Estou completamente deacuerdo co meu amigo Megabike,vas si queres e si non preguntas polo dia da bici nos concellos,que tamen e bonito. Pois a min non se me fixo tan execesivamente dura,e aos meus compañeiros tampouco.GALICIA E COSTA ARRIBA!! Eu cando vin o cartel e poñia dureza media-alta,e 40 km,xa casi sabia o que iva(ou rompe ou racha). Para min un 10 a organizacion;ben señalizada,bonita,bo avituallamiento,duchas,empanada. Solo unha cousa a mellorar...........CERVEXA PRA REMATAR!!!!
Este ano non participei na marcha, pero o ano que ven non a perdo. Parece que foi durilla, polos comentarios da xente. Pero todos terminan decindo que para o ano volven. Si a xente dí que volve para o ano que ven é que gustou a marcha (andar en bici e non sudar gota non é compatibe, e senón para iso están as bicicletas con motor electrico que axudan a subir as costas).
Yo es el primer año que voy a la marcha de Outes y antes de inscribirme pregunté a los bikers que habían ido en ediciones anteriores y el resumen que me hicieron fue más o menos: -El recorrido muy chulo -Muy dura -Con pocas trialeras. A mi es el tipo de marcha que me gusta, seguramente habrá gente que le gusten menos duras, con más trialeras, etc..., pero con la cantidad de marchas que hay hoy en día tiene que haber para todos los gustos (yo antes de inscribirme a una marcha me informo de que va la cosa, si meten por ejemplo muchas trialeras se que no me va a gustar, así que ni me planteo inscribirme) A mi me encantó, acabé hecho polvo ya que no soy ningún pro, pero sólo cambiaría para siguientes ediciones los senderos estrechos al principio de la marcha para evitar los embotellamientos. Enhorabuena, un saludo!
BUENO , ESCUCHANDO TODAS LAS OPINIONES, Y LA VERDAD HAY ,ACEPTARLAS TODAS, YO HAGO UNAS 9 O 10 DE MONTAÑA AL AÑO Y 4 O 5 DE CARRETERA,Y ALGUNAS SON DURISIMAS PERO ME QUEDAN EN LA RETINA Y ESTOY DESEANDO VOLVER,UN EJEMPLO EL AÑO PASADO LA DE CAMBRE SE HIZO INHUMANO POR EL BARRO Y EL FANGO ETC Y YO, ESTE AÑO A MI PESAR NO PUDE IR POR MOTIVO DE UNA LESION SINÓ ESTABA ALLÍ, TAMBIEN RECONOZCO QUE LA GENTE, EN UNA MARCHA, A TODOS NOS PASA IGUAL DA MAS DE SÍ,QUIZÁS NO REGULEMOS Y ESO SE PAGA AL FINAL, ESO NO QUIERE DECIR QUE NO FUERE DURA, QUE LO FUÉ Y INVITO A TODO EL MUNDO A QUE DE SU OPINION,BUENA Y MALA , DE TODAS SE APRENDE Y AHÍ DICE UN COLEGA QUE FALTÓ CERVEZA´, EL AÑO PASADO, LA PUSIMOS NOSOTROS, PERO EL CONCELLO NO QUIERE , POR SER UN EVENTO DEPORTIVO QUE HAY MENORES ETC. PARA EL PROXIMO AÑO, SE INTENTARÁ MEJORAR EN TODO INCLUIDO ESE.
Yo tenía ganas de ir, y no lo hice porque me despiste con la inscripción, en este foro se pidió que no fuéramos sin ella formalizada, y luego creo que sobraron plazas, el que sepa que no iba a ir podía haber avisado
LO SENTIMOS, PERO YA SE SABE , SI ES GRATIS, CORRES EL RIESGO DE QUE LA GENTE, SE AUSENTE Y NO SE MOLESTE EN COMUNICARLO FOTOS http://picasaweb.google.com/pacobarro3/FOTOSMONCHOASERRA2010?authkey=Gv1sRgCM2w9oHvx4m0UQ# http://picasaweb.google.com/pacobarro3/FOTOSPACOASERRA2010?authkey=Gv1sRgCNTlm_efmsK4hgE
Opino que cando se diseña unha ruta hai que partir ca idea de que non todo o mundo é igual e hainos mais ou menos preparados ,ou k tes un mal dia e ainda que creías estar ben as pernas dinche o contrario ect .por eso dou a miña opinión de que a ruta para darlles un dez en todo tería que ter máis escapatorias ou polo menos algunha alternativa despois do embotellamiento ,ahora falo por min porque despois do embotellamento foi morrer asta que non volvín a quecer pero polas vistas e polas tremendas baixadas valeu a pena,pó ano espero poder asistir de novo,un saludo e as miñas felicitacións pola organización!
A min tamen me molou inda que as señales podian ser mais visibles xa que nalgun punto pintavan as pedras do chan e o paso das bicis xa non se via nada,dura foi,pero acabeina,eu inda que vaia cas tripas fora acaboa,de ultimo inda que sea pero acaboa,ca sorpresa que quedei por diante dalguns pros,inda que non fora carreira pero... ahi keda eso,jeje
Hola...faltan las fotos del "fulaniño" que estaba encima del portalón de salida en el campo de futbol... hizo unas buenas panorámicas... Gulansbikers Ponteareas.
¡Hola! las fotos estan super chulas hay mogollón de primeros planos,aunque alguna gente que participó no sale en estas fotos,igual salen en las otras que faltan.Creo que faltan las de Lorena y también las de la bajada chula del corta fuegos(PORFIIIIIIIIII ponerlas pronto)GRACIAS. ¡yyyyyy se me olvidaba que esos de NOYAAAAA chupando cámara a tope!,pero salen favorecidos CHAO.
Ai unha gran duda que teño;moita xente fala de "pros" e eu non sei a que vos referides. Como distinguides a "pro de un no pro? Visten distinto? Dan as pedaladas distintas? Levan o sillin do reves? A ver si me podedes aclarar esa duda.
Os "pros" tiran sen problema..cústalles, pero tiran. É máis raro que baixen da burra. Os "non pros" tiran con algo máis de problema". Chegan máis cansos e baixan máis veces da burra. Outro punto de vista: os "pros" entrean regularmente e andan ben. Os "non pros" (coma min) que soamente podemos saír unha vez á seman no mellor dos casos, fáltanos entreamento, fondo....collemos as alternativas e chegamos...cansos pero chegamos!!! O sillín creo que o levamos no mesmo sitio.
FOTOS PABLO http://picasaweb.google.com/pacobarro3/FOTOSPABLOASERRA2010?authkey=Gv1sRgCNXJ1riZvdX-jQE#
Si si.....pero como os distinguides de entre o resto,porque eu vexo xente que non conozco de nada e non sei canto entrena nin como.Solo por ir diante..... Tamen ves xente con bicis de 5000 euros que chegan esfolados,e xente con bicis do decathlon que tiran como animales. Resumindo,unha marcha digna de repetir....includo pros.
"La bici no hace al ciclista", puedes tener la mejor bici del mundo, que como no tengas piernas no andas ni para atrás. Yo no hice la marcha, pero cuando se va una marcha lo primero es buscar información de ella, para saber a lo que te enfrontas. Para mi el grado de dureza era medio/alto, después cada uno pone su ritmo para llegar al final. Lo que no se puede hacer, es querer ir con el ritmo de los primeros, cuando a ese ritmo solo aguantas la moitad de la marcha. Y después lo que toca es sufrir, y que no te venga el "tio del mazo" que de aquella la tienes clara. La marcha estuvo bien organizada, es para felicitar a los organizadores y que sigan haciendo este trabajo en años posteriores, para que la gente pueda disfrutar de la bici y del paisaje. Un saludito para ellos y un besote para ellas.