III RUTA BTTinto de Barrantes - Concello de Ribadumia, 8 de junio

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 8 Abr 2014.

1. mpermar

mpermar Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    110
    Moi dacordo cos comentarios. O rapaz está clarísimo que é un MÁQUINA. Vaia forma de subir e de baixar.

O que pasa é que esa forma de baixar nunha ruta **non competitiva** igual é un pouco agresiva de máis. Está claro que o rapaz controla moitísimo para non meterse si ve que bate ( de feito avisaba moito ) pero o problema non é él, son os demáis, e algún máis novato pode levar un susto se non o ve chegar e levar un bon golpe sen vir a conto. Os paquetes coma min creo que sabemos do que falamos cando alguén ven a toda mecha con un "DEREIIITAAA" e nos poñemos a tremer... "virxenciña, virxenciña que non me leve por diante".

Vamos, que dar, da gusto velo, pero ao mellor se quería baixar así podería haberse posto dos primeiros da liña de saída e así non topaba con tanta xente que parece o máis razoable.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  2. nano_LF

nano_LF Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    24
    Esta claro que o rapaz controla hasta ahi nada que discutir, o que non estou de acordo e cas maneiras como di @mpermar os que non estan moi acostumbrados si te escoitan vir e lle gritas algun pode quedar bloqueado ou intentando apartar rapido pode esbarar e quedar no medio. Eu non me considero un tipo rapido pero baixando tiro como un animal por que eu son dos que penso que si me mato a subir e porque me gusta baixar o mais rapido que poida pero hay que saber diferenciar que dia se pode e que dias no.
    Con isto non quero que se me inteprete mal nin que pensades que teño nada en contra del, eu tamen son novo (teño 24 anos) e as veces podennos as ansias :D

Un saludo

3. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  4. keris

keris Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.247
    O unico mal que fai o rapaz e ir montado na bicicleta, ¿non se trata de isto?, porque coma sempre cando a xente baixa da bicicleta porque non pode, ocupa o camiño e a trazada, por lo tanto non estou de acordo con vos, cando un vai andando ca bici na man, ten que votarse a un lado e deixar pasar a os que van ciclando.
    Saludos

• Me Gusta Me Gusta x 2
    Última edición: 11 Jun 2014
  5. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

Coido que estámos todos de acordo. "O importante e saber convivir". E nas rutas competitivas tampouco tes dereito para "tirar" a ninguén.
    Nesta ruta pretendemos que xente de todos os niveis vaian xuntos, precisamente para que teñamos a oportunidade de ver o que son capaces de facer, se non separariamos uns dos outros e que nunca se xuntaran, pero así xa andamos o resto do ano.
    Os que fan a ruta longa teñen polo tanto que adiantar aos que van pola curta varias veces e deben facelo con precaución e avisando. Pero o que vai máis lento ou desmonta, tamén ten que facer o posible para deixar paso. Durante o video, vese como adianta nas baixadas a xente andando, que non fai nada por apartar, incluso nas subidas, xente andando en fila de a catro e sen deixar paso aos que pretenden subir montados. Ou cando se estropea a bici, o normal sería apartarse a un lado para arranxala.
    Todos temos cousas que mellorar.
    Aclaro tamén que coñezo ao rapaz e me parece moi sensato e respetuoso, aparte da destreza para montar en bici, pero eu sería o primeiro en chamarlle a atención se vira algo que se salira de tono.[/QUOTE]

• Me Gusta Me Gusta x 2
  6. f8daytona

f8daytona Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    muy buenas la fotos!

7. lirinkos

lirinkos Novato

Me Gusta recibidos:
    1
    +1 tratase de ir montado, diso se trata, de superarse e tentar facer todo montado. Os que van andando teñen que estar pendentes e deixarlle sitio aos que van montados que teñen que ir con precaución. Ademais muito avisaba o rapaz. Alguen inseguro desmontaria. Non e o caso. Convivencia diso se trata.

Cambiando de tema, noraboa a organización e grazas por dedicarnos ano tras ano unha das mellores rutas da nosa terra. Con só 3 anos xa é todo un referente das rutas en galicia.

8. SonyBurnet

SonyBurnet Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    33
    A ver... el problema no son los participantes que van a pie que tienen todos los respetos y que no siempre es porque "no pueden" ya que puede haber otros motivos como cuando frena el de delante, tengas que parar y después si es con mucha pendiente no das arrancado, y además no todo el mundo esta capacitado física, técnica y mentalmente para subir con mucho porcentaje.
    Personalmente soy de los que intento hacer casi toda la ruta encima de la burra y bajo las trialeras bastante rápido y no me hace gracia que me quieran pasar por encima cuando voy bajando a saco o al adelantarte casi tirarte. Si vas de "pro" vete a pruebas de BTT profesionales ya que en estas por su tipología te vas a encontrar bikers de todo tipo.

9. moluty

moluty team ou non team

Me Gusta recibidos:
    481
    Buena ruta chavalotes!
    Para el año volveremos ad downhill muchas gracias por vuestro esfuerzo y empeño en que saliera todo perfecto!;)

10. fil57

fil57 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    13
    Pues yo creo que lo hace bastante bien. Alguien que no se vea capaz de hacerlo así no creo ni que lo intente, aparte de que va casi todo el tiempo avisando, en la bajada. Los que tenemos que desmontar más a menudo y empujar deberíamos de ver un poquito más por donde vamos, claro ejemplo el de la última subida, madre mia. Saludos.;)

11. adonisdomaki1

adonisdomaki1 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    51
    Probre Saty estádelo acribillando sin motivo,solo por andar ben en bici tanto baixando como subindo.
    Haber eu non vexo ke molestara a nadie e moito ménos Poñer en risco a integridade física da xente a ke lle adiantou tanto para abaixo como para arriba
    A parte os ke o conocen todos sabemos ke non vai de" pro".ke e un tío muy sencillo e o único ke fai e disfrutar na bici e facernos disfrutar a os ke o vemos andar.
    Ke pasa por saber andar ben en bici xa non pode ir as marchas?
    E cal e a diferencia ke si vas andando,ou non estas capacitado para baixar en bici non pasa nada e si vas mais rápido ke os demais e os adelantas eres un peligro.
    Eu penso ke nas marchas collemos todos tanto pros como principiantes ou xente intermedia
    Ánimo Saty e sige asi para disfrute de todos
    UN SALUDO AMIGO

• Me Gusta Me Gusta x 4
  12. adonisdomaki1

adonisdomaki1 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    51
    Aparte ke si fóra de figura non pediria paso senón ke mandaria apartar.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  13. jorge205

jorge205 Miembro

Me Gusta recibidos:
    1
    Estamolo acrivillando a alagos! Da gusto velo, e o do corazon impresiona, case zumba tanto teas unha baixada que subindo.

14. Lougonfe

Lougonfe Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    327
    Valla crack o tipiño , un paseo a BTT para el :) i like saty

15. Javi Morlan

Javi Morlan Novato

Me Gusta recibidos:
    3
    Que sirva el video para que todos aprendamos algo. Los que echan (o mejor dicho echamos) pie a tierra vamos a ponernos a un lado para no molestar a los que van pedaleando, a poder ser todos por el mismo lado y dejando el lado "bueno" para los que dan pedales. Y en las bajadas los que tengan mas nivel que sean comprensivos y pacientes con los que vamos mas despacio, que bastante tenemos con mantenernos en pie como aun por encima tener que apartarnos a un lado, como si fueramos nosotros los que llevamos la bici por donde queremos cuando normalmente es al revés.

En otra ruta, cuando iba por un camino donde solo se podía ir en fila de a uno y tenía gente detrás mia que venía mas rapido les dije que lo sentía pero que mas rapido no podía ir a lo que me contestó uno "tu tranquilo, el ritmo lo marca el que va delante, si alguien quiere ir mas rapido lo que le sobra es monte a los lados para correr".

Por cierto, por lo que se ve en el video no encuentro nada reprochable a este chico, deja espacio, avisa, lo veo muy correcto.

• Me Gusta Me Gusta x 3
  16. jamoclaju

jamoclaju Miembro

Me Gusta recibidos:
    3
    De verdade,eu q o coñezo e un rapaz cojonudo,educado e respetuoso,el non ten culpa de q os demáis vayamos máis lentos,e Nestas trialeras si frenas seguro q lle pasas por encima o de diante,eu vou moi rápido baixada e da gusto velo,xa me.gustaría a min facer o q fai.Esto non e nin siquiera cuestionable.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  17. uei065

uei065 Jose(chu) Bttro Probadores

Me Gusta recibidos:
    2.681

• Me Gusta Me Gusta x 1
  18. camilo gonzalez

camilo gonzalez camifreixo

Me Gusta recibidos:
    14
    Tantas fotos y aun no salgo ninguna , no me lo puedo creer ,!!!!pero me hicieron un montón :(:( y en zonas muy chulas!!!! vamos fotógrafos dorsal 898 :):););) por si lo tenéis , grazas

19. keris

keris Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    2.247
    No desesperes somos mayoria los que no salimos. Lo que no sabemos es si quedan fotos por subir.

20. rondallas

rondallas Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    699
    yo también estoy esperando por las mías Camilo pena no verte en la marcha así podriamos a ver ido todos juntos.
    saludos

Compartir esta página