II RUTA BTTinto 02-junio GRACIAS A TODOS/AS

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 15 Mar 2013.

1. pink painter

pink painter Miembro

Me Gusta recibidos:
    5
    Estoy de acuerdo con Dubarroy, el mejor nombre: Trialera DO CU PA TRAS. Y le añadiría: ENCIMA DE RODA ;)

2. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  3. bevigo

bevigo Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Creo que Javi estará de acuerdo con esta ultima matización, ya que era uno de los consejos que en cuanto te veía metido en la trialera te lanzaba como despedida...que grande jajaja un saludo a este buen hombre y a toda la organización por esta estupenda ruta...y otro saludo al otro buen hombre que nos ayudo a reponer fuerzas a base de "viño tinto e callos" ya me tarda la del año que viene.

4. camilo gonzalez

camilo gonzalez camifreixo

Me Gusta recibidos:
    14
    Graciñas polas fotos monso , por fin atopome nunha , xa pensei que non fora a proba do bttinto e fora un soño jajajajajaj:clap:clap:vino

O nome da trailera ***** que a pariu jajajaja

Última edición: 9 Jun 2013
  5. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17

Boas luisete, eu era un dos do quad, TI SE QUE TES MÉRITO, baixar a trailera o sábado con toda una Peugeot histórica e sin pensalo, si señor, menudo mérito.
    Gracias polas tuas palabras.
    Saudos.

Buenas luisete, yo era uno de los iban en el quad, TIENES MUCHO MÉRITO, bajar la trialera el sábado con toda una Peugeot histórica y sin pensarlo, ........, si señor, menudo mérito.
    Gracias por tus palabras.
    Saludos

6. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
    Eu era o outro do quad, o que iba correndo cargado de cintas de marcar, jajajajaj... :loco

Boas tardes a todos/as,

O Canal Rías Baixas (Telesalnés) está a emitir un programa especial sobre a BTTinto de 32 minutos de duración. Emiten en CANAL RÍAS BAIXAS, en TDT (canal 47) en las comarcas de O SALNÉS, PONTEVEDRA, MORRAZO, VIGO, BARBANZA, MUROS E NOIA, entre otras y a través de R (dial 134) en toda Galicia Os horarios son os seguintes:

Viernes 7 23:38

Sábado 8 20:57.

Domingo 9 a las 15:38

Lunes 10 14:35,

A maiores usarán o video para encher espacios libres na parrilla durante unha boa tempada.

A partir do luns estará tamén en Youtube

Saúdos.

7. prophetero

prophetero Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ...felicitaros por la ruta, todo muy bien y eso con mas de 1.600 particitantes es muy dificidil de gestionar...en cuanto a la polemica del nombre yo diria que se bajaron varias "trialeras" y una "TRIALER....AAAHHHH!!!!!!!!"...

8. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17

Mil perdons, meu Jorge, outro con moito mérito, case non lle daba feito con quad, e veña correr e correr e correr e.........

9. luisete1980

luisete1980 Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Un pracer coincidir Carlete e Jorge_G50Kuntis !

10. karyak

karyak Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    Fixeches en todo momento o correcto, as consecuencias de exceso de confianza poderían ser peores, é mellor ir sobre aviso e o que queira arriscar que arrisque.
    Todos fomos libres de tomar a decisión e SEMPRE ESTABAMOS BEN INFORMADOS. Os comentarios en ningun caso pretenden ser reproches a una organización impecable, simplemente son comentarios sobre os puntos mais relevantes e destacables da marcha ... Voto para que repitas todos os ano xa que vas camiño de ser un icono da Festa do BTT (BBTinto)... ¿estaría ben que para o ano que ven contasemos contigo para dar o pregón inicial o estilo Dionisio ? http://www.youtube.com/watch?v=W9vFc6SKXKA... ;o).

11. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
  12. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    Onte, fomos os de ARMENTEIRAEPUNTO a facer un pedazo da ruta,e como non ,fomos pola trialera do CU PA TRAS,eu nun principio non ia entrar,pero estiven pensando o seguinte:acojonei a tanta xente e non me vou a atrever a entrar,e entrei,fixena de maravilla pero un exceso de confianza levoume a dar cos fuciños no chan cando estaba xa fora,asi q podo decir q os meus avisos ou recomendacions q foron ordenes de equipo non estaban de todo equivocadas .Enton o meu consello queda como está,todo aquel q ueira pasar por ela xa sabe O CU PA TRAS e a modo ,un saudo

13. karyak

karyak Miembro

Me Gusta recibidos:
    0
    ¡¡¡¡ Pedazo fotos !!!! :clap:alloreto:biker.. enhorabuena al fotógrafo y ARTISTA.. muuy muy profesional.

14. lucialapierre

lucialapierre Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    !!!Cazador cazado!!! Javi avisado estabas. jajaja. Bueno que quede nunha anecdota, eu subina “ a pe” o Sabado y mirar pa baixo da panico non e para calquera, Mon y eu baixamos CO CU ARRASTRO jejeje

15. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    De cazador cazado nada,eu sabia donde me metia,pois participei en facela,e o exceso de confianza foi abaixo xa fora dela enton xa a coñecia dabondo,e donde eu creia mais complicado foime relativamente facil,xa che digo coñecia de sobra pois traballamos de carallo,ainda q traballar con un equipo como os de ARMENTEIRAEPUNTO, e un placer

16. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  17. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  18. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  19. ConcelloRibadumia

ConcelloRibadumia Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Ya esta a vuestra disposición el video de la BTTinto 2013. Podrás verlo y descargarlo en www.ribadumia.org

20. BrunoPF

BrunoPF Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    ahi Monso vaia fotazasss, a trialera "do cu pa tras" e a mellor todo dios polo chan!!! xD

Compartir esta página