haber si sacamos el track. Los que prefieran la corta también jajajaj...

9. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
    Lástima de poder llegar a tiempo, el Pre-bttinto ha dejado una fuerte HUELLA en mi, y por desgracia no acudiré. Creo que me persigue una meiga y me impide compartir ruta en el Xesteiras, de todas formas si necesitais ayuda de cualquier tipo no dudeis en avisarme.
    Un saludo para todos (Jorge non se che ve o pelo, jejej).

Última edición: 16 Jul 2012
  10. AlexTV

AlexTV Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Con mucha pena no podré asistir a esta marcha de los amigos del Xesteiras por motivos laborales! Jorge, queda pendiente para repetirla en invierno, con una temperatura mas adecuada a las cuestas que os gastais por Cuntis, jaja! Carlete a recuperarse pronto, con calma pero sin pausa, un abrazo amigo y saludos a todo el Xesteiras!

11. robin0366

robin0366 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Animo Carlete, te deseamos una pronta recuperación para que puedas sacar de la bici el dorsal del Bttinto, un saludo amigo.

12. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Hola amigos,
    A Carlete (Charlie, jejejejej...), espero que esa recuperación vaya bien y que pronto estés dando guerra por el monte, lo mismo para Luismi, "Imos a ter que pedir auga bendita na Armenteira pa bendecir o monte" porque menudas hos...as nos pegamos, jajajaj.....
    Mucho ánimo y un gran abrazo a los dos¡¡¡¡¡¡¡ Sois grandes¡¡¡¡¡¡

A Alex, un gran abrazo también y no te preocupes que ya habrá tiempo para ir en invierno a Xesteiras o a donde sea, los tequilas los paga Luismi, jajajajaj....

Espero veros este fin de semana en la prueba de Cannondale de Salnés Bici, aunque sea para pagar las cañas, jejejejej....

Nosotros seguimos trabajando para intentar que esta ruta sea una fecha a recordar para el verano, sabemos que es poca la gente que anda en agosto pero trataremos de que los que vengan pasen un buen día de BTT en Cuntis.

13. AlexTV

AlexTV Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Luismi a ver si se nos recupera pronto, que este sin bici ni monte no es Luismi, jaja! Y los tequilaaaaasssssss ................. habrá que hacer una XesteirArmenteira modo cena-salida, para probar la resistencia, jeje! un abrazo figura y que os salga una ruta de p.......m..........!

14. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
    Saúdos compañeiros
    Con razón non se vos ve o pelo, estades todos metidos neste post.
    Desexolle unha pronta recuperación a os convalecentes para poder sair de novo un grupiño xeitoso, que últimamente, máis solos que a unha.
    O Sabado iremos polo Xesteiras para ir facendo boca, porque temos esa gran cita o 12 de Agosto pero acabome de enterar que o 8 e 9 de Septembro vaise celebrar a volta a galicia BTT por terras de Cuntis e Valga, asi que haberá Xesteiras para rato.
    Ánimo Jorge e compañia, que estades facendo un traballo estupendo !!!.

Vémonos

TRADUCCIÓN:

Saludos compañeros
    Con razón no se os ve el pelo, estáis todos metidos en este post.
    Desexolle una pronta recuperación a los convalecientes para poder sair de nuevo un grupiño adecuado, que de forma última, más solos que la una.
    El Sabado iremos por el Retamal para ir haciendo boca, porque tenemos esa gran cita el 12 de Agosto pero acabome de enterar que el 8 y 9 de Septembro va a celebrarse la vuelta a Galicia BTT por tierras de Cuntis y Valle, asi que habrá Retamal para ratón.
    Ánimo Jorge y compañia, que estáis haciendo un trabajo estupendo!!!.

¡¡¡Menuda traducción fixo o Traductor automático!!!

15. robin0366

robin0366 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Y también una pronta recuperación a Luismi, ánimo a los dos!!!!!!!

16. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Bos días Monso e Cía,
    Moitísimas grazas a tódolos membros de Armenteira e Punto polo seu ofrecemento de colaboración, con xente como vos da gusto traballar. Vos si que sodes grandes¡¡¡¡¡¡
    Imos falando para poñer hora de saída para o sábado.
    Por outro lado eu tamén me acabo de enterar de que a Federación está "estudiando" a organización a Volta a Galicia de BTT con dúas etapas:
    1ª Etapa - 08-setembro: Cuntis-Cuntis: Etapa en linea por camiños do concello de Cuntis, corta.
    2ª Etapa - 09-setembro: Valga-Valga: Etapa que transcorrerá pola ladeira oeste do Monte Xesteiras e Ruta e outros camiños do concello.
    Como decía de momento creo que é un proxecto. En canto teña máis información seguirei informando.
    Como ti dis teremos Xesteiras pa fartar.
    Saúdos

17. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

4 KM DE CRONOESCALADA AO MONTE XESTEIRAS :alloreto

http://www.voltagaliciabtt.blogspot.com.es/

Temblanme as pernas solo de pensalo. Espero que o 12 de Agosto sexa máis tranquiliño o percorrido, que a semana pasada 200 mts antes do cume doume un "pajarón" que tiven que tirarme ao chan.

Traducción:
    4 km de cronoescalada al Monte xesteiras
    Me tiemblan las piernas solo de pensarlo. Espero que el 12 de Agosto el recorrido sea más tranquilito, que la semana pasada 200 mts antes de la cima me dió un "pajarón" que tuve que tirarme al suelo.

18. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Bos días,
    Si a Monso lle dou un "pajarón" non quero nin pensar a que ritmo estaba subindo. Pero vos tranquilos que este seguro que subiu en línea recta para ir quentando e despois meterlle 100 km máis no peito, menuda máquina de pedalear, jajajaj....
    A ascensión que temos preparada para este ano e totalmente distinta a do ano pasado, os da ruta corta só terán un pouco de "dureza" despois do avituallamiento na última parte da ascensión, os da larga terán algo máis pero como di o outro "si yo puedo tu puedes" jajajajaj....

Traducción:
    Buenos días,
    Sí a Monso le doy un "pajarón" no quiero ni pensar a qué ritmo estaba subiendo. Pero vos tranquilos que este seguro que subió en línea recta para ir calentando y después meterlo 100 km más en el pecho, menuda maquinilla de pedalear, jajajaj. ...
    La ascensión que tenemos preparada para este año y totalmente distinta la del año pasado, los de la ruta corta sólo tendrán un poco de "dureza" después del avituallamiento en la última parte de la ascensión, los de la larga tendrán algo más pero como dice el otro "sí yo puedo tu puedes" jajajajaj. ...

Última edición: 20 Jul 2012
  19. JORGE_G50KUNTIS

Me Gusta recibidos:
    104
    Bueno parece que o da Volta a Galicia de BTT vai en serio. Estade atentos as novedades porque van a mudar as datas que serán:
    - 08-setembro: Cronoescalada de 4km. (pola mañán) e ruta de Valga aprox. 41 km. (pola tarde)
    - 09-setembro: Cuntis ruta de aprox. 50 km.
    Seguiremos informando tamén deste evento.
    Mañán os que queiran, temos unha saída por Cuntis (máis ben polo Xesteiras), saída ás 9:00 horas da Praza da Fonte (onde saiu a Ruta BTT do Lacón).
    Un saúdo.
    Jorge

Bueno parece que lo de la Vuelta a Galicia BTT va en serio. Estad atentos a las novedades porque van a cambiar las fechas:
    - 08-septiembre: Cronoescalada alto de Xesteiras de 4km., (por la mañana) y ruta de Valga aprox. 41 km. (por la tarde)
    - 09-septiembre: Cuntis, ruta de aprox. 50 km.
    Seguiremos informando de este evento.
    Mañana los que quieran, tenemos salida por Cuntis (más bien por Xesteiras), salida a las 9:00 horas de la Plaza de la fuente (donde salió la Ruta BTT do Lacón).

20. KONA SEX

KONA SEX Miembro

Me Gusta recibidos:
    2
    teremos que ir

Compartir esta página