Aquí os esperamos , que non ,o vades a pasar mal, unha ruta ,das que gustan . e ANXIÑO ,sobre todo ,campeon deportes@outes.es
Vai no sentido contrario,empeza, na zona do cash cuevas e termina donde empeza a carretera de valadares. A entrenar deportes@outes.es
Otro anotado! Pero aquí tienes mal escrito el mail, no? Yo le mandé un mail a deportes@outes.es Si podeis enviar un mail de confirmación de que la inscripción se ha realizado correctamente, para evitar malentendidos. Graciñas y ánimo con la organización
TRANQUILO QUE SE PONDRÁ UN LISTADO CON TODO AQUEL QUE ENVIARA EL CORREO ,SE IRA ACTUALIZANDO CONFORME LA GENTE SE ANOTE Y TIENES RAZON ME COMÍ LA S EN LA DIRECCION DE CORREO deportes@outes.es
LISTADO PROVISIONAL,PUEDE QUE GENTE QUE ,ENVIARA EL CORREO,NO APAREZCA PERO EN DIAS POSTERIORES,SE IRA ACTUALIZANDO ,OS ENVIO FOTOS DE LA RUTA PARA IR ABRIENDO BOCA
Apuntado: ha ser a miña primeira ruta neste concello, seguro que está moi ben Hai organizada algunha comida, pinchos, refrixerio, coktail, degustación, churrascada, piscolabis, pulpada, merendola, tapeo ou algo ao final da ruta????
Hoxe mesmo mando o e-mail para inscripción, que parece que se está animando a cousa (ten límite de participantes) e ten moi boa pinta esta marcha. Teño que convencer algún colega, para non ir só. (Máx 150 participantes e igual non topo con quen falar un pouco).
Hola, Paco. Ainda non sei por onde trancurres a marcha, sei máis ou menos o recorrido ata Salgueira. Despois ando un pouco perdido cos camiños. Espero que me expliques por onde ides pasar, para poder ir sacar algunhas fotos. Estaba pensando en poñerme na costa de despois de Cuns, xa que o ano pasado estuves nas baixadas, este ano tocaralle subidas, para poder retratar a cara de sufrimento dos máis fortes. Xa me poñerei en contacto contigo, para ver como fago para a marcha. Un saudo, e a recuperarte.
xa falaremos, este ano en vez de ir a salgueira,vai a cuns, e despois de unha subidiña de nada ,llanease hasta o monte da pena,pra baixar o vilar