Pues menos mal que a la trampa le pusieron nombre de Santa...................Mariña , vaya subidón !!!!!!!!! ................jajajajaja Por supuesto Marcos, el año que viene hacemos la corta, aunque sólo sea para no quedar sin la cervecitaaaaaaa. Nos vemos
Pedazo Ruta y ambiente se respira en Camariñas gracias por todo para el año volveremos sin duda .Thaks
e eu que vou dicir si me quedei ata o martes a tarde por ahí...., pois que de 10 todo: marcaxe, atención, xente nos cruces, desayuno, comida, avituallamentos, etc; pero sobre todo o trato que nos da este clube, SON A *****!!!!! O que sí que creo que deberiades facer é, cando a promocionedes, é poñer fotos por donde pasa a ruta, porque de verdade que é das máis bonitas, ten lugares espectaculares!!!! merece a pena facela aunque só sexa por coñecelos!!!! Por último decir que a ruta longa....é longa de caral..., moito me tardaba chejar!!!!jjajaja Apertas para todos e vémonos para o ano que ven!!!!!
Felicidades, chavales. Estivo fenomenal organizada e o remate coa comida, estupendo. A paisaxe inmellorable. Os avituallamentos moi ben: geles, frutas, bebida, e a xente que estaba neles axudando e animando a todos os que pasabamos por alí e obligándonos a comer e beber para non ter problemas. Pra repetir sen dúbida.