III Ruta BTT do Xesteiras - Cuntis (Pontevedra), 11 de agosto - Inscripcion Cerrada

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 10 Jul 2013.

1. RUZOLAS

RUZOLAS Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Muy muy divertida muchas gracias

2. TomH30

TomH30 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    50
    Buena ruta, se ve que hay mucho trabajo detras, enhorabuena.

Ahhh.... Tambien buenas subidas, peazo cortafuergos... que alguien cuelgue una foto para guardarla en retos conseguidos jeje.

Un saludo, nos vemos en las proximas.

3. trasno35

trasno35 Miembro

Me Gusta recibidos:
    12
    Encantoume a ruta. Subidas duras como a min me gusta, baixadas bonitas e accesibles pra casi todos, e o detalle do rio co calor que facia foi xenial.
    Un 10 a organizacion, un 11 pra o Speaker (o do megafono no final da subida polo cortalumes foi total).

So unha nota negativa q non ten q ver cos organizadores. Levo anos no monte e indo a rutas d todo tipo, e si hay algun motivo q me pode facer deixar de ir a elas son detalles coma o q onte me pasou nunha das baixadas e q teño visto en outras ocasions con mais xente (esta vez tocoume a min).

No medio de 400 e pico participantes temos q darnos conta d que hay todo tipo de nivel tanto subindo coma baixando; eu son dos que subo fuerte e defendome baixando pero con precaucions pois xa levei as miñas, d todas formas procuro non estorbar e apartar cando alguen ven mais fuerte detras. Pero normalmente a xente avisa cando vai pasar pra evitar accidentes, e digo normalmente por que onte un flechas que viña detras miña na baixada longa despois do cumio do monte (tras o avituallamento liquido) non o fixo, tocoume un pouco e tirou conmigo como pudo facelo con todos os que iamos diante. Sorte que sei cair ben (teño titulo de caidor profesional), e so un par de cortes e o mando do bloqueo da horquilla algo tocado. Jode cair, pero e parte imprescindible deste mundillo, inda q jode mais q te tiren e inda por riba nin se preocupen por si che pasou algo.

Este mismo individuo que subindo habia que empurrar por el e incluso eu tuven que parar varias veces en subidas tecnicas pola sua culpa e non me queixo pois sei que hay q aceptalo o estar entre tanta xente de tantos niveis distintos.

Un saudo pra todos menos pra un.

Haber si nos damos conta dunha vez que para competir tanto en descenso coma en XC sobran probas, e pra ir a tumba aberta ou baixas o ultimo ou saes media hora antes pra non topar a ninguen.

4. arturo bemposta

arturo bemposta Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Totalmente dacordo trasno,amin pasoume algo asi tamen onte con algun ke subir non sube e baixar nin idea pero votanse a aventura baixando e vaia perigo,eu prefiero subir komo subo e baixando defendome,xa levo indo a moitas e sempre hai un flechas!!un saudo amigos

5. arturo bemposta

arturo bemposta Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Totalmente dacordo

6. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
    Boas tardes amigos/as,
    Ante todo quero dar as gracias en nome do CDM Xesteiras pola vosa participarción, todo esto o facemos por e para vos, así que unha vez máis GRACIAS
    Quero tamén agradecer o esforzo de todos os que colaboraron como Concello de Cuntis, Protección Civil, Salnés Bici, Herbalife, Cocacola e tódolos outros colaboradores que fan posible esta ruta. Pola nosa parte poñemos traballo, moito traballo de limpeza, desbroce, apertura de novos camiños, marcaxe, etc.etc. para que o monte esté nas mellores condicións ainda que non sempre se consigue.
    Por outro lado quero pedir disculpas por eses "erros" de sinalización, non só no final da ruta porque houbo algún máis; e poño "erro" entrecomillado porque o que fixo que a xente se trabucase de camiño non foi a mala sinalización senón un fillo de súa nai que estivo toda a mañá cambiando cintas, señales das que estaban nas pegadas nas árbores e ata moveu pedras das que estaban pintadas. O malo e que non o fixo unha sóa vez. A ruta marcouse o venres, remarcouse o sábado e repasouse o domingo dende as 6:30 da mañá ata as 9.30 que estivo meu irmá Tono no monte revisando todo e despois durante a proba as sinais aparecían movidas continuamente. En fin un auténtico fillo de súa nai....
    Desexar que os "feridos" se recuperen o máis pronto posible, especialmente o dorsal 308 que tivo que pasar polo hospital. A todos un forte abrazo.
    Comezaremos a colgar fotos aquí mesmo e na nosa web hoxe mesmo.
    E nada máis amigos, moitísimas gracias por ter participado e disfruado connosco tanto na ruta BTT como na andaina e ata a próxima¡¡¡¡¡¡
    Vémonos no monte.... Saúde e boas pedaladas¡¡¡¡

7. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
  8. arturo bemposta

arturo bemposta Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Que malnacido,***** hai xente pa todo!!

9. mlap0

mlap0 Miembro

Me Gusta recibidos:
    7
    Ya decia yo que habia algo raro. la parte final me perdi varias veces y acabe haciendo la parte inicial al reves.
    Desde luego hay mucho ****** suelto

10. CARLETE

CARLETE PIVOT MACH 5

Me Gusta recibidos:
    17
    Noraboa a todo o CDM Xesteiras por ofrecernos una ruta de 10, con un comenzo suave para ir quentado, petaditas que haberlas hailas como en calquer monte para despois unhas baixadas wapas wapas.
    O dito mil grazas por todo.
    Sodes un cracks

11. TomH30

TomH30 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    50
    Ya decia yo que acabe con 32.8 km que algo habia mal porque creo recordar que hice toda la ruta larga.

Ese individuo ( cobarde ante todo) creo que es el reflejo de la pura envidia, que suscita una marcha bien hecha. Una ruta con mucho trabajo, caminos bien limpios, buen marcaje, 3 avituallamientos (naranja, platano, napolitanas, bebidas de marca, etc), un monton de gente implicada, quads, etc etc a un modico precio de 5 pavos. PURA ENVIDIA.

Ahhh.... Lo del mal marcaje creo que tambien fue cosa de algun participante, recuerdo que despues del primer desvio a ruta larga habia una bajada, donde unos bikers estaban divagando sera por aqui por ahi.... Habia un camino hacia la izquierda monte arriba ( con una cinta amarrada a un arbol y a una piedra, cruzandola impidiendo el paso) y el otro que era la continuacion del que veniamos y a lo lejos se veian cintas colgadas.
    Pues alli estaba el de turno, moviendo la cinta que cruzaba el camino...

A ver si teneis track oficial para comparar

12. Asteroide 15000

Asteroide 15000 Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    375
    A mi me salieron también apenas 33km siguiendo las indicaciones de la ruta larga, pero las únicas dudas en cruces fueron por ir un poco embalado. No vi cosas raras en los marcajes...:???:

13. nolodc

nolodc Miembro

Me Gusta recibidos:
    23
    Por mi parte dar la enhorabuena al CDM Xesteiras por deleitarnos con esta gran ruta en la q yo al menos e disfrutado de lo lindo con sus repechitos, el cortafuegos del speaker(este año daba gusto subirlo, estaba limpito limpito) y las bajadas molonas.
    Con respecto a la señalizacion yo creo q salvo un punto en concreto en una bajada rapida y limpia que habia un giro a mano izq q hacia dudar si ir a izq o derecha, el resto estaba perfectamente marcado; es lo q tiene bajar a fuego q la gente se ciega x completo. FELICIDADES!!! Espero volver el año q viene para disfrutar de vuestra gran ruta no competitiva.:bravo:bravo

14. Selmark

Selmark Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Unha ruta moi bonita e non excesivamente dura como a veciña Rapa das Bestas da Estrada,que para min será a próxima.A comida servida e bebida un 10! da gusto,en canto os km eu e un compañeiro rematamos con 33-34km indo pola ruta larga.Para min outra fija a partir de ahora.

15. FRANJAGG

FRANJAGG Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    29
    A mi también me salieron 33 km, haciendo la ruta larga.

16. vixiador

vixiador Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Que razón tienes amigo, hay mucho flipado irresponsable, me encanta la bicicleta de montaña, pero estos máquinas mal educados son los que hacen que le pierda gusto a estos eventos. Saludos.

17. ostionbiker

ostionbiker Chao fayano!!!

Me Gusta recibidos:
    35
    Muy buena ruta, como siempre del CDM Xesteiras. A mi me salieron 30 km haciendo la corta y perdiéndome con un grupo de 20/25 ciclistas más que acabamos volviendo por dónde había empezado la ruta.

18. FRANJAGG

FRANJAGG Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    29
    +1

19. dorre207

dorre207 Novato

Me Gusta recibidos:
    0
    Moi boa ruta, por sorte disfrutei das tres edicións e so teño que aplaudir á organización polo seu traballo e a toda a xente que o fai posible un ano mais :clap.
    Eu teño unha crítica pero non vai dirixida á organización nin ó elemento que cambiou os sinais (eu non me perdín e fixen 37 km pola larga), atopeime con unha cuantas latas de aquarius tiradas polo monte, e ó igual que esa xente tivo un sitiño para levar a lata ata alí mentras non estaba vacía tamen o tería para gardala e tirala onde corresponde que non é moito pedir, creo eu!!

20. INDIRE

INDIRE Novato

Me Gusta recibidos:
    0

Compartir esta página