coincido con porto en que nos queda mucho que aprender a montar, y sobre todo aprender a bajar por esos sitios.... y como decia terminator "VOLVERE"
gracias a esta persona por prestarnos el bombin, que hicimos un pit-stop que pareciamos corredores de formula1 no nos dio tiempo a bajar las pulsaciones por cierto bonita bici, haber cuando hacemos canyoncitos
En la bajada despues de las escaleras, pinchamos, y como somos muy guais, todos llevabamos camaras y ninguno bombin, asi que cambiamos la camara a toda leche, y dejamos listo todo para que en cuanto apareciera alguien con un bombin inchar y seguir. y Alberto fue el primero en llegar, paro, inchamos haciendo relevos y seguimos pareciamos que estabamos en una competicion - venga dale, dale, venga rapido, que perdemos puestos- gritabamos nos partiamos de risa
Felicitar aos DHG, moito curro levastes a verdade, a ruta espectacular :amo. Eu como Porto non son un gran baixador e nas poucas rutas que fixen ata agora nunca me enfrontara a baixadas dese calibre, a verdade é que os abismos :alloreto que me atopei nalgún sitio fixeron que eu, que fago alpinismo, botara de menos o arnés e a corda. Xa non lembro ás veces que fun a rebolós pero pasar paseino de medo e a pesar de que aínda hoxe ando cheo de moratóns penso volver para a próxima. P.D.: Xa que somos veciños terei que pasar por Sarria un día a ver se me ensinades algo de técnica para tirarme por eses sitios :mrgreen: