ok gracias. me acabo de fijar y pusisteis mis apellidos los dos juntos, es gonzalez outeda nº 92 saludos
Si, tambien se apunto el colega con el que salgo siempre, aber si acompaña el tiempo jej, tiene buena pinta esta marcha.
HOXE POR A TARDE VAI A IR A BRIGADA DE OBRAS DA ORGANIZACION A LIMPAR UN PAR DE SITIOS DECIRLLE A XENTE QUE SE APURE A APUNTARSE QUE A FALTA DE 15 DIAS PASAMOS DOS 100 INSCRITOS deportes@outes.es UN PAR DE FOTILLOS
MANDO UNHAS FOTOS DO DESBROCE DE HOXE, PRA QUE A XENTE NON RASQUE AS PERNAS,COS TOXOS, A VERDADE, NA ULTIMA FOTO VESE VEN CO RAPAZ NON FOI AHÍ A PASAR O TEMPO, SA VEREDES CANDO PASEDES POR AHÍ , A FUME DE CAROZO E MANDO UN ARCHIVO QUE MO PEDIRON PRA VER GOOGLE EART, A RUTA
Pasaronme o track para o gps e a verdade..jejeje, xa veremos logo como son eses kms de subida, jejeje... A ver se fai un bo dia, polo menos que non chova, jejeje Saúdos PD: non limpedes moito, que perde todo o mérito, jijiji....
vos os dos chans sabedes algo dos vosos colegas dos aforcados,esperamolos por aquí en canto o tempo haber,como ven o dia, nestas fechas xa se sabe deportes@outes.es
o paco dime o mesmo.para a semana quedei co meu primo para pasarlle a desbrozadora a unha zoniña duns toxiños papudos pero si eso deixos coma estan.depois non me pidades unnha agulla pra quitar as espiñas.:risa
Boas tardes, do CC Arteixo-MB3, intentaremos ir algún.Si quedan plazas,inscribirémonos mañan ou pasado. Un saudo
ACTUALIZACION LISTADO Y CORREGIDO, POR FAVOR NO DEMOREIS LA INSCRIPCION FOTOS O MONTE DA PENA E A SUA BAIXADA deportes@outes.es
creo que tamés estamos inscritos 2 ou 3 de Cangas, pero a ver se espabila o resto que van quedar sen plaza
Como vecino de outes que soy, decir que la ruta esta tremenda. Hace años que me muevo por estos montes y desde luego que vale la pena acercarse!! Cualquier cosa que necesiteis, por aqui estamos. A disfrutarla!!!