III RUTA BTTinto de Barrantes - Concello de Ribadumia, 8 de junio

Tema en 'Galicia' iniciado por JORGE_G50KUNTIS, 8 Abr 2014.

1. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62
  2. roque142

roque142 Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    746
    Bueno, yo no pude hacer la ruta pero le pasé la cámara a Adonis y algo salió a pesar del mal tiempo.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  3. roque142

roque142 Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    746
  4. TomH30

TomH30 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    50
    Y al final cuantos biker fuimos en esta edición? Cuantos tomamos la salida?

5. Milobiker69

Milobiker69 Miembro

Me Gusta recibidos:
    5
    Excelente traballo o de adonis que non era facil e a ediccion do maestro roque. Se ve que os de PcUmia gustavos tanto a agua como os Armenteiraepunto.:p:p:p

6. adonisdomaki1

adonisdomaki1 Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    51
    Boas noites Milo o de excelente traballo e un pouco desporpocional eu diría ke mediocre e xa vai de carallo,pero moitas gracias polo alago.
    O de Roque si que e certo e un maestro do video.
    O da parte ke nos gusta a agua xa o levamos no nombre UMIA.e mais no corpo ke o 75% e agua e o resto roupa mollada.jajaja.
    Gracias por todo o traballo ke pasastedes todos para poder facernola disfrutar espero volver a vervos pronto un saludo de un servidor amigos

7. uei065

uei065 Jose(chu) Bttro Probadores

Me Gusta recibidos:
    2.681
  8. sainzajump

sainzajump Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    402
    rapaces....por motivos familiares no pude asistir a vuestra marcha...ya la hice tres veces. .....la de 2012,2013 y ayer la de 2014...

me encanta vuestra forma de entender el mtb...

Por ponerle un pero...es dos cosas , a mi modo de ver.

. Una , hay pintura biodegradable, para que al cabo de un tiempo desaparezcan las marcas de pintura en el suelo y los árboles ( incluso permanecen marcas de otros años)

y dos....encontré varias botellas de plástico tiradas....a lo largo de la ruta....Por lo demás una pasada....la señalización....la ruta dura en las subidas , como me gusta a mí..y esas bajadas bestias....que ayer con una Anthem 29 las bajé todas....espectacular....

El pazo de barrantes, tenía cortada la entrada a la viña , pero pasé hasta el mismo pazo y la puerta que da a la carretera se podía abrir a mano, con lo que no hubo problema alguno

Sois unos cracks...desde Ourense, mi admiración

estas son mis fotos de ayer...

IMGP9466 (Copiar).JPG IMGP9467 (Copiar).JPG IMGP9468 (Copiar).JPG IMGP9470 (Copiar).JPG IMGP9471 (Copiar).JPG IMGP9472 (Copiar).JPG IMGP9473 (Copiar).JPG IMGP9474 (Copiar).JPG IMGP9475 (Copiar).JPG IMGP9476 (Copiar).JPG

9. sainzajump

Me Gusta recibidos:
    402
    Más.....

IMGP9477 (Copiar).JPG IMGP9478 (Copiar).JPG IMGP9479 (Copiar).JPG IMGP9480 (Copiar).JPG IMGP9481 (Copiar).JPG IMGP9482 (Copiar).JPG IMGP9483 (Copiar).JPG IMGP9484 (Copiar).JPG IMGP9485 (Copiar).JPG IMGP9486 (Copiar).JPG

10. sainzajump

Me Gusta recibidos:
    402
  11. sainzajump

Me Gusta recibidos:
    402
    IMGP9497 (Copiar).JPG IMGP9498 (Copiar).JPG IMGP9499 (Copiar).JPG IMGP9500 (Copiar).JPG IMGP9501 (Copiar).JPG IMGP9502 (Copiar).JPG IMGP9503 (Copiar).JPG IMGP9504 (Copiar).JPG IMGP9505 (Copiar).JPG
    las últimas IMGP9497 (Copiar).JPG IMGP9498 (Copiar).JPG IMGP9499 (Copiar).JPG IMGP9500 (Copiar).JPG IMGP9501 (Copiar).JPG IMGP9502 (Copiar).JPG IMGP9503 (Copiar).JPG IMGP9504 (Copiar).JPG IMGP9505 (Copiar).JPG

12. camilo gonzalez

camilo gonzalez camifreixo

Me Gusta recibidos:
    14
    Viendo esas fotos y las fotos de las trialeras , que pena que no hiciese ese día en la marcha , lo que hemos sufrido algunos para hacerlas , una pena . Chapo por las fotos muy chulas sainzajump

• Me Gusta Me Gusta x 1
  13. monso

monso Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    62

Gracias polos teus comentarios, axudan a mellorar e dan ánimos.
    En canto á pintura, tes razón, xa é biodegradable, pero dalle tempo, apenas pasou unha semana. De todas formas en zonas protexidas da intemperie, perduran máis do necesario e outras pasaremos a borralas cando estimemos que a xente deixa de vir a facela ruta. De momento pululan btts por doquier. Este monte tamén o pintan os das rutas cabalares, outras marchas, camiño de Santiago, etc, etc.
    O tema das botellas, tampouco e de todo verdade. O día da ruta e os posteriores percorrín a ruta a pé, sacando cintas e sinais e apenas había lixo, si señor, iba comentalo no foro pero despois pasouseme, (as poucas que atopei notábase que as perderan porque aínda tiñan líquido e por suposto recollemolas).
    O problema e que somos porcos todo o ano e non solo nas rutas. De feito, fixádevos nas cunetas das estradas, están ateigadas de basura que "tirámos pola ventanilla". No monte pasa igual e os que pasan en días posteriores tamén tiran de todo, (tampouco me caen os anillos por agacharme e recoller o que tiran outros).
    Teño que advertir de novo, que hai zonas por onde pasou a ruta, que solo había permiso para pasar ese día, por exemplo o Pazo de Barrantes. Son fincas privadas, teñen portas, reixas ou indicacións que así o advirten. Pido polo tanto colaboración, para que en anos vindeiros non nos poñan trabas. GRACIAS.

• Me Gusta Me Gusta x 1
  14. SonyBurnet

SonyBurnet Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    33
    Esas 500 fotos que faltan??? :)

15. JORGE_G50KUNTIS

JORGE_G50KUNTIS Miembro activo

Me Gusta recibidos:
    104
    Fotos no se si quedarán, pero ahí va el video que ha montado Canalriasbaixas

• Me Gusta Me Gusta x 3
  16. gachan

gachan Miembro Reconocido

Me Gusta recibidos:
    671
    Estupendo vídeo. Esperemos que para la próxima luzca mejor la climatología

Compartir esta página